Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Ome Loeks op februari 10, 2014, 13:13:47
Helemaal mee eens maar inplaats van afgeven op doelman kan je ook zeggen dat wij de kansen in een wedstrijd eens moeten benutten dan hadden wij al aanzienlijk meer punten behaald

Klopt, ik wil ook niet afgeven op Nienhuis. Als hij alle facetten beheerste was hij ook niet keeper bij Cambuur. Op, bijna, alle spelers valt wel wat aan te merken. Het gaat er uiteindelijk om dat wij ,te dit spelersmateriaal in de eredivisie blijven,

Kuzmanovic-Apeldoorn

Reactiesnelheid, spelinzicht en mentale hardheid, dat heeft ie wel! Maar bij het uitkomen heerst hij niet in het doelgebied, dat moet toch te trainen zijn. Lijkt mij neer te komen op vooral timing en durf!! Met zijn lichaam zou hij dat toch moeten kunnen (ondanks zijn lengte). Dat wanneer hij uitkomt de spitsen al in de broek schijten, net als Schrijver indertijd!! (Voor de jongeren onder ons: Schrijvers was een keeper die wilde voorkomen dat zijn teamgenoot Brands (nee, niet die en ook niets zijn vader) in het eigen doel scoorde en in deze poging faalde en daardoor de finale van het WK mistte en prachtige bijnamen had al de bolle van zwolle en het lek van PEC, kortom misschien toch niet zo'n goed voorbeeld voor onze Nienhuis, sorry)
Henk, held, bedankt

carlo de leeuw

Citaat van: Ome Loeks op februari 10, 2014, 13:13:47
Nee, het komt door iedereen op het veld! Maar dit zegt toch helemaal niets? Ten eerste hebben wij nog maar een handje vol wedstrijden gespeeld in 2014, ten tweede gaat het om de uitslag na 90 minuten!

Helemaal mee eens maar inplaats van afgeven op doelman kan je ook zeggen dat wij de kansen in een wedstrijd eens moeten benutten dan hadden wij al aanzienlijk meer punten behaald
3 reakties en alle 3 ter verdediging van nienhuis.....hahaha.......de oom van onze keeper ;)?

Goutum

Citaat van: DayDreamer op februari 10, 2014, 13:17:33
Conditie is een drama bij Cambuur, daar hadden we het gisteren ook met een paar lui over.

Onzin. Het is de speelstijl die veel energie kost.

Clint

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2014, 17:49:39
prachtige bijnamen had al de bolle van zwolle en het lek van PEC

De Flop van TOP.

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 10, 2014, 17:49:39
Reactiesnelheid, spelinzicht en mentale hardheid, dat heeft ie wel! Maar bij het uitkomen heerst hij niet in het doelgebied, dat moet toch te trainen zijn. Lijkt mij neer te komen op vooral timing en durf!! Met zijn lichaam zou hij dat toch moeten kunnen (ondanks zijn lengte). Dat wanneer hij uitkomt de spitsen al in de broek schijten, net als Schrijver indertijd!! (Voor de jongeren onder ons: Schrijvers was een keeper die wilde voorkomen dat zijn teamgenoot Brands (nee, niet die en ook niets zijn vader) in het eigen doel scoorde en in deze poging faalde en daardoor de finale van het WK mistte en prachtige bijnamen had al de bolle van zwolle en het lek van PEC, kortom misschien toch niet zo'n goed voorbeeld voor onze Nienhuis, sorry)

Tegen Heracles kwam hij ook in botsing met Leeuwin.. Leeuwin kwam met zijn hoofd net zo hoog als Nienhuis met de handen. Ik denk dat hij zijn beperkingen kent en daardoor niet kan heersen, maar het is zeker wel te trainen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Vorig jaar was dit vele malen beter! Hoe kan dit zo veranderd zijn? Angst na de actie van Manu?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op februari 11, 2014, 08:40:47
Vorig jaar was dit vele malen beter! Hoe kan dit zo veranderd zijn? Angst na de actie van Manu?

Dat was toch een diepe bal geen voorzet van de zijkant. Op diepe ballen komt  ie geweldig uit (en boezemt ie wel angst in bij de spelers)
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 11, 2014, 08:58:33
Dat was toch een diepe bal geen voorzet van de zijkant. Op diepe ballen komt  ie geweldig uit (en boezemt ie wel angst in bij de spelers)

Let maar op, als een speler met een voorzet erin komt stormen heeft hij hem bijna nooit! één op één is het anders, want kan hij blijven staan. Bal viel toen precies tussen Nienhuis en Manu, ipv de bal aan de voet richting keeper.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

The Prominence

ik vind nienhuis een goede keeper, zeker ook op mentaal vlak, ondanks de zware weken voor hem er toch gewoon staan, en de sfeer in de groep is mede  dankzij deze man ook goed!

John Hiatt

Ben heel vaak kritisch op deze keeper, maar gisteren eindelijk cruciale reddingen!

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op februari 23, 2014, 11:12:49
Ben heel vaak kritisch op deze keeper, maar gisteren eindelijk cruciale reddingen!
Hear! Hear! Stuur 'm maar een bloemetje.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

runner 1

Ik geef het je te doen ,klein van stuk maar ondanks dat een prima sluitstuk ,ik ben erg blij met hem als doelman hij kan niet het onderwerp zijn van kritiek,waarvan akte.

gewoon een fan

Ik schrijf het al weken, wij mogen blij zijn met deze topper in het doel  :thumbsup

Len Cantello

Citaat van: runner 1 op februari 23, 2014, 11:21:31
hij kan niet het onderwerp zijn van kritiek
Tuurlijk wel. Als 'ie er een bende van maakt, zoeken we 'm op!
:P :koffie
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli