Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: carlo de leeuw op augustus 31, 2014, 13:01:12
laten we het er maar op houden dat na het uitvallen van Vytas de toegepaste wissel, bedacht door de TS, niet al te gelukkig uitpakte voor meerder personen!
Dat zeker!

grijskijker

Citaat van: dizzhead op augustus 31, 2014, 13:04:00
Als die bij de 1-0 was blijven staan, was er voor Reijnen nog alle tijd geweest om hem naar buiten te dringen waardoor er maar 1 hoek overbleef. Kramer stond ter hoogte van de rechterkant van de 16, de doelkans werd hem door Nienhuis geschonken. Het is gewoon een verkeerde keuze geweest.
Ben het niet met je eens(Reijnen was er ver weg en Bijker deed een verwoede poging waar we de afloop van weten), maar dat hoeft ook niet.. Maar waar we het geloof ik wel over eens zijn is dat Nienhuis 1e keeper moet blijven..

Ome Loeks

Maar als je anticipeert op wat er voor je gebeurt, bij de eerste goal, dat er geen medespeler ingrijpt zodat je als keeper 1 tegen 1 komt tegen Kramer dan is de kans aanwezig dat Kramer de bal afmaakt.. Buiten dat Pereira korter op Houtkoop had moeten zitten,weet ik 1000% zeker dat Nienhuis had verwacht dat die bal op Houtkoop zou doorschieten en dan had hij op de goede plaats gestaan,want hij komt vaker zo uit zijn goal en dan gaat/ging het wel goed...

Iemand met spelinzicht ?

grijskijker

Citaat van: carlo de leeuw op augustus 31, 2014, 13:01:12
laten we het er maar op houden dat na het uitvallen van Vytas de toegepaste wissel, bedacht door de TS, niet al te gelukkig uitpakte voor meerder personen!
Ik zou het net gaan zeggen.. Om er een positieve noot in te gooien, vorig seizoen leverde deze wedstrijd 0 punten op..

dizzhead

Vorig seizoen hadden we, uit de reeds gespeelde wedstrijden, wel geteld 1 punt te pakken, als ik mij niet vergis.  :clint

Galdiano

Henk liet bij het hertje weten niet tevreden te zijn over Dijkstra zijn spel. Hopen dat we die niet weer zien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Citaat van: dizzhead op augustus 31, 2014, 13:16:31
Vorig seizoen hadden we, uit de reeds gespeelde wedstrijden, wel geteld 1 punt te pakken, als ik mij niet vergis.  :clint
U vergist zich niet...

speculeter

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 13:17:12
Henk liet bij het hertje weten niet tevreden te zijn over Dijkstra zijn spel. Hopen dat we die niet weer zien.
Moet Henk zulke dingen delen in het hertje?

dizzhead

Citaat van: speculeter op augustus 31, 2014, 13:19:05
Ik zit er niet over in dat Dijkstra dit nog niet wist. Henk is open en eerlijk over dit soort dingen, dat maakt het allemaal een stuk minder bombastisch. Je speelt goed, of niet goed. Klaar uit.

moodygrunn

Dat kan volgens mij wel, mits hij het ook al aan de hoofdrolspeler(s) zelf mede heeft gedeeld
In Henk en Sandor we trust

Delamere

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2014, 12:29:12
Ben van mening dat Ome Loeks wel enigszins gelijk heeft. Nienhuis hoeft maar iets niet goed te doen en er staan meteen een aantal aan de doelpalen te zagen.. Natuurlijk ging hij bij de 1-2 gigantisch de mist in en ook bij de 1-1 stond hij er niet lekker voor... Maar om dan meteen om het hoofd van Nienhuis te brullen gaat me veel te ver.
Er wordt niet gezaagd, er worden slechts wat kritische opmerkingen gemaakt, maar sommigen hier raken van streek als je een andere mening dan hen verkondigd. Ik begrijp eerlijk gezegd de verheerlijking van Nienhuis niet zo. Ik zie ook wel dat hij soms geweldige reddingen verricht en dat hij erg sterk op de lijn is. Maar keepen is meer dan dat alleen. We hebben nu 5 goals tegen en bij drie daarvan ging hij niet vrijuit. Ik vind dat vrij veel. Daarnaast is zijn meevoetballen t.o.v. Zeinstra echt heel veel minder. Gisteren ging het bij de 1e terugspeelbal gelijk alweer mis.
Ieder mag vinden wat ie wil, en ik dus ook lijkt me. En ik vind dat we in Zeinstra een hele beste, en imo een betere keeper, achter de hand hebben.

carlo de leeuw

lijkt mij niet een goede zaak, maar misschien ging hij er automatisch vanuit dat het een ondersje was en bleef.
Als ik Dijkstra was zou ik niet blij zijn met dit soort dingen.

Galdiano

Ik zei, wat speelde Dijkstra slecht, toen gaf hij aan, ik ben er ook niet tevreden over.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Citaat van: Delamere op augustus 31, 2014, 13:29:52
Er wordt niet gezaagd, er worden slechts wat kritische opmerkingen gemaakt, maar sommigen hier raken van streek als je een andere mening dan hen verkondigd. Ik begrijp eerlijk gezegd de verheerlijking van Nienhuis niet zo. Ik zie ook wel dat hij soms geweldige reddingen verricht en dat hij erg sterk op de lijn is. Maar keepen is meer dan dat alleen. We hebben nu 5 goals tegen en bij drie daarvan ging hij niet vrijuit. Ik vind dat vrij veel. Daarnaast is zijn meevoetballen t.o.v. Zeinstra echt heel veel minder. Gisteren ging het bij de 1e terugspeelbal gelijk alweer mis.
Ieder mag vinden wat ie wil, en ik dus ook lijkt me. En ik vind dat we in Zeinstra een hele beste, en imo een betere keeper, achter de hand hebben.
Dat is ook zo ik zei net iets van de zelfde strekking tegen Dizzhead.. Maar waar baseer jij het op dat Zeinstra een betere keeper is? Ben nieuwsgierig want veel wedstrijden heeft hij niet voor Cambuur gespeeld, wat hij speelde was goed..

carlo de leeuw

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 13:39:08
Ik zei, wat speelde Dijkstra slecht, toen gaf hij aan, ik ben er ook niet tevreden over.
Niet slim van Henk