Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Delano Ladan

Gestart door Stiens, augustus 05, 2019, 14:59:08

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Delano Ladan nieuwe spits SC Cambuur.

Delano Ladan speelt sinds 2013 in de jeugd van ADO Den Haag, waar hij sinds de zomer van 2017 bij de eerste selectie zit. Hij debuteerde op 11 augustus 2017, in de met 0-3 verloren thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Hij kwam in de 78e minuut in het veld voor Donny Gorter. Hij speelde vier wedstrijden voor ADO in het seizoen 2017/18. Het seizoen erna werd hij verhuurd aan TOP Oss.

En nu dus naar SC Cambuur..

SC #Cambuur versterkt zich per direct met Delano Ladan! De 19-jarige spits komt transfervrij over van ADO Den Haag en heeft voor 2 seizoenen (met een optie voor nog een seizoen) getekend.

Naastismis

Zo die heeft een hoop doelpunten gemaakt

justremco

Citaat van: Naastismis op augustus 05, 2019, 15:22:22
Zo die heeft een hoop doelpunten gemaakt

In de voorbereiding op dit seizoen 7  :insane

PePe

Delano heeft/gaat voor 2 jaar tekenen. Dit zou kunnen betekenen dat het geen huur is.  |:)

Galdiano

Heel benieuwd hoe ze bij zo'n speler zijn gekomen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Stiens

Komt misschien uit Bosschaart z'n ADO netwerkje? Heeft volgens mij wel een aardige voorbereiding gedraaid.

Lore

Dit is dan echt de vervanger van Robertha, denk ik.....

Galdiano

Citaat van: Lore op augustus 05, 2019, 15:50:52
Dit is dan echt de vervanger van Robertha, denk ik.....

Mag hopen voor beloften.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Hmm, niet echt de pinch-hitter waarop ik hoopte. Klein voor een spits (1.77).

wiekie1969

Al zal ie 1 meter 50 wezen. Gaat erom dat je goals maakt.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Stiens

Cambuur bevestigd de transfer inmiddels:

TRANSFER | SC #Cambuur versterkt zich per direct met Delano Ladan! De 19-jarige spits komt transfervrij over van ADO Den Haag en heeft voor 2 seizoenen (met een optie voor nog een seizoen) getekend.

Welkom en veel succes Delano! ??

Holwerd voor Cambuur

Delano Ladan: "Ik ben bij TOP Oss wel volwassener geworden"

Een bijzondere dag voor ADO Den Haag vrijdag. De Eredivisionist werkte twee oefenwedstrijden af op dezelfde dag. Delano Ladan speelde de avondeditie tegen R.C.S. in Oost-Souburg. "Ik ben meer als een man teruggekomen van TOP Oss."

Waar het zogenaamde eerste team van ADO Den Haag 's middags achter gesloten deuren oefende tegen KV Kortrijk (0-0), kwamen de reserves 's avonds in het Zeeuwse Oost-Souburg in actie en zegevierden met 1-10. Delano Ladan, vorig seizoen door ADO Den Haag verhuurd aan TOP Oss, was een van hen.

"Het ging goed tegen R.C.S., beter dan tegen Serooskerke afgelopen maandag", vertelde de negentienjarige aanvaller tegenover ELF Voetbal. "Toen startten we de wedstrijd met bijna dezelfde basis. Ik vond ons vandaag veel gretiger, bijna elke kans was een treffer. We hadden er misschien nog wel een paar extra kunnen scoren. Ik begon met drie goede kopballen. De keeper pakte er twee goed en de andere had ik meer in de hoek moeten koppen."

TOP Oss

"Ik ben in Oss helaas niet veel in actie gekomen. Na een sterk begin, brak ik mijn jukbeen op drie plaatsen en was lang uitgeschakeld. Daardoor raakte ik mijn basisplaats kwijt en moest ik vaak op de bank beginnen en het doen met invalbeurten. Ik had graag meer willen spelen, maar deze periode heeft mij wel volwassener gemaakt. Toen ik naar TOP ging, was ik nog een jongetje en ik ben meer als een man terug gekomen."
Lengte

Ladan is, gezien zijn lengte, niet een typische spits, maar scoort vaak met zijn hoofd. "Vandaag weer twee van de vier. Ik train heel veel op explosiviteit, daardoor ben ik redelijk snel. Daar hoort springen ook bij. Ik doe redelijk wat oefeningen om het springen te verbeteren."

De wedstrijd tegen de Derde Klasser was de ideale mogelijkheid voor Ladan om zijn visitekaartje af te geven. "Het was natuurlijk wel het ideale moment en ik denk dat ik met de vier treffers ook mijzelf heb laten zien als spits. Volgende week staat PAOK op het programma. Tegen Kortrijk hebben we laten zien dat we een volwassen ploeg hebben. Het zal aan de trainer liggen of ik in actie kom."

13-07-2019 12:15 door Glenn Duijzer  Elf Voetbal
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde