Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, bok, Thijs09876, zeewolde, Poetser

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Laatste keer dat ik hier wat over die tuinkabouter zeg. U bent de zwakste schakel. Traag, log, onzeker bij elke hoge bal. Tijd voor verandering.

gewoon een fan

Hij red ons op het laatst toch maar weer maar hij mag toch echt wel een beetje beter gaan keepen, je houd je hart vast de laatste tijd als hij aan de bal is  :zucht

Yellow Army

Citaat van: Delamere op september 28, 2014, 14:26:03
Had Nienhuis graag de credits gegeven. Helaas. Die fantastische "redding" van Nienhuis werd nooit door hem aangeraakt maar ging via Reijnen naast. Kijk de herhaling er maar eens op na.

Hij zei gewoon tegen reijnen dat ie dat schot moest blokken juh  :insane
Area 58

Cambuur058

het is toch niet goed dat elke keer als de bal ook maar in de buurt komt van nienhuis ik mien hart vast moet houden, smekend dat het niet mis gaat? een keeper hoort zekerheid uit te stralen... dat doet nienhuis zeker niet. Publiek heeft dit ook door en maakt dat elke keer ook goed duidelijk, pff. demotiverend voor de verdedeging (die overigens ook zwak speelde, bijkertje gelukkig terug)
bovendien word ik ook gek van zijn "kijk mij, ik ben er, ik steel de show" attitude. tijdrekken bij 1-1 terwijl je aanzet, waarom? extreem lang en onnodig aan de bal blijven, waarom? rond spelen om het rond spelen, pffff.

ik heb liever zeinstra.

Cambuur058

Citaat van: gewoon een fan op september 28, 2014, 14:29:13
Hij red ons op het laatst toch maar weer maar hij mag toch echt wel een beetje beter gaan keepen, je houd je hart vast de laatste tijd als hij aan de bal is  :zucht
reijnen redde die.

Delamere

Citaat van: Cambuur058 op september 28, 2014, 14:31:10
het is toch niet goed dat elke keer als de bal ook maar in de buurt komt van nienhuis ik mien hart vast moet houden, smekend dat het niet mis gaat? een keeper hoort zekerheid uit te stralen... dat doet nienhuis zeker niet. Publiek heeft dit ook door en maakt dat elke keer ook goed duidelijk, pff. demotiverend voor de verdedeging (die overigens ook zwak speelde, bijkertje gelukkig terug)
bovendien word ik ook gek van zijn "kijk mij, ik ben er, ik steel de show" attitude. tijdrekken bij 1-1 terwijl je aanzet, waarom? extreem lang en onnodig aan de bal blijven, waarom? rond spelen om het rond spelen, pffff.

ik heb liever zeinstra.
Ik heb liever dat de TS Zeinstra liever heeft |:)

Ome Loeks

Whuhahaha allemaal een  8)bril van Hans Anders zeker
:_schater :_schater :_schater

koen

Heb de beelden even terug gekeken maar het is toch echt nienhuis die de bal pakt. Maar goed jullie willen natuurlijk ook gewoon zien wat jullie willen zien.   :proost

SCC-J

Delamere

Citaat van: Ome Loeks op september 28, 2014, 14:37:30
Whuhahaha allemaal een  8)bril van Hans Anders zeker
:_schater :_schater :_schater
Jou liefde voor Nienhuis heeft je blind gemaakt. En dan helpt geen enkele bril.

speculeter

Mag van mij gerust blijven staan maar vind hem heel onzeker overkomen.Met dat balletje op Reijnen kan het je de kop kosten.

grijskijker

Citaat van: speculeter op september 28, 2014, 14:50:41
Mag van mij gerust blijven staan maar vind hem heel onzeker overkomen.Met dat balletje op Reijnen kan het je de kop kosten.
Hij kreeg af en toe ook klote ballen terug gespeeld.

PePe

Het ging afgelopen wedstrijden goed, maar we moeten niet gaan verslappen. We moeten blijven knokken voor goede resultaten.

piene hassus

Forig seisoen hadden we un sterke achterhoede. Nou staat er un achterhoede die faak fouten maakt. Dan krijt de kieper onferwachte ballen die die forig seisoen niet kreeg, daar muttie even an wenne

SCC-J

Haha nienhuis in elftal van de week in het ad.