Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Lekker begeleidend schrijven trouwens:

Leonard Nienhuis (SC Cambuur)
Hoewel Nienhuis in de slotfase van dit seizoen zijn goede vorm enigszins kwijt is, overtuigde hij dit jaar regelmatig. De succesfactor van het verrassende Cambuur was dit seizoen de solide defensie, waar Nienhuis een belangrijke rol in speelde.

dizzhead

Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 15:29:38
Lekker begeleidend schrijven trouwens:

Leonard Nienhuis (SC Cambuur)
Hoewel Nienhuis in de slotfase van dit seizoen zijn goede vorm enigszins kwijt is, overtuigde hij dit jaar regelmatig. De succesfactor van het verrassende Cambuur was dit seizoen de solide defensie, waar Nienhuis een belangrijke rol in speelde.

Die lui van VP en VZ kijken nooit verder dan teletekst en dan ook nog eens niet verder dan pagina 818. Treurig subjectieve berichtgeving hanteren zij. Ik heb op VZ ooit een kop voorbij zien komen (ik meende bij Verbeek destijds) "Verbeek loodst AZ naar blablabla" terwijl hij die wedstrijd geschorst was.  8P

The Prominence

Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 15:29:25
Met een flinke achterstand op Cillessen..;-)

tsja al die successupporters bij ajakkes zijn in de meerderheid  :R

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Ook gestemd...
en al zal hij geen eerste worden, wij weten wel beter!! |:)

Timmie

Citaat van: dizzhead op april 28, 2014, 15:40:12
Die lui van VP en VZ kijken nooit verder dan teletekst en dan ook nog eens niet verder dan pagina 818. Treurig subjectieve berichtgeving hanteren zij. Ik heb op VZ ooit een kop voorbij zien komen (ik meende bij Verbeek destijds) "Verbeek loodst AZ naar blablabla" terwijl hij die wedstrijd geschorst was.  8P

Slaat nergens op joh! Kijken alleen Ajax, PSV en Feyenoord live en de rest alleen samenvatting..;-)

Dokkumer

Mis trouwens onze ex keeper ook in dat lijstje... Uiteraard op onze Nienhuis gestemd!

Timmie

Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 17:56:55
Mis trouwens onze ex keeper ook in dat lijstje... Uiteraard op onze Nienhuis gestemd!

Bizot zou daar ook in moeten staan. Heeft veel punten gepakt voor de Groningers.
Had Bizot wel op de plek van Zoet/Mulder willen zien!

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 19:49:13
Bizot zou daar ook in moeten staan. Heeft veel punten gepakt voor de Groningers.
Had Bizot wel op de plek van Zoet/Mulder willen zien!

GrunClubwatcher  :D

Dokkumer

Timmie

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 10:56:51
Mea Culpa, ik droeg het als eerste aan :devil

Dokkumer was toch eerder hoor!

Dokkumer

Citaat van: Timmie op april 29, 2014, 11:36:27
Dokkumer was toch eerder hoor!
Heb ik al toegegeven.. Alleen vanuit een ander oogpunt. Jij vanuit Gronings, ik vanuit ons :devil

Timmie

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 17:09:18
Heb ik al toegegeven.. Alleen vanuit een ander oogpunt. Jij vanuit Gronings, ik vanuit ons :devil

Chapeau..;-)

Galdiano

Ik ben absoluut fan van Nienhuis, maar ben benieuwd wie eerste keeper gaat worden.
Ik heb het gevoel dat Nienhuis wel eens tegen kan gaan vallen nu Leeuwin en vd Laan weg zijn.
Daar in tegen heeft Henk laatst door laten schemeren Zeinstra en Nienhuis gelijkwaardig te vinden. Ik ben benieuwd.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Citaat van: Galdiano op juli 20, 2014, 10:45:41
Ik ben absoluut fan van Nienhuis, maar ben benieuwd wie eerste keeper gaat worden.
Ik heb het gevoel dat Nienhuis wel eens tegen kan gaan vallen nu Leeuwin en vd Laan weg zijn.
Daar in tegen heeft Henk laatst door laten schemeren Zeinstra en Nienhuis gelijkwaardig te vinden. Ik ben benieuwd.
Wel mooi zo'n luxe probleem..