Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

NAC-SC CAMBUUR

Gestart door wiekie1969, augustus 17, 2019, 10:36:33

Vorige topic - Volgende topic

666

Ik vond Hoedemakers een goede wedstrijd spelen, al kan het nog beter. Hij voetbalt iig lekker mee, was de eerdere wedstrijden gewoon minder.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Over de hele wedstrijd prima nog wel wat lompe acties... die moeten eruit.

Yellow Army

Vreemd genoeg heb ik ondanks de nederlaag een positief gevoel overgehouden. Er wordt eindelijk weer herkenbaar en aantrekkelijk voetbal gespeeld wat bij vlagen ook nog gewoon goed is. Dit beloofd wat voor de rest van het seizoen. Ik heb in ieder geval nu alweer zin in vrijdag  |:)
Area 58

fred

Hoedemakers en Maulun vond ik de 2 beste spelers van onze kant en Kallon kan echt niet meer. Leuk die snelheid maar een rendement van niks, heb 1 goede voorzet gezien. Steeds als Hoedemakers de bal kreeg resulteerde dit in ruimte richting de 16 van NAC. Met het getoonde spel van gisteren gaan we nog veel punten pakken. 2e afgekeurde goal grote twijfels, de andere 2 zou buitenspel kunnen zijn, maar bij de laatste had dan ook sneller gevlagd kunnen worden. Sambissa ging wel degelijk even op de enkel van die NAC speler staan zo aan het eind van de eerste helft, dus daar hadden we geluk.

Op naar volgende week, 3 punten.

justremco

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2019, 11:36:18
vond wel dat Hoedemakers de zwakste was. Nac speelde daar ook op trouwens. Weinig idee bij nac . Gewoon counteren in thuisweds.

Vond bijv v Deelen een stuk minder. Speelt erg flets sinds zn blessure

Holwerd voor Cambuur

Niks gezien van de wedstrijd, maar wel fijn om het (overwegend ;)) positivisme te lezen |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Citaat van: justremco op augustus 24, 2019, 14:08:55
Vond bijv v Deelen een stuk minder. Speelt erg flets sinds zn blessure

Idd zeg. Wat is er in godsnaam met v Deelen gebeurt? Bijna bij elke aanname het lichaam alweer naar achteren gedraaid om de terugspeelbal te geven. Hij speelt met 0,0 vertrouwen.
Area 58

sunderland

Veel aanvallen van nac kwamen door balverlies hoedemakers

Geelblauwstiens

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2019, 15:23:05
Veel aanvallen van nac kwamen door balverlies hoedemakers
Waar gehakt wordt vallen spaanders

Galdiano

Citaat van: Yellow Army op augustus 24, 2019, 14:19:59
Idd zeg. Wat is er in godsnaam met v Deelen gebeurt? Bijna bij elke aanname het lichaam alweer naar achteren gedraaid om de terugspeelbal te geven. Hij speelt met 0,0 vertrouwen.

Dit wordt ook van hem verwacht, één van de twee CV's moeten inschuiven, en backs hoeven niet zoveel mee naar voren als voorheen, ja dan valt Van Deelen tegen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Yellow Army op augustus 24, 2019, 13:40:31
Vreemd genoeg heb ik ondanks de nederlaag een positief gevoel overgehouden. Er wordt eindelijk weer herkenbaar en aantrekkelijk voetbal gespeeld wat bij vlagen ook nog gewoon goed is. Dit beloofd wat voor de rest van het seizoen. Ik heb in ieder geval nu alweer zin in vrijdag  |:)

Ik ook, maar eigenlijk is dat enorm fout. Gewoon punten laten liggen. Als wij echt bovenin mee willen doen, dan moeten wij enorm ontevreden zijn met elke nederlaag.

sunderland

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 24, 2019, 12:27:44
Zo jammer dit soort uitspraken. Die jonge deed het hartstikke goed.
gewoon mijn idee, prima toch? aan de bal redelijk goed maar de bal sprong um te vaak van de voet en zijn handelingssnelheid is daardoor te laag. Verdedigend voor een 6 niet sterk genoeg. Zeg daarmee niet dat het geen goede voetballer is hoor

Yellow Army

Citaat van: Lore op augustus 24, 2019, 16:25:16
Ik ook, maar eigenlijk is dat enorm fout. Gewoon punten laten liggen. Als wij echt bovenin mee willen doen, dan moeten wij enorm ontevreden zijn met elke nederlaag.

Eens. En gezien het wedstrijdbeeld was deze nederlaag dan ook volledig onverdiend, maar wanneer we deze spelopvatting blijven handhaven volgen de punten vanzelf als je het mij vraagt. De meeste punten moeten tenslotte tegen de "kleintjes" behaald worden.
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op augustus 24, 2019, 16:17:00
Dit wordt ook van hem verwacht, één van de twee CV's moeten inschuiven, en backs hoeven niet zoveel mee naar voren als voorheen, ja dan valt Van Deelen tegen.

Ik doel eerlijk gezegd meer op een paar momenten die mij opvielen waarbij hij luid en duidelijk "telefoneerde" om naar achteren te spelen waarbij dit ter nauwernood goed afliep terwijl vooruit spelen de betere optie was. Beetje lastig uit te leggen zonder de beelden...
Area 58

sunderland

Citaat van: Yellow Army op augustus 24, 2019, 19:46:34
Ik doel eerlijk gezegd meer op een paar momenten die mij opvielen waarbij hij luid en duidelijk "telefoneerde" om naar achteren te spelen waarbij dit ter nauwernood goed afliep terwijl vooruit spelen de betere optie was. Beetje lastig uit te leggen zonder de beelden...
klopt... onze buitens waren nergens he