Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Opnieuw een beslissende blunder, pakt geen wedstrijden voor Cambuur. Andere keeper!

Leovardia

Citaat van: John Hiatt op februari 05, 2014, 21:03:20
Opnieuw een beslissende blunder, pakt geen wedstrijden voor Cambuur. Andere keeper!

Tweede week op rij. Hij pakte vandaag wel ook een paar moeilijke ballen maar ja, daar heb je weinig aan bij achterstand, behalve dan dat je in de wedstrijd blijft. Ik wil Zeinstra wel eens zien. Geeft alleen al bij corners en voorzetten veel meer rust 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Cambuur058

Citaat van: Leovardia op februari 05, 2014, 21:12:47
Tweede week op rij. Hij pakte vandaag wel ook een paar moeilijke ballen maar ja, daar heb je weinig aan bij achterstand, behalve dan dat je in de wedstrijd blijft. Ik wil Zeinstra wel eens zien. Geeft alleen al bij corners en voorzetten veel meer rust 

Sent from my iPhone using Tapatalk
Zeg het al langer, tijd voor Harm!

Lore

Houd nou eens op man. Elke speler in een minder fase wordt volledig afgebrand. Nienhuis maakt inderdaad wel eens een foutje, maar is op dit moment een prima keeper voor Cambuur. Volgend seizoen gewoon weer een keeper aantrekken waar hij de concurrentie mee aan kan gaan!

Dokkumer

Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 21:25:46
Houd nou eens op man. Elke speler in een minder fase wordt volledig afgebrand. Nienhuis maakt inderdaad wel eens een foutje, maar is op dit moment een prima keeper voor Cambuur. Volgend seizoen gewoon weer een keeper aantrekken waar hij de concurrentie mee aan kan gaan!
Sorry hoor maar maakt toch teveel belangrijke fouten op dit moment. Moet keihard aan gewerkt worden en anders inderdaad Zeinstra maar een kans geven.

AL

Blijft een goede keeper, maar ik blijf erbij dat zeinstra meer potentie heeft en zeker meer rust brengt.

Lore

Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2014, 21:32:00
Sorry hoor maar maakt toch teveel belangrijke fouten op dit moment. Moet keihard aan gewerkt worden en anders inderdaad Zeinstra maar een kans geven.

Heb je echt het idee dat Zeinstra beter is? Ik namelijk niet en dat baseer ik, net als mijn overige opmerking, op gebakken lucht!

Dokkumer

Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 21:34:37
Heb je echt het idee dat Zeinstra beter is? Ik namelijk niet en dat baseer ik, net als mijn overige opmerking, op gebakken lucht!
Ik op doorbakken lucht en de wedstrijd tegen NEC ;)

Lore

Citaat van: Dokkumer op februari 05, 2014, 21:35:58
Ik op doorbakken lucht en de wedstrijd tegen NEC ;)

Ja, tegen NEC deed hij het inderdaad prima. Nienhuis heeft een probleem met de voortzetting, voornamelijk onder druk, en af en toe zit hij er niet goed bij. Hiernaast is hij wel erg sterk in 1 op 1 en pakt hij elke wedstrijd ook een aantal goede ballen.

Dit is in ieder geval wel een positie die volgend jaar op de lijst moet staan op door te selecteren...

Cambuur058

Leuk, die Nienhuis, maar bij elke voorzet is het complete chaos omdat hij er niet bij kan, meestal komt hij er dan gelukkig uit en lijkt het heel wat, maar als je een keeper hebt die 15cm groter is (Lees: Zeinstra) heb je al die chaos niet, lijkt het misschien wat minder spectaculair maar werkt wel.

Cambuur058

Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 21:38:03
Ja, tegen NEC deed hij het inderdaad prima. Nienhuis heeft een probleem met de voortzetting, voornamelijk onder druk, en af en toe zit hij er niet goed bij. Hiernaast is hij wel erg sterk in 1 op 1 en pakt hij elke wedstrijd ook een aantal goede ballen.

Dit is in ieder geval wel een positie die volgend jaar op de lijst moet staan op door te selecteren...
Extra keeper, extra centrale verdediger en een extra buitenspeler (en alles opvangen wat weg gaat natuurlijk)

Lore

Citaat van: Cambuur058 op februari 05, 2014, 21:40:07
Extra keeper, extra centrale verdediger en een extra buitenspeler (en alles opvangen wat weg gaat natuurlijk)

Eens, alleen zullen er ook erg veel basisspelers vertrekken.

1. Ogbeche loopt af en zal moeilijk te verlengen zijn
2. Ritzmaijer gaat terug
3. Lukoki gaat terug, niet echt een probleem
4. Manu gaat terug, hopen op nog een seizoen
5. Makrini kan nu nog geld voor gevangen worden en er zal nu toch eindelijk wel eens een club zijn die oplet
6. Leeuwin zal wel vertrekken
7. Bijker. Hij is nog jong en is in potentie een van de beste backs van NL
8. Droste, zou wel kunnen blijven, maar dan moet hij zijn contract wel verlengen
9. Bakker, Groningen heeft zijn interesse al getoond
10. Van Moorsel gaat terug

Kortom: wij kunnen opnieuw beginnen. Het is echt super belangrijk dat wij erin blijven, anders zijn de speler veel minder waard...

Cambuur058

Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 21:47:31

2. Ritzmaijer gaat terug
5. Makrini kan nu nog geld voor gevangen worden en er zal nu toch eindelijk wel eens een club zijn die oplet
8. Droste, zou wel kunnen blijven, maar dan moet hij zijn contract wel verlengen

Kortom: wij kunnen opnieuw beginnen. Het is echt super belangrijk dat wij erin blijven, anders zijn de speler veel minder waard...
Denk alleen dat de dikgedrukten blijven... Denk dat de scouting van Lodeweges en de TS wel weer een goed elftal met een idee neer kan zetten. Het ligt niet aan de TS/spelers (op die druiloor van een Lukoki na) we hebben ook gewoon pech op de momenten dat het niet moet....

sccvl

Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 21:47:31

2. Ritzmaijer gaat terug

Dat heb je bij VVV gezien, je steunpilaren vertrekken soweiso. In dit geval Ramon Leeuwin, Makrini, Bijker, Bakker etc. Deze mannen zijn gewoon stuk voor stuk kwaliteit spelers die in de Eredivisie horen. Als we degraderen moet je verkopen...

Lore

Citaat van: Cambuur058 op februari 05, 2014, 21:49:17
Denk alleen dat de dikgedrukten blijven... Denk dat de scouting van Lodeweges en de TS wel weer een goed elftal met een idee neer kan zetten. Het ligt niet aan de TS/spelers (op die druiloor van een Lukoki na) we hebben ook gewoon pech op de momenten dat het niet moet....

Als die speler blijven, moeten ze eigenlijk wel verlengen anders krijg je er geen dubbeltje meer voor. Ik las ergens anders dat 50% van de verkoopsom in het spelersfonds gestort moet worden, dus zou dat de mogelijkheden aanzienlijk vergroten.

Pech ben ik niet helemaal met je eens, het is scherpte en ervaring volgens mij. Los daarvan levert heel Cambuur tot nu toe een prima prestatie, gezien onze begroting