Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
93 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde, Poetser

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 10:00:54
Maar die traint op niveau, wel goed lezen he :koffie

:_schater :_schater, ik sta dan wel weer vaak te kijken naar de F1 van SC Stiens en dat ik ook een heel behoorlijk niveau. Hoor ik nu ook bij de kenners?

grijskijker

En voor de rest die inhoudelijk niet veel zinnigs te melden hebben,jullie zijn net als die beesten die ik in de weide/stal heb staan, als de een begint te loeien doet rest mee l8l

grijskijker

Citaat van: Lore op september 04, 2014, 10:03:22
:_schater :_schater, ik sta dan wel weer vaak te kijken naar de F1 van SC Stiens en dat ik ook een heel behoorlijk niveau. Hoor ik nu ook bij de kenners?
:_schater

Gasgeve

Maar waar heb je nou gespeeld?

Dokkumer

Citaat van: Mp op september 04, 2014, 09:57:48
Is Hans terug op het forum?
Dan hebben ze boven ook eindelijk internet...

Dokkumer

Laten we het simpel houden.. Iedereen heeft zijn eigen kijk op de situaties, zoveel mensen zoveel meningen. Als Nienhuis beide ballen gewoon onderschept is hij een eindbaas en nu is hij een knurft volgens sommigen.
Was Nienhuis een wereldtopper geweest, dan had hij echt nooit in ons mooie shirt gespeeld.... Voor mij blijft hij gewoon een prima keeper die af en toe eens een foutje maakt. Zelfs wereldtoppers doen wat wel eens...

En wat fuckt die 2 tegentreffers nou, geeft alleen maar een extra punt voor de amusementswaarde en WIJ WONNEN!!

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op september 04, 2014, 10:11:53
Dan hebben ze boven ook eindelijk internet...

Man was ernstig ziek toch? Zorgde iig voor veel leven in de brouwerij op het forum

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 04, 2014, 10:20:18
Man was ernstig ziek toch? Zorgde iig voor veel leven in de brouwerij op het forum
Klopt, hij is een paar jaar geleden ook overleden. Ik meende in 2011 al.

YellowBlue

Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 10:05:08
En voor de rest die inhoudelijk niet veel zinnigs te melden hebben,jullie zijn net als die beesten die ik in de weide/stal heb staan, als de een begint te loeien doet rest mee l8l

Gewoon een stinkboer dus.. :devil

grijskijker

Citaat van: YellowBlue op september 04, 2014, 13:51:50
Gewoon een stinkboer dus.. :devil
Zeker... schaam me er niet voor.. tractor weer getankt en maar even grasmaaien.. Heerlijk om eigen baas te zijn :D

gewoon een fan

Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 15:02:21
Zeker... schaam me er niet voor.. tractor weer getankt en maar even grasmaaien.. Heerlijk om eigen baas te zijn :D
De meeste mensen die op niveau gevoetbald of als coach gewerkt hebben hoeven na hun loopbaan niet meer te werken  :?
Dat "hoge" niveau van jou zal dan toch wel een beetje meevallen  :proost

Wees gerust ik heb helemaal geen niveau maar ik doe ook niet net alsof  ;)

grijskijker

Citaat van: gewoon een fan op september 04, 2014, 15:45:32
De meeste mensen die op niveau gevoetbald of als coach gewerkt hebben hoeven na hun loopbaan niet meer te werken  :?
Dat "hoge" niveau van jou zal dan toch wel een beetje meevallen  :proost

Wees gerust ik heb helemaal geen niveau maar ik doe ook niet net alsof  ;)
Dat was me allang duidelijk..

gewoon een fan

Citaat van: grijskijker op september 04, 2014, 15:49:29
Dat was me allang duidelijk..
Dat kan ook niet anders met dat "hoge" niveau van jou  :proost
Als ik zo goed zou zijn als jij je doet voorkomen dan zou ik mij niet eens onder het volgens jou "simpele" volk willen begeven.

Maar jij hebt nog steeds niet aangegeven waar jij gevoetbald of coach bent geweest, ik ben hier toch wel nieuwsgierig naar.

grijskijker

Citaat van: gewoon een fan op september 04, 2014, 15:55:01
Dat kan ook niet anders met dat "hoge" niveau van jou  :proost
Als ik zo goed zou zijn als jij je doet voorkomen dan zou ik mij niet eens onder het volgens jou "simpele" volk willen begeven.

Maar jij hebt nog steeds niet aangegeven waar jij gevoetbald of coach bent geweest, ik ben hier toch wel nieuwsgierig naar.
Dat is mooi voor je.. :proost

carlo de leeuw

is dit nog steeds het topic Nienhuis, of is dit het nieuwe topic "grijskijker the only special one"? :zweep