Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 13, 2016, 01:40:19
Optie Zeinstra.... nee dus ik weet het ook niet meer zulke slechte keepers in jaren niet meer gehad, die Jurjus wat een genot.

Wanneer Nienhuis zo'n goal tegen had gekregen als die Jurjus gister was het forum ook weer te klein geweest hier.

gewoon een fan

Citaat van: Cor op augustus 13, 2016, 08:43:30
Wanneer Nienhuis zo'n goal tegen had gekregen als die Jurjus gister was het forum ook weer te klein geweest hier.

Komt gewoon omdat hij nagenoeg nooit een voor het oog onhoudbare bal tegen houdt  ;(

Maar Cor, dit was toch gewoon weer een fout?

AL

Per direct 3e keeper maken.

Cor

Citaat van: gewoon een fan op augustus 13, 2016, 08:48:00
Komt gewoon omdat hij nagenoeg nooit een voor het oog onhoudbare bal tegen houdt  ;(

Maar Cor, dit was toch gewoon weer een fout?

Ik zeg ook niks over Nienhuis z'n kwaliteit, zag er vanaf noord uit als een houdbare bal ja. Vond alleen de opmerking over Jurjus grappig.

wiekie1969

Was ook een houdbare bal. Dook veel te laat naar de hoek.

Noordcambuur

Ging Wat te traag naar de grond :_schater

Vlampiep

Citaat van: Cor op augustus 13, 2016, 08:43:30
Cor, ben je nog steeds van mening dat het Henry niet verweten kan worden dat hij in 1 jaar tijd Cambuur het weten te maken tot de minst presterende ploeg.

DayDreamer

Delamere

Benieuwd weer naar de excuses van Nienhuis bij deze tegengoal. Binnen 2 wedstrijden 2 houdbare ballen om de oren. Nu zal Ponk van sommigen wel weer de schuld krijgen maar Nienhuis is een gewoon een drol van een keeper. En daar valt door geen enkele keeperstrainer een slagroompunt van te maken.

Cor

Citaat van: Vlampiep op augustus 13, 2016, 11:26:29
Cor, ben je nog steeds van mening dat het Henry niet verweten kan worden dat hij in 1 jaar tijd Cambuur het weten te maken tot de minst presterende ploeg.

Wil je nou je gelijk hebben? Ik geef nergens aan dat ik vind dat hij het goed heeft gedaan. Maar wordt wel eens wat flauw van alle stemmingmakerij over zaken waar hij niks aan kan doen. Net als al het geroddel hier. Kom met feiten, reken iemand daar op af. En ja, als het bij vdV ligt pak je die aan, als het bij Maas ligt pak je die aan. Maar alle negativiteit hier gaat Cambuur echt niet verder helpen. Mensen roepen hier om actie, lekker makkelijk. Kom met een plan maar niet met populistisch geroep. Trouwens, het slechte presteren van Nienhuis zou ik vdV niet aan willen rekenen.

denistel

Optie Zeinstra.... nee dus ik weet het ook niet meer zulke slechte keepers in jaren niet meer gehad, die Jurjus wat een genot.

jurjus goeie keeper maar die vrije trap was een blunder
bakker kon al1 maar naar die hoek toch

Vlampiep

Citaat van: Cor op augustus 13, 2016, 12:10:55
Wil je nou je gelijk hebben? Ik geef nergens aan dat ik vind dat hij het goed heeft gedaan. Maar wordt wel eens wat flauw van alle stemmingmakerij over zaken waar hij niks aan kan doen. Net als al het geroddel hier. Kom met feiten, reken iemand daar op af. En ja, als het bij vdV ligt pak je die aan, als het bij Maas ligt pak je die aan. Maar alle negativiteit hier gaat Cambuur echt niet verder helpen. Mensen roepen hier om actie, lekker makkelijk. Kom met een plan maar niet met populistisch geroep. Trouwens, het slechte presteren van Nienhuis zou ik vdV niet aan willen rekenen.
Volledig met je eens dat we met negativiteit onze club niet verder helpen en dat Vd Vegt niet kan verweten worden dat Nienhuis momenteel dramatisch keept.
Dat er iets moet gebeuren op bestuurlijk vlak zal je waarschijnlijk ook wel kunnen beamen.
Tevens is het afgelopen seizoen en nu ook gebleken dat onze TS niet in staat blijkt te zijn een team te formeren wat elkaar aanvult.
En hoe positief ik het ook wil benaderen, hierbij is Henry toch echt de eindverantwoordelijke.
Dat Maas vorig jaar binnen een half jaar het super elftal van Vitesse heeft weten te verkloten en toch ook wel wat paranoia is, heeft hij waarschijnlijk als enige niet meegekregen.
En ja, hij is hier en we hebben het er voorlopig maar mee te doen en het is  maar te hopen
dat de RvC hier op korte termijn orde op zaken weet te stellen.
Ik bewonder oprecht mensen zoals jij die onder de meest beroerde omstandigheden positief te blijven, dus ondanks de desillusie van gisteren goed weekend. :proost

denistel

ik bin oek meestal positief als het over verwachtingen gaat en dat mut
oek anders ken je wel thuis blijven maar ik zeg oek wat ik zie,
en ik vond het bedroevend gister en als sun maas dan zegt dat complimenten
heeft uitgedeeld en dat ie spel zag zoals wij het graag willen zien dan ken
ik dar heel moeilijk mee omgaan.

Vlampiep

Citaat van: denistel op augustus 13, 2016, 14:16:25
ik bin oek me
estal positief als het over verwachtingen gaat en dat mut
oek anders ken je wel thuis blijven maar ik zeg oek wat ik zie,
en ik vond het bedroevend gister en als sun maas dan zegt dat complimenten
heeft uitgedeeld en dat ie spel zag zoals wij het graag willen zien dan ken
ik dar heel moeilijk mee omgaan.
Dur was gisteren weinig te sien ware we blij van wurre konnen.
Dat ken 100 keer beter en daar mut oanze TS hard an werke.
Ut beroerde is dat ik denk dat oanze trainer dizze jonges niet beter make ken su dat se mekaar anvulle om te kommen tot een geoliede machine.
Maas ken wel complimenten ut dele an un speuler die zich uut de naat werkt het, mar mut oek zegge kenne teugen sommigen dat su dur geen reet fan kenne en as dur un betere komt hij de bank warm houwe ken.
Ik hef nou al totaal geen fetrouwen in Maas, ut is te hopen dat ik hier gaande weg op terug komme mut.

D.H.Skolten

Ik snap niet dat Cambuur Krul heeft laten gaan,die is 1000 x beter dan Zeinstra (ja,wie niet?),ik had Krul wel als eerste keeper willen zien. Als Krul was ingevallen voor Nienhuis ipv Zeinstra uit bij De Graafschap, dan hadden wij waarschijnlijk nacompetitie gespeeld ipv De Graafschap!