Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
38 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

sccvl

Maar om even bij het topic te blijven. Leonard speelde een redelijke wedstrijd, heeft toch 2/3 super reddingen verricht. Helaas zat die bij de vrije trap volledig mis. Helaas, bij FC Twente uit zat die ook volledig mis.

Denk alleen niet dat je Leonard er nu uit moet halen. Als je ziet dat die er echt een paar fantastische ballen uit houd ...

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op februari 05, 2014, 21:34:37
Heb je echt het idee dat Zeinstra beter is? Ik namelijk niet en dat baseer ik, net als mijn overige opmerking, op gebakken lucht!

En wat te doen als die 2 fouten maakt?? Dan de 3e keeper?

Nee, wat mij betreft Nienhuis mooi laten staan. Probleem is (nog steeds) het scorend (on)vermogen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sccvl

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 21:58:40
En wat te doen als die 2 fouten maakt?? Dan de 3e keeper?

Nee, wat mij betreft Nienhuis mooi laten staan. Probleem is (nog steeds) het scorend (on)vermogen.

Hemmen kan gerust wel een goal maken, maar dan moeten er ook goede voorzetten van de zijkanten komen. Manu is een goeie speler maar zoekt te veel de duels op.

Nienhuis lekker laten staan! Als hij nou nog een paar grote blunders maakt zou je kunnen gaan wisselen, maar in mijn ogen verdiend die meer krediet.

koen

Sjonge jonge wat hebben jullie tegen die jongen?! Als die een goede wedstrijd speelt kruipen jullie nog net zn reet niet in en als die een fout maakt is het gelijk een slechte keeper en moet er een ander in staan! Misschien moet je de schuld van deze "fout" even bij leeuwin neerleggen, nienhuis schreeuwt los en leeuwin besluit om toch door te gaan! Wie zn fout is dit nou?

PePe

De frustratie is groot op het forum vanavond, na het verlies. Volgende is het weer net andersom. Blijf de ploeg vooral steunen, in moeilijke tijden.

sccvl

Dat er frustratie is is logisch! Ik had liever met 0-6 verloren dan op deze knullige manier. Het zijn puur individuele fouten die deze wedstrijd beslissen. Dan vind ik logisch dat we kritisch zijn.

PePe

Citaat van: sccvl op februari 05, 2014, 23:22:15
Dat er frustratie is is logisch! Ik had liever met 0-6 verloren dan op deze knullige manier. Het zijn puur individuele fouten die deze wedstrijd beslissen. Dan vind ik logisch dat we kritisch zijn.

We verliezen vaak zo, we gaan nooit af, vaak net niet.
Maar ik blijf er in geloven, er komt een dag dat we de punten wel pakken, Heracles misschien?

De Raaf

Nienhuis komende jaren 1e doelman. 2 blundertjes ok, maar met zijn top karakter gaat hij nog heel veel punten pakken!!

Clint

Op zich is Nienhuis best wel een goede keeper, maar de laatste tijd maakt hij toch te veel foutjes. Tegen Twente ging hij in de fout bij de tweede goal en bij die twee andere goals had ie er ook moeten staan omdat de ballen in zijn doelgebied waren. Daar hoort een (goede) keeper te heersen. Gister weer net zo. Zo'n hoge bal MOET je hebben als keeper.
Maar eens even oefenen met Grotenhuis de komende weken want het wordt wel steeds wat minder met hem en dat kunnen we ons niet veroorloven.

gewoon een fan

Voor Cambuur vind ik dit toch echt nog een goede keeper ondanks zijn foutjes, als hij nog beter zou zijn dan zou hij niet voor Cambuur spelen  :proost
Hij heeft gewoon de pech dat als hij een foutje maakt het gelijk een doelpunt is, als de bal net naast gegaan was dan hadden wij hier deze discussie waarschijnlijk niet gehad.

sccvl

Het zijn niet alleen deze beslissende foutjes uiteraard. Ook de hoge ballen worden weg gestompt, bij corners houd ik mijn hart vast. Zijn weinig ballen die hij vanuit de lucht klemvast heeft.

The Prominence

Zoals ik al eerder zei, er word wel eens een fout gemaakt, Die Zoet van PSV was ook niet bepaald lekker bezig gister,
die bal die hij losliet had ook zomaar verzilverd kunnen worden door schepers.

wiekie1969

Iedere keeper heeft zijn goede en zwakke punten. Nienhuis is een echte lijnkeeper en heel goed in het uitkomen. De zwakke punten ziet iedereen wel. Dat zijn de spelhervattingen.

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op februari 06, 2014, 20:30:39
Iedere keeper heeft zijn goede en zwakke punten. Nienhuis is een echte lijnkeeper en heel goed in het uitkomen. De zwakke punten ziet iedereen wel. Dat zijn de spelhervattingen.

En voorzetten/corners in het doelgebied. Maar toch ben ik blij met Nienhuus.
Area 58

punkman

Heb er geen cijfers van, maar volgens mij heeft Nienhuis het meest balbezit van iedere speler van ons per wedstrijd.
Het feit dat hij vaak betrokken word bij het spel geeft toch wel aan dat de spelers vertrouwen in hem hebben.
Dat is hier ook wel eens anders geweest.