Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde, Poetser

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Cambuur058 op september 03, 2014, 15:45:02
"maar aan beide goals kon ik niets doen."

uh. beetje realistisch zijn leo!  8P
Leg eens uit wat hij anders had moeten doen?

Galdiano

Als je blijft staan, heeft de speler de hoek voor het uitkiezen. Met uitkomen, verklein je de goal, en heb je gewoon meer kans. Helaas ronden Kramer en Houtkoop het gewoon goed af.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Casuals-lwd

Citaat van: grijskijker op september 03, 2014, 16:03:37
Leg eens uit wat hij anders had moeten doen?
Bij de eerste goal kon hij wel wat later uitkomen, dan tenminste binnen het strafschopgebied waarbij hij zijn handen mag gebruiken.

Cambuur058

Tweede goal was compleet zijn fout, houtkoop was wss niet 1 op 1 gekomen met nienhuis aangezien de bal achter m kwam bij zn aanname.

eerst goal was nog wel een begrijpelijke actie maar ook hier had hij in zn goal kunnen blijven staan, dan had kramer 2 opties: kappen (en in gehaald worden door de verdedigers)  of korte hoek schieten, want hij stond niet recht voor de goal.

de Schoot

Bij de 2e goal kwam Zeinstra woedend van de bank, waarna Henk hem terug duwde.
Voor mij een teken aan de wand dat het wel (mede) een keepersfout was.

Harry L.

Citaat van: Cambuur058 op september 03, 2014, 19:33:37
Tweede goal was compleet zijn fout, houtkoop was wss niet 1 op 1 gekomen met nienhuis aangezien de bal achter m kwam bij zn aanname.

eerst goal was nog wel een begrijpelijke actie maar ook hier had hij in zn goal kunnen blijven staan, dan had kramer 2 opties: kappen (en in gehaald worden door de verdedigers)  of korte hoek schieten, want hij stond niet recht voor de goal.

Geen spelt tussen te krijgen, ging bij beide momenten niet vrijuit. Het zijn gewoon twee inschattingsfouten. Als het 1-2 was gebleven was menigeen hier veel kritischer geweest.

grijskijker

Citaat van: Harry L. op september 03, 2014, 20:09:07
Geen spelt tussen te krijgen, ging bij beide momenten niet vrijuit. Het zijn gewoon twee inschattingsfouten.
Jawel, maar het is tegen sommige onbegonnen werk om ze iets aan hun verstand brengen ook omdat ze zelf nooit (op niveau)gevoetbald of getraind hebben en dan is het moeilijk dingen op voetbal gebied te begrijpen en dan vaak in hun eigen beleef of overgenomen(sommige praten alleen na) (negatieve)wereld blijven hangen...

Zal wel kritiek krijgen, maar dan heb ik wel weer wat te lachen..

EDIT: Wat weten wij van afspraken die zijn gemaakt tussen TS en spelers?

gewoon een fan

Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 08:53:04
Jawel, maar het is tegen sommige onbegonnen werk om ze iets aan hun verstand brengen ook omdat ze zelf nooit (op niveau)gevoetbald of getraind hebben en dan is het moeilijk dingen op voetbal gebied te begrijpen en dan vaak in hun eigen beleef of overgenomen(sommige praten alleen na) (negatieve)wereld blijven hangen...
Wat zal jij het moeilijk hebben met al de hier op dit forum aanwezige nitwits, ik heb gewoon medelijden met jou  ;(
Ben ik even blij dat ik gewoon een voetballiefhebber ben en niet iemand die de zware last van veel voetbalkennis met zich mee moet dragen  :proost

Het eerste doelpunt was niet zozeer een inschattingsfout, het enige waar hij de mist in ging was dat hij toen hij uitkwam even stopte om vervolgens toch te komen, daardoor haalde hij het net niet.
Het tweede doelpunt was mijns inziens wel een inschattingsfout, hier had hij niet hoeven/moeten komen.

Maar dit is mijn bescheiden zonder voetbalkennis onderbouwde mening.

grijskijker

Citaat van: gewoon een fan op september 04, 2014, 09:15:25
Wat zal jij het moeilijk hebben met al de hier op dit forum aanwezige nitwits, ik heb gewoon medelijden met jou  ;(
Ben ik even blij dat ik gewoon een voetballiefhebber ben en niet iemand die de zware last van veel voetbalkennis met zich mee moet dragen  :proost
Moeilijk? Nee ik moet er vaak hard om lachen..
Het eerste doelpunt was niet zozeer een inschattingsfout, het enige waar hij de mist in ging was dat hij toen hij uitkwam even stopte om vervolgens toch te komen, daardoor haalde hij het net niet.
Kwam dat niet doordat Dijkstra in eens op hield te verdedigen?
Het tweede doelpunt was mijns inziens wel een inschattingsfout, hier had hij niet hoeven/moeten komen.
Bal kwam achter de verdediging en kan me een interview met HdJ herrinneren waarin hij zei als er een bal achter de verdediging komt dan moet Nienhuis komen , maar wat ik al een paar keer eerder zei normaal schiet die bal door en dan pak Nienhuis die bal gewoon op, want Houtkoop neemt zo'n bal nooit weer zo aan.

Maar dit is mijn bescheiden zonder voetbalkennis onderbouwde mening.

hobbes

Citaat van: de Schoot op september 03, 2014, 20:06:49
Bij de 2e goal kwam Zeinstra woedend van de bank, waarna Henk hem terug duwde.
Voor mij een teken aan de wand dat het wel (mede) een keepersfout was.

Of Zeinstra was boos op de verdediging

Gasgeve

Jawel, maar het is tegen sommige onbegonnen werk om ze iets aan hun verstand brengen ook omdat ze zelf nooit (op niveau)gevoetbald of getraind hebben ........

Waar heb je gespeeld vrolijke vriend?

Bascambuur

Grijskijker, het nieuwe ''orakel''.  :_schater

Mp

Is Hans terug op het forum?

Lore

Citaat van: Gasgeve op september 04, 2014, 09:48:52
Waar heb je gespeeld vrolijke vriend?

Mourhino heeft toch ook nooit op niveau gespeeld?

grijskijker

Citaat van: Lore op september 04, 2014, 09:58:15
Mourhino heeft toch ook nooit op niveau gespeeld?
Maar die traint op niveau, wel goed lezen he :koffie