Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 3 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Cor

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2014, 13:39:08
Ik zei, wat speelde Dijkstra slecht, toen gaf hij aan, ik ben er ook niet tevreden over.

Ik zou ook niet tevreden zijn als mijn CV bekant op de middenlijn door een overstapje 'gefopt' wordt en daarna als een oud wijf in de achtervolging gaat en dat mijn keeper in die situatie veel te laat is en dat 5 min later gewoon fluitend herhaalt...

Jij moet ook weten dat Henk heel open is, ook naar supporters toe. Hij geeft je eerlijk en oprecht antwoord en jij gaat dat doodleuk op het forum kwakken. Wat is de meerwaarde daarvan?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Omdat iedere supporter ziet dat Dijkstra zwaar tekort komt. En nu de ts het zelf ook eindelijk door heeft. Vind ik dat een discussie punt waardig.
Want come on, een eredivisie club met een speler als Dijkstra kun je toch bijna niet serieus nemen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dit is mien club

Citaat van: Galdiano op september 01, 2014, 08:25:04
Omdat iedere supporter ziet dat Dijkstra zwaar tekort komt. En nu de ts het zelf ook eindelijk door heeft. Vind ik dat een discussie punt waardig.
Want come on, een eredivisie club met een speler als Dijkstra kun je toch bijna niet serieus nemen?

Jim binne net zu veranderlijk as ut weer.
Eind vorig seizoen deed hij het prima als vervanger van Leeuwin. Maakt nog een schitterende goal tegen NEC.
Toen was iedereen blij met hem en deed hij het goed. Nu hij het even wat moeilijk heeft laten we hem vallen als een baksteen?

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

TARGET

@galdiano..

Uit je commentaar liever op bob schepers dikke prutser..!! Dijkstra doet alles wat hij kan en het is een goede verdediger hoor.!! Is vorig seizoen ook een paar keer goed ingevallen en wat betreft ADO die Kramer is verrekte goede speler hoor.. hou jij m sneller tegen.?!

Galdiano

Ik heb hem altijd slecht gevonden. Tsja leuk dat hij een bal een keer goed raakt tegen NEC. Maar kijk puur naar zijn verdedigende kwaliteiten en die zijn ver beneden de maat.

Maar ik stop hierover, aangezien dit het Nienhuis topic is ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op september 01, 2014, 08:35:36
Ik heb hem altijd slecht gevonden. Tsja leuk dat hij een bal een keer goed raakt tegen NEC. Maar kijk puur naar zijn verdedigende kwaliteiten en die zijn ver beneden de maat.

Maar ik stop hierover, aangezien dit het Nienhuis topic is ;)

Ga aub gewoon door..  Ik vermaak mij uitstekend op het forum.  Het is een soort van therapie.. Heerlijk om de dag te beginnen  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: TARGET op september 01, 2014, 08:35:31
@galdiano..

Uit je commentaar liever op bob schepers dikke prutser..!! Dijkstra doet alles wat hij kan en het is een goede verdediger hoor.!! Is vorig seizoen ook een paar keer goed ingevallen en wat betreft ADO die Kramer is verrekte goede speler hoor.. hou jij m sneller tegen.?!

Als het niet Cambuur was geweest dan had ik op de grond gelegen van het lachen om Dijkstra. Het zag er echt niet uit!

Het deed mij denken aan die sprint van Johnny van de Burgerking bij Feyenoord!

sunderland

Het was slecht wat ie deed .Zet Dijkstra op de plek van Reijnen dan doet ie het veel beter .Tegen Emmen had ik al duidelijk gezien dat dit centrum absoluut niet kon .

TARGET

Ik had het zo gedaan achterin..

Bijker -------- Vytas ---------- Reijnen ------- Pereira

Lore

Citaat van: TARGET op september 01, 2014, 08:57:12
Ik had het zo gedaan achterin..

Bijker -------- Vytas ---------- Reijnen ------- Pereira

Ik denk ook dat dat de bedoeling is, maar dat hij Vytas de tijd wil geven te wennen aan Cambuur en dat hij daarom het centrum met Bijker en Reijnen laat staan

Dokkumer

Centrum Bijker/Reijnen staat gewoon goed. Daar (voorlopig) niet meer aan sleutelen! Je kunt eventueel in oefenwedstrijden en de grote partijvormen Vytas en Reijnen meer aan elkaar laten wennen

WouterZz

Cambuur kent een geweldige start van het seizoen

,,Cambuur kent een geweldige start van het seizoen''

Facebook staat er vol mee. Ook wordt er volop getwitterd over de goede prestaties van Cambuur.De ploeg van trainer Henk de Jong staat op de 4e plaats en is na vier wedstrijden nog zonder nederlaag. Thuis wonnen de Leeuwarders met 3-2 van ADO Den Haag.

Het was afgelopen zaterdag genieten bij Cambuur. De wedstrijd tegen ADO Den Haag stond bol van het spektakel. Beide ploegen speelden om te winnen en het spel ging als een gek op en neer. De drie punten gingen terecht naar Cambuur, aldus keeper Leonard Nienhuis, die wel twee keer moest vissen. Tot tweemaal toe plofte de bal 'uit het niets' achter de verdediging. De snelle Hagenezen, Michiel Kramer en Xander Houtkoop, waren te rap voor de goalie van Cambuur die als een kamikaze piloot uit z'n doel vloog en van alles probeerde om een goal te voorkomen. Helaas voor hem, zonder resultaat. ,,Als je te laat bent en omspeeld wordt, dan ziet dat er lullig uit. Maar aan beide goals kon ik niets doen. Die doelpunten kun je mij absoluut niet aanrekenen. Dat heeft trouwens ook niemand gedaan. Natuurlijk is het jammer dat je twee goals tegen krijgt. We hebben weinig kansen weg gegeven, maar er vliegen er toch twee in. Dat is jammer, maar het belangrijkste is de overwinning.'' "Na de 1-2 waren we even van slag, maar we hebben ons goed hersteld. De 2-2 was voor ons niet genoeg. We wilden winnen. Dat is ook gelukt. Thuis, met de steun van onze supporters, zijn we bijna niet te verslaan. Dat blijkt maar weer. Sowieso doen we het prima. 8 punten uit vier wedstrijden, tegen behoorlijke tegenstanders, dat is een geweldige start van het seizoen.'' Nienhuis is een vaste waarde in de elf van Cambuur. Aanvankelijk begon hij als tweede keeper achter Dennis Telgenkamp, maar na het ontslag van trainer Alfons Arts wordt hij door diens opvolger, Henk de Jong, eerste doelman gemaakt. ,,De eerste wedstrijd verloren we met 2-1 van Almere City, maar daarna wonnen we alles. Uiteindelijk wisten we te promoveren naar de eredivisie. Dat was geweldig. Vanaf die tijd ben ik nummer 1. Ook al draag ik rugnummer 22'', lacht Nienhuis Zo'n overstap naar de eredivisie is niet niks. Maar Nienhuis hield zich goed staande. "Het eerste jaar heb ik laten zien dat ik het niveau goed aan kan. Die wedstrijden hebben me nog meer vertrouwen gegeven.

Op dit moment voel ik me super sterk.'' Nienhuis, geboren in Groningen, was een jeugd exponent van FC Groningen maar wist het eerste elftal niet te bereiken. ,,Ik zat bij de selectie, maar de kans dat ik aan spelen toe kwam, was heel klein. Daarom wilde ik graag verhuurd worden. In het seizoen 2011-2012 heb ik voor SC Veendam gespeeld, onder coach Gert Heerkes. Dat was mijn debuut in het betaalde voetbal.'' FC Groningen zag het dus niet in je zitten? "Weet je, bij zo'n club is de concurrentie groot. Ze kozen bewust voor iemand met meer ervaring. Dat zie je bij meer clubs. Een jonge doelman krijgt niet gauw de kans om zich in het eerste te bewijzen.'' Komend weekend wordt er niet gespeeld in de eredivisie.
Dat heeft alles te maken met de kwalificatiereeks voor het EK 2016 in Frankrijk. Oranje speelt eerst een oefenwedstrijd tegen Italië. Daarna begint het echte werk tegen Tsjechië, op dinsdag 9 september in het Letná Stadion in Praag. Nienhuis kan zich dus rustig voorbereiden op de confrontatie met 'zijn' FC Groningen. Zondag 14 september thuis, in een ongetwijfeld volgepakt Cambuurstadion, "Spelen tegen FC Groningen blijft voor mij altijd speciaal. Ik ben er natuurlijk al een tijdje weg, maar dat speciale gevoel blijft. Ze hebben een goed elftal, met spelers die het verschil kunnen maken. Maar thuis is Cambuur moeilijk te verslaan. Daar kan Groningen over meepraten. Ik ben vol vertrouwen.''

http://actiefmedia.nl/cambuur-kent-een-geweldige-start-van-het-seizoen/

Cambuur058

"maar aan beide goals kon ik niets doen."

uh. beetje realistisch zijn leo!  8P