Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

SC Cambuur - Go Ahead Eagles

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 09, 2019, 23:20:36

Vorige topic - Volgende topic

pablo

Gefeliciteerd Cambuur, dubbel en dik verdiend!  :0=
Rood gele groet! |:)

denistel

Citaat van: pablo op augustus 17, 2019, 09:23:00
Gefeliciteerd Cambuur, dubbel en dik verdiend!  :0=
Rood gele groet! |:)

klasse reactie veel succes deze competitie

denistel

Citaat van: sunderland op augustus 17, 2019, 02:41:18
Nistel hier hewwe wij et zo vaak over had! Gewoon voetballen om te winnen en voor de supporters.  Mooi moment was bij na de 1-0 waar de ruimte lag en waar de bal terug ging en Henk en Sandor beide uit de dugout opsprongen! Vooruit ! Vooruit! ...  skitterend . Zo genoten vooral van het vooruit voetballen en het drukzetten. En wie wil er nu nog iets zeggen over het centrum, een sliding om de bal te onderscheppen en bij zich te houden en daarna tussen 2 man door. Nou dat heb ik hier paar jaar niet gezien en passen met links en rechts over diagonaal. Zo mooi !!

echt we zullen ook nog wel eens tegen een dikke deuk aanlopen nou jammer dan
alles beter dan het 1-1 1-0 gedoe gister ging een ieder met een dikke smile om de
mond naar huis en daar is het om te doen

Leovardia

Wat een verschil in vergelijking met vorig seizoen. Wat heb ik genoten en  :0= complimenten voor de spandoenkenmakers!!!

Noordcambuur

Jaaa de spandoeken waren echt heel mooi groot compliment naar de makers :thumbsup
Nu hopen dat na gisteren dat er nog seizoenkaarten besteld worden.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op augustus 17, 2019, 02:56:55
Mooi ook om hier die positieve dingen te lezen. Kan ook niet anders.!

Waar gaat het om Sunderland??? PLEZIER in het spelletje. Deze ts snapt dat. Amen.

speculeter

Heerlijke wedstrijd
Basiself staat nu wel zo'n beetje denk ik al die ik wel graag een andere 6.
Dan heb je een bank met Paulissen oramagoen Schmidt
Vd Kaap Summerville Ladan
Niks te klagen.
Vond trouwens Paulissen heel matig invallen.
Alsof hij er wat met de rem er op speelt
Vonden jullie dat ook?

wiekie1969

Die Ladan ken oek wel een balletje trappen. Godsamme wat een heerlijke hakbal. :thumbsup

wiekie1969

Citaat van: denistel op augustus 17, 2019, 09:27:20
alles beter dan het 1-1 1-0 gedoe gister ging een ieder met een dikke smile om de

Eindelijk verlost van dat verschrikkelijke anti-voetbal onder Hake. Tis 180 graden verschil. DIT KON WEL EENS EEN LEUK SEIZOEN WORDEN.

legeips

moest op mijn vakantie adres 3x kijken naar uitslag!
Maar su te lezen hev ik een mooie pot mist...

Ontzettend mooie overwinning en een mooie aanloop naar aankomende wedstrijd tegen NAC.

wiekie1969

Citaat van: denistel op augustus 17, 2019, 09:27:20

Was 2 weken geleden met mijn dochter naar Cambuur-Volendam, uitslag 2-4. Meiske is 12 en zit zelf op Frisia. Niet een wanklank gehoord, wat een mooie wedstrijd zei ze na afloop, wanneer gaan we er weer heen?????????

Dit is wat de nieuwe ts dus wil: genieten van het aanvallende voetbal en tevreden weer terug naar huis, ook al verlies je.

Met een beetje geluk hadden we vorige week al een punt kunnen pakken, de wil om te winnen en het plezier spatte er al vanaf. Maar das mijn mening.

Geelblauwstiens

Citaat van: wiekie1969 op augustus 17, 2019, 10:45:33
Was 2 weken geleden met mijn dochter naar Cambuur-Volendam, uitslag 2-4. Meiske is 12 en zit zelf op Frisia. Niet een wanklank gehoord, wat een mooie wedstrijd zei ze na afloop, wanneer gaan we er weer heen?????????

Dit is wat de nieuwe ts dus wil: genieten van het aanvallende voetbal en tevreden weer terug naar huis, ook al verlies je.

Met een beetje geluk hadden we vorige week al een punt kunnen pakken, de wil om te winnen en het plezier spatte er al vanaf. Maar das mijn mening.

T mut niet gekker wurde! ??

666

Mooi avondje gehad... éindelijk voetbal gezien om te winnen.  Mooie spandoeken, complimenten aan alle betrokkenen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Ruppppert

Sfeer Beelden Cambuur - Go Ahead

samenvatting:

Cambuur058

Nog nergens hier gehoord maar...

Jacobs MOTM voor mij. Alle aannames naar voren, veel onderscheppingen samen met die andere jongen van az, alles dichtlopen, prima passing en goede goal.

Straalt plezier en enthousiasme uit. Die nieuwe jonge jongens genieten van het publiek  :scc
Nog 1 of 2 spelers er bij, al is het maar om de selectie in de breedte nog sterker te maken, en het kan wel eens een heel mooi seizoen worden. Wat zoeken we nog volgens de geruchten?