Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Delamere

Citaat van: Ome Loeks op september 21, 2014, 16:36:11
Alle Nienhuis criticasters kunnen zich nu uitleven , hij speelt een mindere wedstrijd en in plaats van steun geven liever helemaal afbranden . :y :thumbsup |:)

Ha, daar heb je de Groninger zaakwaarnemer van Nienhuis ook weer.
Een mindere wedstrijd? Vitesse uit, Den Haag thuis en nu weer slecht. Dat zijn 3 van de 6. Pfff

Harry L.

Alle Nienhuis criticasters kunnen zich nu uitleven , hij speelt een mindere wedstrijd en in plaats van steun geven liever helemaal afbranden . :y :thumbsup |:)

Hij is gewoon niet goed genoeg.

Cambuur Groningen

Ik vond Nienhuis ook niet sterk (sterker, hij was slecht), maar tot deze wedstrijd samen met zijn verdediging stond het prima. We gaan toch ook niet meteen allemaal roepen dat Bijker gewisseld moet worden, want eerlijk gezegd vond ik die vandaag nog slechter dan Nienhuis.

Harry L.

Citaat van: Harry L. op september 21, 2014, 16:41:15
Hij is gewoon niet goed genoeg.

Zijn sterkste punt is temporiseren en daar begint hij vanaf minuut 1 al mee.

Destroyer

Citaat van: Delamere op september 21, 2014, 16:36:51
Zeinstra voetbalt beter mee, en is daarnaast een stuk zekerder bij hoge ballen dan Nienhuis. Dan kan Nienhuis wel wat krediet hebben op basis van vorig seizoen, dat krediet is toch niet eindeloos? Nu Nienhuis toch wel erg vaak opzichtig in de fout gaat moet Zeinstra gewoon eens een kans hebben!

Eens. Je kunt je handen elke keer wel boven nienhuis houden, maar hij lijkt steeds tekort. Bij die vrije trap, de tweede hebben we het maar niet over, maar vond hem ook bij de derde niet lekker zitten.

En iedereen open je ogen nou eens, Nienhuis zit vaker niet goed in de hoeken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 16:42:13
Ik vond Nienhuis ook niet sterk (sterker, hij was slecht), maar tot deze wedstrijd samen met zijn verdediging stond het prima. We gaan toch ook niet meteen allemaal roepen dat Bijker gewisseld moet worden, want eerlijk gezegd vond ik die vandaag nog slechter dan Nienhuis.

Ander verhaal. Denk nou eens na.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Huh? Dit is toch niet van een mindere wedstrijd? Hij is een slag minder dan vorig seizoen en hij doet af en toe gewoon rare dingen!

Harry L.

Citaat van: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 16:42:13

Prima speler, groeit zichtbaar, had een mindere dag. Nienhuis groeit veelal in de breedte, is te traag, slecht bij hoge ballen, ieder lange bal die hij geeft komt niet aan. Kortom hij is niet goed genoeg. Als je dat niet ziet snap je er echt niets van.

carlo de leeuw

Zeinstra er maar in woensdag en laten staan bij goed gedrag!

grijskijker

Citaat van: Harry L. op september 21, 2014, 16:50:19
Prima speler, groeit zichtbaar, had een mindere dag. Nienhuis groeit veelal in de breedte, is te traag, slecht bij hoge ballen, ieder lange bal die hij geeft komt niet aan. Kortom hij is niet goed genoeg. Als je dat niet ziet snap je er echt niets van.
Dus dan zeg je dat de TS er niets van snapt?

grijskijker

Citaat van: carlo de leeuw op september 21, 2014, 16:54:29
Zeinstra er maar in woensdag en laten staan bij goed gedrag!
Eens kijken of hij zo goed is als door een paar wordt beweerd...

carlo de leeuw

Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 16:57:54
Eens kijken of hij zo goed is als door een paar wordt beweerd...
dat weet je niet eerder dan als hij een kans krijgt hè.

Harry L.

Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 16:57:09
Dus dan zeg je dat de TS er niets van snapt?

De ts. doet het prima. Er bestaat ook zoiets als onrust in een groep als je zo'n ingreep doet. Ik hoop dat ze ingrijpen, want punten pakken zie ik hem niet doen.

grijskijker

Citaat van: carlo de leeuw op september 21, 2014, 17:02:51
dat weet je niet eerder dan als hij een kans krijgt hè.
Inderdaad, maar voor een paar is hij(Zeinstra) veel beter dan Nienhuis, vraag me af hoe vaak(en hoe veel minuten) ze Zeinstra hebben zien spelen..

grijskijker

Citaat van: Harry L. op september 21, 2014, 17:04:00
De ts. doet het prima. Er bestaat ook zoiets als onrust in een groep als je zo'n ingreep doet. Ik hoop dat ze ingrijpen, want punten pakken zie ik hem niet doen.
Nee dat zei je niet je zei,als je dat niet ziet snap je er echt niets van. en de TS stelt hem op dus vind dat de TS er niets van snapt.