Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 5 leden (1 verborgen)
zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Leonard Nienhuis (Groningen, 16 maart 1990) is een Nederlands voetballer die als doelman speelt bij SC Cambuur.

Nienhuis debuteerde nog niet in het shirt van FC Groningen maar werd wel al eerder verhuurd aan provinciegenoot SC Veendam. In het seizoen 2012/2013 werd Nienhuis verhuurd aan SC Cambuur Leeuwarden.

Na een drietal bekerwedstrijden en het wat ongelukkige competitiedebuut tegen Almere vandaag een prima pot gekeept!

Viper

Destroyer

Mag gezegd worden, wat een verbetering. Nu door groeien kerel. En dan bedoel ik niet in de breedte  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

zeer overtuigend gekeept ,,hoge ballen ,,soms snelle uitrappen en zeker in begin fase cruciale redding.keep up the good work

John Hiatt

Een verademing na Telgenkamp. Veel slechter kon natuurlijk ook niet. Had wel een paar rare uittrappen.

gewoon een fan

Op zijn uittrappen na dan speelde hij echt een puike partij  :thumbsup
Hij heerste in zijn 16 meter gebied en had een aantal goede reddingen.

Toch jammer dat deze jonge nu pas een kans krijgt,wat heeft Arts toch aangericht  ;(

dennisw8

Wat mij betreft mag ie wel vaker in de basis beginnen. ;)

sunderland

Citaat van: gewoon een fan op april 02, 2013, 09:59:21
Op zijn uittrappen na dan speelde hij echt een puike partij  :thumbsup
Hij heerste in zijn 16 meter gebied en had een aantal goede reddingen.

Toch jammer dat deze jonge nu pas een kans krijgt,wat heeft Arts toch aangericht  ;(
wat heeft arts toch aangericht ..Oh wat zal het pijn doen straks aan het einde vh seiz .De weggegooide pnt die ons naar de titel had gebracht

Dokkumer

Op voorhand kon ik zijn keuze begrijpen, maar na een wedstrijd of 10 mag je zeker ingrijpen. Snap wel dat je een keeper niet na 1 slechte wedstrijd ernaast zet, alleen had dit wat mij betreft veel eerder gemogen.

Staat nu tenminste een kerel in de goal, straalt veel meer uit dan Telgenkramp

poelie-lwd

Goeie keeper, kan alleen niet (mee)voetballen. Goed aanspelen en geen gekke fratsen uithalen, dan hebben wij de komende jaren een prima keepert onder de lat staan  _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Vrij naar Richard..  :0=ALLES IS TRAINBAAR
Hij zal voetballend nooit een Schokker worden, maar fatsoenlijk een bal aannemen en passen is ook een keeper wel te leren. Ik kan het zelfs een beetje :devil

Ronald

Citaat van: John Hiatt op april 02, 2013, 09:53:58
Een verademing na Telgenkamp. Veel slechter kon natuurlijk ook niet. Had wel een paar rare uittrappen.

Die rare uittrappen kwamen met name in de 2e helft door de wind. De wind stond namelijk bijna recht op zuid en het waaide ook nog redelijk hard. Daardoor draaiden de ballen met die uittrappen naar de zijlijn of zelfs weer richting de goal.

Destroyer

Klopt helemaal, die wind maakte het onmogelijk normaal uit te trappen. gelukkig had hij het zelf ook in de gaten en ging hij anders uit trappen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronald

Hij heeft een aantal goede reddingen verricht en in tegenstelling tot telgenkamp durft hij wel zijn doel uit te komen zonder te twijfelen. En nog belangrijker hij heeft hoge ballen klem vast ipv van weg te boksen

papagaaiensoep

Ik had dit niet verwacht, maar hij keepte tegen GAE prima. Goede trap, sterk in de lucht en coaching. Straalde zekerheid uut en een hele, hele goede redding in eerste helft op inzet Antonia door het midden.