Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: okkele op augustus 07, 2016, 15:46:15
we moeten denk ik nog een beetje wennen aan onze nieuwe forummers.
:devil
Ik vind jullie "oude forummers" maar een stelletje ouwe wijven! En omdat je 1000 berichtjes hebt verstuurd maakt je geen betere Cambuur supporter dan iemand die er 10 heeft verstuurd.

Cor

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 14, 2016, 02:01:46
Ik vind jullie "oude forummers" maar een stelletje ouwe wijven! En omdat je 1000 berichtjes hebt verstuurd maakt je geen betere Cambuur supporter dan iemand die er 10 heeft verstuurd.

Het gaat niet om beter of slechter. Het gaat om de manier waarop dingen gezegd worden.

Bankzitter

Nienhuis startte vorig seizoen ook al zo slecht dat de Jong hem er in de rust afhaalde.... niets van geleerd, hij begint weer met zwakke wedstrijden.
Hij is veel te gemakzuchtig en dat kost punten... komt omdat de 2e keeper nog minder is en Nienhuis als "oudgediende" vrij hoog in de pikorder staat.
Het is een matige keeper die moet zorgen dat 'ie in topvorm is om van meerwaarde te zijn.

Noordcambuur

haha top kerel Jij snapt het,gewoon doorgaan met je berichtjes en dan komt je er. :D

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 14, 2016, 01:54:00
Ik snap niet dat Cambuur Krul heeft laten gaan,die is 1000 x beter dan Zeinstra (ja,wie niet?),ik had Krul wel als eerste keeper willen zien. Als Krul was ingevallen voor Nienhuis ipv Zeinstra uit bij De Graafschap, dan hadden wij waarschijnlijk nacompetitie gespeeld ipv De Graafschap!
eens dat Nienhuis er niet veel van maakt en Zeinstra ook niet, maar waar is dat vertrouwen in Krul op gebaseerd? Die keept bijna nooit ergens waar hij onder contract staat als ik zijn statistieken bekijk.

Marc S

Ik heb hard gewerkt om tot dit punt te komen hoor! :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Marc S op augustus 14, 2016, 10:21:50
Ik heb hard gewerkt om tot dit punt te komen hoor! :_schater
je moest wel ff op je tanden bijten marc :y

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op augustus 13, 2016, 11:28:53
Slagboom Nienhuis  :_schater
De slagbomen van de bruggen alhier dalen sneller :zucht

denistel

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 14, 2016, 10:18:28
eens dat Nienhuis er niet veel van maakt en Zeinstra ook niet, maar waar is dat vertrouwen in Krul op gebaseerd? Die keept bijna nooit ergens waar hij onder contract staat als ik zijn statistieken bekijk.

omdat trainers kezue,s maken maar niet naar de kwaliteiten kieke is mijn mening.die jongen
had vorig jaar oek al lang een kans moeten hebben toch.

zelfde nu weer met boutzamar die is voetballend beter dan de huidige middenvelders
maar hij speelt niet. omdat trainers zo eigenwijs als wat zijn.

AL

Boutzamar of Masek moet spelen. Nu teveel dezelfde type voetballers op middenveld.

Zelf geldt voor Houtkoop. De enige echte(en beste) linksbuiten, maar krijgt geen kans.

Ik durf te wedden dat er met Houtkoop op linksbuiten en Boutzamar of Masek op linksmidden veel meer voetbal en diepgang komt.

denistel

tuurlijk maar vd streek verdedigegd goed mee en loopt veel net als Monteiro.

ze mutte het eens omdraaien en kijken wie voetballend meer brengt het
heet tenslotte voetbal en geen lopen of mee verdedigen.

okkele

je zult mij nooit kunnen betrappen op mezelf ophemelen zeikerd!
ik voel me echt niet beter dan elk ander ECHTe supporter.

tip:
google het woord "support" even.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Marc S

Citaat van: Noordcambuur op augustus 14, 2016, 12:15:25
je moest wel ff op je tanden bijten marc :y

Zeker, ik wil graag mijn toetsenbord bedanken, zonder het kon ik niet zo spammen als ik graag zou willen. etc etc ;)

denistel

paar belangrijke reddingen vanavond mag gezegd worden

PePe

Citaat van: denistel op augustus 19, 2016, 21:58:51
paar belangrijke reddingen vanavond mag gezegd worden

Was bijna aan een tweede wake up call toe.