Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:07:29
Nee dat zei je niet je zei,als je dat niet ziet snap je er echt niets van. en de TS stelt hem op dus vind dat de TS er niets van snapt.

Dan snappen ze er inderdaad niets van

de Schoot

Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:07:29
Nee dat zei je niet je zei,als je dat niet ziet snap je er echt niets van. en de TS stelt hem op dus vind dat de TS er niets van snapt.

Ga jij weer eens terug in je mand.  :O

grijskijker

Citaat van: de Schoot op september 21, 2014, 17:14:35
Ga jij weer eens terug in je mand.  :O
Sorry wist niet dat het forum voor een select gezelschap was..

Delamere

Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:05:31
Inderdaad, maar voor een paar is hij(Zeinstra) veel beter dan Nienhuis, vraag me af hoe vaak(en hoe veel minuten) ze Zeinstra hebben zien spelen..

Eind vorig seizoen en NEC vorig seizoen en nog wat oefenwedstrijden, waarin hij het steeds uitstekend deed. Tevreden?
En ik heb nu genoeg missers en halve missers van Nienhuis gezien om het logisch te vinden dat Zeinstra gewoon eens een eerlijke kans krijgt.

grijskijker

Citaat van: Delamere op september 21, 2014, 17:24:08
Eind vorig seizoen en NEC vorig seizoen en nog wat oefenwedstrijden, waarin hij het steeds uitstekend deed. Tevreden?
En ik heb nu genoeg missers en halve missers van Nienhuis gezien om het logisch te vinden dat Zeinstra gewoon eens een eerlijke kans krijgt.
Dat is niet veel(oefenwedstrijden/trainingen zijn/vind ik geen echte graadmeter), hoeveel goede wedstrijden heeft Nienhuis achter zijn naam.. Maar Zeinstra speelt woensdag dus we zullen zien hoe goed hij is, wordt vervolgt dus..

Maar voor de duidelijkheid Nienhuis speelde niet best..

Destroyer

Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:05:31
Inderdaad, maar voor een paar is hij(Zeinstra) veel beter dan Nienhuis, vraag me af hoe vaak(en hoe veel minuten) ze Zeinstra hebben zien spelen..

Die jongen schijnt op trainingen gelijkwaardig te zijn als Nienhuis, is door TS bekrachtigd. In beker maar eens proberen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Utekleitrokken

Citaat van: Destroyer op september 21, 2014, 17:33:39
Die jongen schijnt op trainingen gelijkwaardig te zijn als Nienhuis, is door TS bekrachtigd. In beker maar eens proberen.

Jij durft..

grijskijker

Citaat van: Destroyer op september 21, 2014, 17:33:39
Speelt zoiezo alles in de beker(mits fit)..

Utekleitrokken

Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:35:42
Speelt zoiezo alles in de beker(mits fit)..

Vorig jaar stond gewoon Leo erin bij de bekerwedstrijden, toch??

Tegen Utreg weet ik het zeker..  :_schater

Galdiano

Nienhuis blijft eerste keeper, en speelt gewoon weer aldus Henk ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

scclwd

Citaat van: Galdiano op september 21, 2014, 18:00:09

Tuurlijk, heeft even een mindere periode. Gelukkig werd hij bemoedigend toegezongen door het uitvak na zijn fout.

Scc01

Op zich is het wel apart dat hij vaak van die knullige fouten maakt, dit gebeurde tegen ado ook al, en vorig jaar een aantal keren. Verder is het gewoon een goede keeper. Maar hoop dat hij snel beter in vorm gaat komen.

PePe

Een slechte wedstrijd kan gebeuren, iedereen moet hiervan wel leren. Dan worden we ook beter!!

sunderland

Citaat van: Galdiano op september 21, 2014, 18:00:09
Iemand die zo goed heeft gekeept moet je steunen .Hij hoefd niet weer te verzaken want dan zal hij er zeker naast komen te staan.Ik vond Nienhuis gister schuldig aan alles .Zit je zo lekker in de wedstr en gaat ie het tempo eruit halen .En slechte hervattingen

YellowBlue

Citaat van: Ome Loeks op september 21, 2014, 16:36:11
Alle Nienhuis criticasters kunnen zich nu uitleven , hij speelt een mindere wedstrijd en in plaats van steun geven liever helemaal afbranden . :y :thumbsup |:)

Hij speelt natuurlijk het hele seizoen al niet best, maar goed, verdient wel krediet op basis van vorig jaar.
Desalniettemin: Zeinstra in de Beker opstellen.