Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 13:39:08
Ik zei, wat speelde Dijkstra slecht, toen gaf hij aan, ik ben er ook niet tevreden over.

En in een interview verdedigde hij Dijkstra opzichtig
Henk, held, bedankt

el haj

Citaat van: dizzhead op augustus 31, 2014, 13:04:00
Als die bij de 1-0 was blijven staan, was er voor Reijnen nog alle tijd geweest om hem naar buiten te dringen waardoor er maar 1 hoek overbleef. Kramer stond ter hoogte van de rechterkant van de 16, de doelkans werd hem door Nienhuis Dijkstra geschonken. Het is gewoon een verkeerde keuze geweest.

Dat Dijkstra langzaam is, het zij zo. Maar dat 'ie kort na de middenlijn al opgeeft is beschamend. Kramer moest de bal controlerend nog om Nienhuis heen en dus meer meters maken, op die manier kun je behoorlijk wat snelheidsverschil goedmaken. Goal komt op zijn conto.

Dokkumer

Citaat van: Delamere op augustus 31, 2014, 13:29:52
Er wordt niet gezaagd, er worden slechts wat kritische opmerkingen gemaakt, maar sommigen hier raken van streek als je een andere mening dan hen verkondigd. Ik begrijp eerlijk gezegd de verheerlijking van Nienhuis niet zo. Ik zie ook wel dat hij soms geweldige reddingen verricht en dat hij erg sterk op de lijn is. Maar keepen is meer dan dat alleen. We hebben nu 5 goals tegen en bij drie daarvan ging hij niet vrijuit. Ik vind dat vrij veel. Daarnaast is zijn meevoetballen t.o.v. Zeinstra echt heel veel minder. Gisteren ging het bij de 1e terugspeelbal gelijk alweer mis.
Ieder mag vinden wat ie wil, en ik dus ook lijkt me. En ik vind dat we in Zeinstra een hele beste, en imo een betere keeper, achter de hand hebben.
Er werd niet gezaagd? Dan heb je waarschijnlijk niet alles teruggelezen, want er zijn diverse zagen geweest.
Ga het niet herhalen, ik vond die opmerkingen te ver gaan.
En kritisch prima, kan me ook prima in je kritische opmerkingen vinden... Dat zal ik zeker ook niet zagen noemen.

speculeter

Vermeer naar feijeNoord. ...
Boer van Zwolle naar ajax.
Wie naar Zwolle? ?

PePe

Voorheen discussies op dit forum, omdat we te weinig punten pakten, nu discussies omdat het te goed gaat? Waar hebben we het over, steun je ploeg ook in goede tijden!!

Marc S

Citaat van: PePe op augustus 31, 2014, 16:56:10
Voorheen discussies op dit forum, omdat we te weinig punten pakten, nu discussies omdat het te goed gaat? Waar hebben we het over, steun je ploeg ook in goede tijden!!

het is een schande! ellendehunters!

speculeter

als jij de discussie over Nienhuis had gelezen was jij mijn naam niet tegengekomen.Waarom niet? Omdat ik hem een GOEDE keeper vind en dat de reden is waarom Zwolle wel eens bij hem uitkomt....goed lezen flapdrol

Dokkumer

Joh ook al winnen we de CL en de treble, dan zijn we nóg niet tevreden...

runner 1

Erg tevreden.
Waarvan Akte

koen

Wie weet krijgen sommigen van jullie nu eindelijk hun zin als nienhuis naar zwolle gaat ;)

zeewolde

Citaat van: koen op augustus 31, 2014, 18:12:38
Wie weet krijgen sommigen van jullie nu eindelijk hun zin als nienhuis naar zwolle gaat ;)
ik heb eens even jouw andere posts gelezen, maar het grootste gedeelte is vrij generaliserend en afkraken van de meeste forumleden. Zit je iets dwars?

koen

Haha nee hoor! Ik vind het commentaar niet altijd even passend. Ik ben namelijk wel groot fan. Wil niet zeggen dat hij nooit geen fouten maakt. Maar dit is vaak wel erg overdreven. Maar ja wat ik zei wie weet krijgen ze nu hun zin.

Cor

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 13:39:08
Ik zei, wat speelde Dijkstra slecht, toen gaf hij aan, ik ben er ook niet tevreden over.

En dan knal je dat gelijk op het forum......

Len Cantello

Citaat van: Cor op augustus 31, 2014, 19:20:10
En dan knal je dat gelijk op het forum......
Tuurlijk. Dan weet iedereen dat je 'on speaking terms' bent met de grote H. En dat moeten we allemaal natuurlijk weten......
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor

Citaat van: Len Cantello op augustus 31, 2014, 20:01:40
Tuurlijk. Dan weet iedereen dat je 'on speaking terms' bent met de grote H. En dat moeten we allemaal natuurlijk weten......

Denk dat we behoorlijk op 1 lijn zitten Len