Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

drg

Nienhuis heeft veel krediet, maar die blijft ie ook gewoon binnenhengelen. Zeinstra in bekerwedstrijden lijkt mij ook gewoon een goede voorbereiding en desalniettemin de wat minder lastige wedstrijden in gaan zetten.

Ik ben in ieder geval blij dat we 2 degelijke keepers hebben, Nienhuis zit naar mijn idee momenteel gewoon in een dipje en was gewoon zeer ongelukkig tegen PSV.

OuweSkeve

Wat hebben ze toch weer een lol in VI om Leo.

drg

Citaat van: OuweSkeve op september 22, 2014, 21:23:58
Wat hebben ze toch weer een lol in VI om Leo.

Dat kan natuurlijk niet hé, het is bijna voetbalgerelateerd praat godver

OuweSkeve

Sist zeker met een zak bijdehandsjes op de bank VI te kieken. Hopelijk kreist ut niet te koud anders gaat de grapjas oek nog is aan

Dokkumer

Citaat van: drg op september 22, 2014, 11:32:56
Ik ben in ieder geval blij dat we 2 degelijke keepers hebben, Nienhuis zit naar mijn idee momenteel gewoon in een dipje en was gewoon zeer ongelukkig tegen PSV.
Fouten maken is menselijk en dat hij in een dipje zit lijkt mij inderdaad ook..
Alleen zoekt Leo zijn flaters nu extern en daar baal ik van. Was het tegen den Haag de schuld van de verdediging, nu was het de schuld van het gras.
Eerst kritisch naar jezelf kijken en als je dat gedaan hebt mag je misschien externe factoren aanwijzen.

drg

Citaat van: Dokkumer op september 22, 2014, 21:44:01
Fouten maken is menselijk en dat hij in een dipje zit lijkt mij inderdaad ook..
Alleen zoekt Leo zijn flaters nu extern en daar baal ik van. Was het tegen den Haag de schuld van de verdediging, nu was het de schuld van het gras.
Eerst kritisch naar jezelf kijken en als je dat gedaan hebt mag je misschien externe factoren aanwijzen.

Ach het was ook niet zo'n perfecte mat als bij onnatuurlijk, je weet maar nooit wanneer je tegen een polletje aan loopt.

En vervolgens 5 meter te ver door loopt.  :devil

speculeter

Hij is nu wel een bekende keeper.
Of hij daar blij mee moet zijn is een andere vraag.

hobbes

Had Leo toch een beetje gelijk, het gras daar is een probleem.

http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article/detail/3753034/2014/09/23/Gladde-mat-stelt-PSV-voor-raadsels.dhtml

En maar zeiken met zijn allen over dat afschuwelijke kunstgras.

speculeter

Dan is Leonard nu weer vrijgesproken.  :_schater

hobbes

Citaat van: speculeter op september 23, 2014, 10:06:49
Dan is Leonard nu weer vrijgesproken.  :_schater

Niet helemaal vrijgesproken natuurlijk, was hij op zijn plaats blijven staan dan had hij de bal gewoon kunnen vangen #goedleermoment

Marc S

Citaat van: hobbes op september 23, 2014, 10:32:30
Niet helemaal vrijgesproken natuurlijk, was hij op zijn plaats blijven staan dan had hij de bal gewoon kunnen vangen #goedleermoment

Verzachtende omstandigheden dan?

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Strafvermindering, want Leo ging gewoon de fout in. Dat hij uitglijdt terwijl hij zijn fout wil herstellen is dan de enige verzachtende omstandigheid die wij hier als jury en openbaar aanklager willen accepteren.

grijskijker

Citaat van: grijskijker op september 21, 2014, 17:30:33
Maar Zeinstra speelt woensdag dus we zullen zien hoe goed hij is, wordt vervolgt dus..
Zeinstra speelde goed en was vooral rustiger dan Nienhuis in de goal, had een paar goede reddingen en spel hervattingen,tot nu toe een prima stand-in voor Nienhuis. Als hij er in komt dan wordt het er in ieder geval niet slechter op!

speculeter

Vanaf nu geen "nienhuisjes" meer......