Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

SC Cambuur - Go Ahead Eagles

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 09, 2019, 23:20:36

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Eindelijk weer naar het stadion |:)

Misschien nog een nieuwe speler erbij? En dan knallen!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Spektakel verzekerd. 8000 man/vrouw?

Collingwood

Het middenveld moet aan gesleuteld worden. Hoedemakers en Akoy vind ik beide (nog) te licht, maar geef op basis van gisteren de voorkeur maar aan Akoy. Is sneller maar vooral veel zelfverzekerder, Hoedemakers oogde erg onzeker. Hoop in ieder geval dat er snel een nieuwe 6 komt. Maulun speelde niet slecht maar brengt rond de 16 van de tegenstander te weinig vind ik. Daar graag Paulissen of Oratmangoen.

De rest zou ik laten staan. Verdedigend was het niet zo slecht. En de voorste vier (daar reken ik Jacobs ook bij omdat die hem eigenlijk in de 16 van de tegenstander pas moet krijgen) zijn zo afhankelijk van wat er achter hen gebeurt dat ik die de kans zou geven om het volgende week beter te doen. Kallon zou ik zeker laten staan als Go Ahead met de erg statische Bliek als linksback speelt, die gaat dan een zeer zware avond krijgen.
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2019, 13:10:12

Verdedigend was het niet zo slecht.
eens.
en dan hebben we ook nog vd kaap achter de hand waar ik wel gecharmeerd van ben.
doke is er ook nog,ook een verbetering.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

-----------------------------------------STEVENS---------------------------

V DEELEN-----------MAC INTOSH--------------SCHOUTEN---------------SAMBISSA

----------------------------------------AKOY----------------------------------------

-------------------ORATMANGOEN--------------------------PAULISSEN---------------------

KALLON-----------------------------MUHREN--------------------------------KORTE.

Cambuur Groningen

Citaat van: denistel op augustus 10, 2019, 13:35:17
-----------------------------------------STEVENS---------------------------

V DEELEN-----------MAC INTOSH--------------SCHOUTEN---------------SAMBISSA

----------------------------------------AKOY----------------------------------------

-------------------ORATMANGOEN--------------------------PAULISSEN---------------------

KALLON-----------------------------MUHREN--------------------------------KORTE.
ik zou Oratmangoen op de plek van Korte doen. Korte op de plek van Kallon en Maulun op middenveld

speculeter

Middenveld so wie so Maulun.
Vind wel dat er meer voetbal bij moet.
Dus starten met Paulissen

AL

Stevens
Deelen, Mac, Schouten,Sambissa.
Akoy, Maulun, Jacobs.
Kallon, Muhren, Paulissen.

Paulissen lekker in vrije rol vanaf linksbuiten.

Hopen op goede 6 en rechtsbuiten van kaliber Van Mieghem.

Naastismis

Ik denk als je het spel moet maken je beter Korte in het veld kunt hebben dan Kallon,mocht je voor staan kun je kallon erin zetten voor de snelheid voorin

Walter

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 10, 2019, 13:50:09
ik zou Oratmangoen op de plek van Korte doen. Korte op de plek van Kallon en Maulun op middenveld
Ik denk dat Jacobs een goed koppel gaat vormen met Muhren. Heeft veel diepgang
en duikt steeds op in de 16. Maar voor wie hij dan in de basis moet laat ik  aan
anderen over

Zuid1991

Mooie game! Spektakel thuis met Henk en Sandor.
Hopelijk een 8000+ staand op de tribunes.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op augustus 11, 2019, 14:35:07
Mooie game! Spektakel thuis met Henk en Sandor.
Hopelijk een 8000+ staand op de tribunes.
zou heel mooi zijn 8000 maar we zitten nog midden in de vakanties maar misschien komen de mensen eerder thuis ivm slechte weer.

De Gast

Henk zal na één wedstrijd al moeten ingrijpen op het middenveld. Vind dat wel weer een geblunder eigenlijk. Stel nou gewoon Paulissen op, doe niet zo moeilijk man. Die jongen is als eerste binnengehaald als versterking en dan laat je hem op de bank beginnen met alle consequenties van dien.

En misschien maar eens denken aan een alternatief voor Kallon. Die jongen had net als Robertha niet verlengd moeten worden. Zit geen enkele progressie in.

Bankzitter

De verlenging van Robertha heeft tonnen opgeleverd... lijkt me een prima beslissing geweest.
Nu hopen dat vd Kaap, Oratmangoen, Landan , Jacobs en/of Akoy wat gaan opleveren, dan zijn we uit de schulden.

SCC

Vond het juist opvallend dat Kallon  3 a 4 keer koos voor een vroege voorzet ipv wederom een dribbel inzetten.
Wellicht wishfull thinking, maar zou dat niet op verzoek zijn?
Dan is zijn leercurve prima en doet denken aan Lukoki.
Nu nog wachten op een goede voorzet, maar zoals met alles begint het met goede wil!