Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
25 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

NAC-SC CAMBUUR

Gestart door wiekie1969, augustus 17, 2019, 10:36:33

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: PePe op augustus 24, 2019, 00:25:14
De goal van NAC: was wel een slaapmomentje van Cambuur hoor.
ja duidelijk. . Voorin hewwe kwaliteit nodig om ook in uitweds iets te kunnen doen al  hewwe de 2 zwaarste nu zeker had. !!  Ladan lekker fel trouwens..

Cor

Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2019, 23:56:19
Positief bekeken;

we hebben de 2 moeilijkste uitwedstrijden gehad, tegen de 2 beste clubs uit de KKD. De wedstrijd tegen NAC geeft veel vertrouwen voor de resterende uitwedstrijden.

Nog positiever, ze komen allebei nog hier!

AL

Citaat van: Cor op augustus 24, 2019, 07:47:56
Nog positiever, ze komen allebei nog hier!

Nog positiever, Graafschap wordt duidelijk verzwakt (vertrek El Jebli,gebroken been Van Mieghem en wellicht nog vertrek backs).

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2019, 02:36:48
spiegel hij en noord hewwe der wat moeite met. Naja dat binne ook anti figuren die nooit es met duidelijke inhoud komme dat zegt genoeg
wat heb ik nou verkeerd gezegd Sunderland vertel het .

De Gast

Niks Noord. Maar je kunt in de ogen van een aantal 'analisten' hier niet met hun levelen. Wat dat niveau dan ook maar mag zijn..

Op zich wel aandoenlijk hier al dat positivisme maar je weet dat dat ook zo kan omslaan. We zijn aan het bouwen.. ok.. maar willen we een rol van betekenis spelen in de kkd, en dat willen we toch stiekem wel, dan zal er op 2 a 3 plekken nog wel een kwaliteitsinjectie moeten komen. Op deze manier zullen we in deze wedstrijden aan het kortste eind blijven trekken.

diekhuzen

Ondanks de nederlaag hebben wij gewoon een leuk ploegje. Sterk in balbezit en vond Schouten en Sambissa degelijk. Mac Intosh was sterk en dreiging naar voren. Keeper heeft een goede spelopvatting en oogt betrouwbaar. Middenveld is dynamisch, daarentegen fysiek soms iets te licht. Helaas creëerden we te weinig kansen ( ook een kwaliteit) en zijn we tot halverwege helft tegenstander de baas. Genoeg potentie voor een mooi voetbalseizoen en we hebben ons duidelijk kunnen meten met de titelkandidaten. Ik ben niet echt onder de indruk van De Graafschap en NAC. Kijk wel door een geel en blauw brilletje....Vond Kallon btw erg slordig en onrustig en dat terwijl hij een wapen is samen met Korte op de flanken.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op augustus 24, 2019, 08:55:07
Niks Noord. Maar je kunt in de ogen van een aantal 'analisten' hier niet met hun levelen. Wat dat niveau dan ook maar mag zijn..
ohhhh daar sta ik boven.
Sunderland ligt nu nog plat heeft gisteravond nog ff diep in het gekeken :proost

denistel

Op zich wel aandoenlijk hier al dat positivisme maar je weet dat dat ook zo kan omslaan. We zijn aan het bouwen.. ok.. maar willen we een rol van betekenis spelen in de kkd, en dat willen we toch stiekem wel, dan zal er op 2 a 3 plekken nog wel een kwaliteitsinjectie moeten komen. Op deze manier zullen we in deze wedstrijden aan het kortste eind blijven trekken.

slaat bij niet om als je maar laat zien dat je wilt voetballen en er een gedachte achter zit.wat
ik al jaren zeg als je dat 38 wedstrijden doet win je er 22 speel je 8 gelijk en verlies je 8
en heb je een doelsaldo van 75-50 of zo.

Bankzitter

Onterrecht verloren, maar we zullen omgekeerd ook wel een keer de punten stelen. Het spel ziet er echt goed uit, dit kan een heel leuk seizoen worden. Misschien voorbarig, maar als we 2 seizoenen gaan doorbouwen, zie ik ons wel weer promoveren.

sunderland

we speelden een prima weds in Breda. We hewwe 8 nieuwe jongens op het veld. Vanochtend al  veel gesproken die positief waren

speculeter

Er zit nu duidelijk veel meer een idee achter als vorig seizoen.
De centrale verdedigers bouwen op en willen steeds de vrije nummer 6 zoeken.
Dat deed Hoedemakers heel netjes gisteren.
Opbouwen via de backs doen we bijna niet meer.
Deed me denken aan de Tijd in de Eredivisie
Toen werd ook steeds de 6(Makrini)gezocht voor de opbouw.
Word nog een leuk seizoen.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2019, 09:43:30
ohhhh daar sta ik boven.
Sunderland ligt nu nog plat heeft gisteravond nog ff diep in het gekeken :proost
stond 8.30 op het veld. Maar klopt wel.

sunderland

Citaat van: speculeter op augustus 24, 2019, 11:33:59
Er zit nu duidelijk veel meer een idee achter als vorig seizoen.
De centrale verdedigers bouwen op en willen steeds de vrije nummer 6 zoeken.
Dat deed Hoedemakers heel netjes gisteren.
Opbouwen via de backs doen we bijna niet meer.
Deed me denken aan de Tijd in de Eredivisie
Toen werd ook steeds de 6(Makrini)gezocht voor de opbouw.
Word nog een leuk seizoen.
vond wel dat Hoedemakers de zwakste was. Nac speelde daar ook op trouwens. Weinig idee bij nac . Gewoon counteren in thuisweds.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2019, 11:36:18
vond wel dat Hoedemakers de zwakste was. Nac speelde daar ook op trouwens. Weinig idee bij nac . Gewoon counteren in thuisweds.

Hoedemakers had wel mindere dingen ertussen, maar ook veel betere momenten dan de vorige wedstrijden.
Als hij wekelijks vooruitgaat kan het best een goede speler zijn voor dit elftal.
Ik vond Korte verreweg de minste, iedereen heeft het over Kallon maar van Korte heb ik nog niet veel gezien.
Paulissen wou ik wel graag in de basis, Stevens is een degelijke keeper maar kan niet tippen aan Mous.

Geelblauwstiens

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2019, 11:36:18
Zo jammer dit soort uitspraken. Die jonge deed het hartstikke goed.