Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Delano Ladan

Gestart door Stiens, augustus 05, 2019, 14:59:08

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Jandehulk

Ladan is hoofdklasse spits,meer niet!...daar win je geen titels mee helaas

D.H.Skolten

Sem Hendriks halen als het kan, (denk alleen niet dat hij op nepgras wil spelen)dan kan hij hier mooi zijn tijd nemen omdat we Muhren al hebben en zou Muhren later in het seizoen een pijntje hebben of geblesseerd raakt (afkloppen) dan hebben we een waardige spits, ook met oog op volgend seizoen. Lijkt mij een win win situatie, welke andere club zou 'm nu willen hebben met zijn situatie,andere clubs zoeken een spits die er meteen staat maar wij niet wij hebben al een top spits tot het einde van het seizoen. En hij heeft dan ook nog een goede kans om volgend jaar met ons eredivisie te spelen.

denistel

wat denk je dat die man moet kosten??

Galdiano

Citaat van: denistel op januari 25, 2020, 12:41:38

Ik zou het wel aandurven, is nagenoeg weer fit. Half jaar huur met optie tot koop.
Echt een prima spits en vandaag toevallig net 25 geworden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Ze moeten van hem af en wij hebben een miljoen in kas (plus nog spelers als Jacobs die ook een paar ton gaan opbrengen).Het verschil in salaris zal eerder een probleem zijn.

sunderland

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2020, 13:43:34
Ik zou het wel aandurven, is nagenoeg weer fit. Half jaar huur met optie tot koop.
Echt een prima spits en vandaag toevallig net 25 geworden.
en wil zelf ook.

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op januari 25, 2020, 12:41:38
Hoe moet ik dat weten? Ik zei ook "als het kan". Voordeel is dat ie er nog niet meteen hoeft te staan en hij hier al gewend is, dat zijn echt wel pluspunten.

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op januari 25, 2020, 15:45:13
en wil zelf ook.
Is dat zo? Wil hij weer op kunstgras spelen dan? Dat zou alweer een pluspunt zijn, en zijn club lijkt van hem af te willen. En het lijkt me dat er weinig interesse in hem is omdat clubs een spits zoeken die er meteen staat. Half jaar huren plus optie tot koop of meteen kopen.

D.H.Skolten

Ik zou ook graag Muhren hier hebben volgend jaar, maar daar zal wel meer belangstelling voor zijn na dit seizoen. En met Hendriks heb je volgend jaar vanaf de eerste wedstrijd een goeie spits ipv er nog 1 halen aan het einde van de transfer periode als je al een paar wedstrijden hebt gespeeld.

Walter

Citaat van: D.H.Skolten op januari 26, 2020, 04:13:51
Ik zou ook graag Muhren hier hebben volgend jaar, maar daar zal wel meer belangstelling voor zijn na dit seizoen. En met Hendriks heb je volgend jaar vanaf de eerste wedstrijd een goeie spits ipv er nog 1 halen aan het einde van de transfer periode als je al een paar wedstrijden hebt gespeeld.
Belanstelling of niet, hij heeft het hier naar z'n zin en moet toch nog een jaar verhuurd worden.
Of Volendam moet promoveren en hem willen hebben/huren, dan hoeft hij niet meer te reizen. Gewoon nu al vastleggen voor volgend jaar en niet
te lang wachten.

D.H.Skolten

Citaat van: Walter op januari 26, 2020, 11:24:13
Belanstelling of niet, hij heeft het hier naar z'n zin en moet toch nog een jaar verhuurd worden.
Of Volendam moet promoveren en hem willen hebben/huren, dan hoeft hij niet meer te reizen. Gewoon nu al vastleggen voor volgend jaar en niet
te lang wachten.
Ik hoop het. Hij past hier goed.

De Gast

Deze jongen zou er aan komen zei Henk in juni. En waar is hij nu?

zeewolde

Citaat van: De Gast op september 19, 2020, 20:04:56
Deze jongen zou er aan komen zei Henk in juni. En waar is hij nu?
geblesseerd.

Lore

Las ik nu op twitter dat hij geblesseerd naar de kleedkamer werd gedragen?