Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Ome Loeks op augustus 20, 2016, 22:38:09
Gaan jullie klagers maar bij mekaar bruinwerken of anders korfballen met Hiatt
Als ik Nienhuis was liet elke bal door al was het maar om jullie gejank te kunnen horen
Nep supporters  :R

En jij dan met je grote waf, vind je dit normaal gedrag op een forum, een ieder heeft hier recht op zn eigen mening toch....
Alle jongens en girls staan er elke wedstrijd weer ere of eerste div en jij maakt van ons nep supporters.
Nou bedankt, ik ben het ook wel eens niet eens met sommige comments maar jij gaat nu te ver.
De ballen :(

Cor

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 20, 2016, 23:34:09
En jij dan met je grote waf, vind je dit normaal gedrag op een forum, een ieder heeft hier recht op zn eigen mening toch....
Alle jongens en girls staan er elke wedstrijd weer ere of eerste div en jij maakt van ons nep supporters.
Nou bedankt, ik ben het ook wel eens niet eens met sommige comments maar jij gaat nu te ver.
De ballen :(

Lekker laten gaan man, doet Leo soms ook  :proost

Yellow Army

Citaat van: Ome Loeks op augustus 20, 2016, 22:38:09
Gaan jullie klagers maar bij mekaar bruinwerken of anders korfballen met Hiatt
Als ik Nienhuis was liet elke bal door al was het maar om jullie gejank te kunnen horen
Nep supporters  :R

Grappig, al jouw posts zijn in te delen in 3 categorieën:

1. Verdedigen Nienhuis
2. Afzuigen van Grijskijker
3. Hiatt's korfbalclub

Verder is het opvallend dat je regelmatig homosexueel getinte opmerkingen plaatst. Gevalletje "waar het hart vol van is, stroomt de mond van over?"

Ten slotte heb in je laatste post maar liefst 2 van de 3 onderwerpen benoemd in 1 post wat ik heel knap van je vind. Dus wat mij betreft heb je nu wel een sticker verdiend.
Area 58

grijskijker

Citaat van: Yellow Army op augustus 21, 2016, 00:10:57
Grappig, al jouw posts zijn in te delen in 3 categorieën:

1. Verdedigen Nienhuis
2. Afzuigen van Grijskijker
3. Hiatt's korfbalclub

Verder is het opvallend dat je regelmatig homosexueel getinte opmerkingen plaatst. Gevalletje "waar het hart vol van is, stroomt de mond van over?"

Ten slotte heb in je laatste post maar liefst 2 van de 3 onderwerpen benoemd in 1 post wat ik heel knap van je vind. Dus wat mij betreft heb je nu wel een sticker verdiend.
Zou je zo vriendelijk willen zijn mij niet te betrekken bij je homoseksuele fantasieën en je voorkeur niet bij mij en anderen die er niet van zijn gediend op te dringen... Hou die dingen lekker prive of bij je vriendjes die zich ophouden bij je favoriete hang out(de bruine ster).

poelie-lwd

En maandag duikt ie net zo makkelijk over een bal heen....

Het is en blijft een prutskeeper. Betaald voetbal onwaardig.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Noordcambuur

Citaat van: Bolle op augustus 20, 2016, 20:09:19
:O

Scoren, en hij komt er wel. Heeft, bij mij, vele malen meer krediet dan Nienhuis.

Nienhuis is geen leider in eigen 16 en zorgt voor twijfel. Om over zijn trage spelhervattingen maar niet te beginnen... :zucht

Eerlijk is eerlijk: gister keepte hij grotendeels prima.
je hebt wel heel veel vertrouwen in onze spits he,3 wedstrijden geen doelpunt goed gemiddelde :_schater

Bolle

Citaat van: Noordcambuur op augustus 21, 2016, 10:30:19
je hebt wel heel veel vertrouwen in onze spits he,3 wedstrijden geen doelpunt goed gemiddelde :_schater

Klopt inderdaad. Los van zijn overige capaciteiten (sleuren, kaatsen, balvast) liep hij in zijn vorige periode bij bijna 1 op 2. Daarnaast vorig jaar weinig gespeeld.

Zodra hij ze er weer intrapt loop jij ws het hardst te zingen van allemaal?!

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 21, 2016, 10:30:19
goh geweldig niet juh stumper

Bolle

Noordcambuur

Noordcambuur

Te volle spanning mannen _O_

John Hiatt

1 bal tussen de palen en direct weer een goal! Als meneer nu eens uitkomt op een hoge bal....

4 wedstrijden, 3 x blunders!

moodygrunn

Citaat van: John Hiatt op augustus 22, 2016, 22:52:59
1 bal tussen de palen en direct weer een goal! Als meneer nu eens uitkomt op een hoge bal....

Ik vind niet dat je deze goal op het conto van Nienhuis kan schrijven. Dit was bijna de perfecte voorzet tussen rand 5-meter en penaltystip. Grote keeper die dan uitkomt...(en klem heeft)
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Dit kan je toch Nienhuis niet aanrekenen...
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: John Hiatt op augustus 22, 2016, 22:52:59

Hoe is dit nu weer een blunder man.