Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

denistel

binne in de  jl oek wel keepers die dat doen hoor.

Dokkumer

Citaat van: hobbes op oktober 02, 2016, 21:44:50

Goede vergelijking, Europees voetbal en Jupiler League

Ok, zelfs afgelopen zaterdag in 3B zag ik een keeper die heerste in zijn 16. Zo een betere vergelijking?

Heeft LN zijn handschoenen al in de wilgen gehangen? Oh nee doe maar de struiken, zo hoog komt hij niet :devil

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op oktober 03, 2016, 16:14:55
Ok, zelfs afgelopen zaterdag in 3B zag ik een keeper die heerste in zijn 16. Zo een betere vergelijking?

Heeft LN zijn handschoenen al in de wilgen gehangen? Oh nee doe maar de struiken, zo hoog komt hij niet :devil
Ik hef hoort dat Henry in gesprek weest is met de keeper van uit Nationale elftal van de pygmeeën. Hij het ut niet su op lange keepers hef ik begrepen.

denistel

hij kijkt nog niet naar de ranglijst zegt ie in de lc,,nee is oek niet om aan te zien die stand  :_schater

we trainen goed maar we moeten het in de wedstrijden laten zien.nou doe dat dan oek .

en het staat allemaal nog dicht bij elkaar. ja ja maar nog 2 3 weken knoeien en je kan het
vergeten zou ik zo zeggen.

nogmaals het mut allemaal veel harder met en tegen elkaar en je moet als club
uitstralen dat dit niet de plek is waar we horen te staan.

we mutte gewoon 6 pt pakken de komende 2 wedstrijden en dan kunnen we weer eens
naar boven zien.

Keira

Citaat van: denistel op oktober 14, 2016, 10:37:48
hij kijkt nog niet naar de ranglijst zegt ie in de lc,,nee is oek niet om aan te zien die stand  :_schater

we trainen goed maar we moeten het in de wedstrijden laten zien.nou doe dat dan oek .

en het staat allemaal nog dicht bij elkaar. ja ja maar nog 2 3 weken knoeien en je kan het
vergeten zou ik zo zeggen.

nogmaals het mut allemaal veel harder met en tegen elkaar en je moet als club
uitstralen dat dit niet de plek is waar we horen te staan.

we mutte gewoon 6 pt pakken de komende 2 wedstrijden en dan kunnen we weer eens
naar boven zien.

Gaat ook gebeuren de weg omhoog wordt ingezet!

denistel

nou de weg omhoog ppffff

Delamere

In 10 wedstrijden nog geen 25 ballen op goal gehad, en er toch maar liefst 15 laten vliegen. Hopeloze spelhervattingen en alle corners en vrije trappen zijn gevaarlijk omdat hij niet van de lijn durft te komen omdat hij voor een keeper veel te klein is. Da's al met al niet best!
Dat vindt vriend, dat vindt vijand, maar de enige die wel redelijk tevreden over keeper Nienhuis is, is keeper Nienhuis. Dus naast een waardeloze keeper ook nog eentje zonder zelfkritiek.
Mag hopen dat met de trainerswissel er gelijk ook een keeperswissel wordt doorgevoerd. En ik weet best dat Zeinstra er ook geen moer van kan, en die zal misschien van de 25 ballen er ook 10 laten waaien. Maar dan gaan we er t.o.v. het horrorclowntje Nienhuis toch nog flink op vooruit. En dan na het seizoen heel hard afscheid nemen van zowel Zeinstra als Nienhuis.

Noordcambuur

Citaat van: Delamere op oktober 15, 2016, 14:24:32
In 10 wedstrijden nog geen 25 ballen op goal gehad, en er toch maar liefst 15 laten vliegen. Hopeloze spelhervattingen en alle corners en vrije trappen zijn gevaarlijk omdat hij niet van de lijn durft te komen omdat hij voor een keeper veel te klein is. Da's al met al niet best!
Dat vindt vriend, dat vindt vijand, maar de enige die wel redelijk tevreden over keeper Nienhuis is, is keeper Nienhuis. Dus naast een waardeloze keeper ook nog eentje zonder zelfkritiek.
Mag hopen dat met de trainerswissel er gelijk ook een keeperswissel wordt doorgevoerd. En ik weet best dat Zeinstra er ook geen moer van kan, en die zal misschien van de 25 ballen er ook 10 laten waaien. Maar dan gaan we er t.o.v. het horrorclowntje Nienhuis toch nog flink op vooruit. En dan na het seizoen heel hard afscheid nemen van zowel Zeinstra als Nienhuis.
maar laten we nu eens goed gaan scouten en niet zomaar ff een kepertje halen.

denistel

Kaya en Heemskerk had ik al aan meld 4 jaar en een jaar terug voorlopig hevve ze
ons 6 pt afhandig maakt.Kaya gister oek weer onpasseerbaar tegen Volendam

piene hassus

Hoe su ut toch komme dat kiepers fanne teugenpartij altieten beregoeie wetstryden speule

vialli

Citaat van: piene hassus op oktober 15, 2016, 21:11:54
Hoe su ut toch komme dat kiepers fanne teugenpartij altieten beregoeie wetstryden speule

Omdat ze ze altied eerst even inskieete.

piene hassus

Dat doene N en Z toch oek altieten foor un wetstryd. Se krije sofeul fertrouwen fan trener Ponk dat ie dr niet bij hoeft te wezen.

vialli

Citaat van: piene hassus op oktober 16, 2016, 18:23:57
Dat doene N en Z toch oek altieten foor un wetstryd. Se krije sofeul fertrouwen fan trener Ponk dat ie dr niet bij hoeft te wezen.

Ik bedoelde IN DE WEDSTRIJD door in het begin alle kansen te missen.

denistel

binne gewoon goeie keepers en hevve soms oek wat mazzel maar dat moet je afdwingen.

weestwel

SLOTJE!!??  Op de goal. Misschien kan Dokkumer hierbij helpen? _O_ |:)