Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

NAC-SC CAMBUUR

Gestart door wiekie1969, augustus 17, 2019, 10:36:33

Vorige topic - Volgende topic

Agy

Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2019, 22:08:05
Ik vond iedereen voldoende met uitzondering van Kallon en soms domme acties van Hoedemakers. En laten we nou precies voor die 2 nou versterkingen zoeken. Gaat goedkomen.

Wel jammer dat er geen plan B is voor een slotoffensief, maar eigenlijk was dat sltijd al zo bij De Jong.

Helemaal mee eens al vond ik Hoedemakers aan de bal wel goed. Wat me vooral opvalt is hoe snel deze groep het allemaal op pikt. Kijkend vanaf de oefenpot tegen Volendam spelen ze wekelijks beter.

speculeter

Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2019, 22:08:05
Ik vond iedereen voldoende met uitzondering van Kallon en soms domme acties van Hoedemakers. En laten we nou precies voor die 2 nou versterkingen zoeken. Gaat goedkomen.

Wel jammer dat er geen plan B is voor een slotoffensief, maar eigenlijk was dat sltijd al zo bij De Jong.
was het geen raar idee geweest om vd Kaap in de spits te poseren?
Dan maar proberen met lange ballen.

AL

Citaat van: Walter op augustus 23, 2019, 22:10:56
Muhren 3 doelpunten, wat geen afmaker.

Bedoel meer de 100% kans in 1e helft en de halve kopbal.
Dat had zeker 1 doelpunt moeten zijn.
Denk als hij straks echt scherp is die kansen wel afmaakt.
Verder blij met Muhren hoor! Slimme spits.

Bernardo

Citaat van: AL op augustus 23, 2019, 22:13:45

Die goal uit die vrije trap was echt een geweldige goal.

AL

Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2019, 22:16:55

Eens.
Komt ook wel goed met hem.
Probleem ligt meer op de vleugels.

hobbes

Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2019, 22:16:55

Pure pech dat er wat duw en trek bij is, maar een prima goal.

Walter

Citaat van: AL op augustus 23, 2019, 22:13:45
daar heb je gelijk in, die kopbal ok, maar die 1 op 1 had er in gemogen

legeips

Niet heel slecht gevoetbald, Hoedemakers vond ik erg goed spelen tov de wedstrijd tegen de graafschap.

Punt was verdiend geweest..

We missen nog wel wat creativiteit en snelheid..
Ik hoop op dat die summerville en gomes deze kant op komen, al ben ik bang dat het niet doorgaat gezien het te lang stil blijft.

Noordcambuur

We hebben 2 uitwedstrijden verloren tegen een thuisfluiter......wat een draak van een scheids die Blom.... :_spank

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op augustus 23, 2019, 22:32:42
We hebben 2 uitwedstrijden verloren tegen een thuisfluiter......wat een draak van een scheids die Blom.... :_spank

Tja 1e helft mag je blij zijn dat Blom, NAC geen penalty geeft. Die scheids is gewoon aan beide kanten altijd dramatisch.

De Gast

Teleurstellende avond zeg. Had na Go Ahead thuis wel wat meer veerkracht verwacht. En weer bloedde het in de slotfase helemaal dood. Kansloos 'slotoffensief'. Hoeveel reddingen heeft de keeper van NAC in de hele wedstrijd nou moeten verrichten. Nul? Geen enkel redelijk schot op doel. Waar is de creativiteit en het scorend vermogen vanaf het midden? Helemaal niks. Waar was Oratmangoen? Waarom niet laten invallen. Kallon ook totaal nutteloos. Geen speler voor de basis. Die doet echt maar wat. Zoals de commentator zei.. nul rendement. Niveau Dordrecht. Korte kreeg in elk geval nog wat ballen voor maar ook zeer matig allemaal. Muhren heeft de klasse wel maar te weinig goeie mensen om hem heen. Jammer dat we die andere matige clubs nu in een flow brengen en we met 3 uit 3 toch wel een magere  start hebben. Voetballend ziet alles er redelijk uit. Toch mist er de klasse om de punten in zulke topduels binnen te halen.

denistel

Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2019, 22:03:00
Prima Cambuur gezien, let Kallon gewoon op bij die corner speel je hier waarschijnlijk gewoon gelijk. Voetballend is het al zo goed, duidelijke manier van spelen zie je terug. Dit gaat echt wel goedkomen dit seizoen. Vol vertrouwen naar volgende week, heb er zin in. |:)

helemaal mee eens een duidelijke speelwijze waar NAC zich geen raad mee wist
en daardoor niet in het spel kwam dat is wat anders dan een slecht NAC zoals
skolten beweerd.gewoon op deze weg verder gaan en we gaan een mooi seizoen
beleven.

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op augustus 23, 2019, 22:39:47
Teleurstellende avond zeg. Had na Go Ahead thuis wel wat meer veerkracht verwacht. En weer bloedde het in de slotfase helemaal dood. Kansloos 'slotoffensief'. Hoeveel reddingen heeft de keeper van NAC in de hele wedstrijd nou moeten verrichten. Nul? Geen enkel redelijk schot op doel. Waar is de creativiteit en het scorend vermogen vanaf het midden? Helemaal niks. Waar was Oratmangoen? Waarom niet laten invallen. Kallon ook totaal nutteloos. Geen speler voor de basis. Die doet echt maar wat. Zoals de commentator zei.. nul rendement. Niveau Dordrecht. Korte kreeg in elk geval nog wat ballen voor maar ook zeer matig allemaal. Muhren heeft de klasse wel maar te weinig goeie mensen om hem heen. Jammer dat we die andere matige clubs nu in een flow brengen en we met 3 uit 3 toch wel een magere  start hebben. Voetballend ziet alles er redelijk uit. Toch mist er de klasse om de punten in zulke topduels binnen te halen.
ragnar was geblesseerd, lastig invallen dan. Eens mbt Kallon en ontbrekend slotoffensief. Creativiteit verdween een beetje met Maulun denk ik.

michello

Oratmangoen was geblesseerd uitgevallen tijdens de warming-up. Dat ook Maulun eruit moest scheelt je toch al weer 2 wissels.
Backs waren matig vandaag en ook onze buitens hebben te weinig laten zien. Verder vond ik het voetballend een goede wedstrijd van onze kant. Op naar Den Bosch!

denistel

ragnar gister al eerder de training verlaten met blessure.

een slotoffensief met beuk voetbal hebben we niet en er
is ook niks mis mee met het voetballend blijven proberen
maar dan zou je het iets sneller en feller moeten doen