Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op augustus 05, 2016, 23:09:25
Zet die kluns op marktplaats man. Ik wordt helemaal gek van die vent!!!
ik ook. Ik heb hem zolang krediet gegeven. Maar die 2e prutser is ook niks. Die is mede verantwoordelijk voor dat we in de belangrijkste weds verl seizoen verloren

denistel

totaal geen uitstraling man pfff elke schot binnen de palen is levens gevaarlijk.
nust af en toe oek kieke waar ie staat dat lijkt nergens naar.

John Hiatt

3 ballen op de goal, 2 x raak, 1 x op de paal! Nooit meer opstellen aub, derde keeper maken en hopen dat hij zsm vertrekt!

richard

Citaat van: John Hiatt op augustus 06, 2016, 10:47:47
3 ballen op de goal, 2 x raak, 1 x op de paal! Nooit meer opstellen aub, derde keeper maken en hopen dat hij zsm vertrekt!

Overtuig voetbalkenner ype even dan!!

Vlampiep

Citaat van: John Hiatt op augustus 06, 2016, 10:47:47
Nienhuis is soms weergaloos en soms waardeloos.
Maar met een goed en zelfverzekerde achterhoede zou hij het moeten kunnen doen.
Onze verdedigers moeten veel meedogenlozer zijn en de ballen weg rossen als ze geen oplossing weten.
Iedere keeper zou hier onzeker van worden en vooral Nienhuis.

denistel

Citaat van: Vlampiep op augustus 06, 2016, 11:08:57
Onze verdedigers moeten veel meedogenlozer zijn en de ballen weg rossen als ze geen oplossing weten.

de ballen die op de goal komen daar kenne verdedigers weinig aan doen toch als
je ziet hoe hij naar ballen toe gaat en waar ie soms staat dat ken toch nooit goed gaan.

gewoon een fan

Het was weer niet best gisteren, dit kan echt niet meer  ;(
Ik vind wel dat hij ook alle pech van de wereld heeft, er zijn meer prutsers in het doel maar die komen op de één of andere manier vaak wel weg met blunders maar Nienhuis nooit  ;(

Een keeper moet rust uitstralen, iemand waar je op kunt vertrouwen nou dat kun je absoluut niet met Nienhuis.

Cor

Citaat van: denistel op augustus 06, 2016, 12:07:00
je ziet hoe hij naar ballen toe gaat en waar ie soms staat dat ken toch nooit goed gaan.

Die eerste goal kon hij in mijn ogen weinig aan doen. Wordt slecht ingegrepen, bal wordt uit de kluts ingeschoten. Andere keeper zou wel welkom zijn  :proost

Vlampiep

Citaat van: denistel op augustus 06, 2016, 12:07:00
Dat hest natuurluk wel un punt, mar je kenne as vedegiger oek probere de teugenstander su te kreien dat ie niet skiete ken of niet su gemakkeluk ast nou gaat.

E.F.

Citaat van: denistel op augustus 06, 2016, 10:10:49
totaal geen uitstraling man pfff elke schot binnen de palen is levens gevaarlijk.
nust af en toe oek kieke waar ie staat dat lijkt nergens naar.

Eens. Heel onzeker en in mijn beleving bang om op hoge ballen zijn goal uit te komen. Maakt 2 passen naar voren om vervolgens weer terug in zijn goal te gaan. Hierdoor raken ook de verdedigers voor hem in de war. Helaas is Zeinstra niet beter. Bos kan ik niet beoordelen.

poelie-lwd

Ik heb nog nooit zo'n slechte keeper gezien. Hij is nog minder dan telgenkamp. En het ergste vind ik nog dat hij zijn blunders wil maskeren met kutsmoesjes. Bal werd aangeraakt mijn reet. Hij verkijkt zich compleet op de stuit annex gaat als een zak siepels naar de grond. Hou toch op vent, handschoenen wegkeilen en voor een maatschappelijke carriere kiezen  :R
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Inderdaad deze clown kan er niets van. Maar hebben we beter?
Ik heb Bos nog nooit zien keepen, maar volgens kenners is hij de keeper met de meeste potentie.
Laat hem dan maar keepen toch?

keije

Bij Harkemase boys zit een hele beste keeper , die Jansema.  Minder als deze 2 clowns kin toch hast niet,

Lore

Citaat van: Vlampiep op augustus 06, 2016, 11:08:57

"Zou het moeten kunnen" dat zou de nadruk moeten hebben in je zin. Vorig jaar compleet door het ijs gezakt, start nu (met een nieuw centrum) niet erg overtuigend.

Wanneer ligt het aan hem en niet aan de verdediging? Zou een goede keeper de verdediging ook niet gewoon sterker moeten malen?

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op augustus 06, 2016, 13:13:21
Ik heb nog nooit zo'n slechte keeper gezien. Hij is nog minder dan telgenkamp. En het ergste vind ik nog dat hij zijn blunders wil maskeren met kutsmoesjes. Bal werd aangeraakt mijn reet. Hij verkijkt zich compleet op de stuit annex gaat als een zak siepels naar de grond. Hou toch op vent, handschoenen wegkeilen en voor een maatschappelijke carriere kiezen  :R

Hij duikt niet maar stort ter aarde :_schater :_schater :_schater :_schater