Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde, Poetser

NAC-SC CAMBUUR

Gestart door wiekie1969, augustus 17, 2019, 10:36:33

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Heerlijke pot volgende week vrijdag. Nac goed begonnen met 6 uit 2, de grote favoriet voor het kampioenschap.

Lekker je eigen spel spelen, niks te verliezen daar. SCC KOMT ERAAN!!!!!!!!!!!!!!!!

speculeter

Zal zeker mooie pot worden.
En gezien de stand en rest van programma wel live op tv.

Bankzitter

De druk ligt bij NAC, zullen best een beetje zenuwachtig worden nu.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 17, 2019, 15:08:25
De druk ligt bij NAC, zullen best een beetje zenuwachtig worden nu.
waarom zullen ze zenuwachtig worden dan :?

Noordcambuur

Voor Muhren en Korte wordt het wel een hele speciale wedstrijd.
De supporters van NAC kunnen Muhren wel uitkotsen ik weet niet waarom :?
Maar ik zou zeggen knal ze er in :y

sunderland

Muhren gaat daar scoren

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2019, 09:26:27
Voor Muhren en Korte wordt het wel een hele speciale wedstrijd.
De supporters van NAC kunnen Muhren wel uitkotsen ik weet niet waarom :?
Maar ik zou zeggen knal ze er in :y
grootste verwijt was blijkbaar gebrek aan inzet, dat herken is totaal niet als de wedstrijd tegen Eagles de maatstaf is. Ik zag hem draven en storen alsof hij er echt zin in had. Ook nog eens balvast en technisch vaardig. Op naar de 30 doelpunten...

Bolle

Zou zomaar eens een mooie pot kunnen worden. Hopelijk dat we hier ook qua aantallen supporters goed vertegenwoordigd zijn...

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2019, 08:45:15
waarom zullen ze zenuwachtig worden dan :?

Druk thuis publiek en onze aanval is sterk. Als we voorkomen, zie ik wel kansen.

Walter

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 18, 2019, 11:24:30
grootste verwijt was blijkbaar gebrek aan inzet, dat herken is totaal niet als de wedstrijd tegen Eagles de maatstaf is. Ik zag hem draven en storen alsof hij er echt zin in had. Ook nog eens balvast en technisch vaardig. Op naar de 30 doelpunten...
Draven en storen doet muhren z'n hele carriere al, maar die randdebielen daar zien liever dat je iemand onderuit schoffelt, maar zo'n type is muhren niet. Tegen go ahead heeft hij met jacobs denk ik de meeste kilometers gemaakt, maar als je dronken bent zie je dat niet.

Dus Muhren, schiet ze er maar in tegen nac, dan lezen die supporters dat de volgende dag wel op teletekst

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Walter op augustus 18, 2019, 18:53:41
Draven en storen doet muhren z'n hele carriere al, maar die randdebielen daar zien liever dat je iemand onderuit schoffelt, maar zo'n type is muhren niet. Tegen go ahead heeft hij met jacobs denk ik de meeste kilometers gemaakt, maar als je dronken bent zie je dat niet.

Dus Muhren, schiet ze er maar in tegen nac, dan lezen die supporters dat de volgende dag wel op teletekst

En als ik dronken ben maak ik altijd veel meer meters om thuis te komen..... :insane

papier

Mühren is wel iemand die in een duel z'n poot terugtrekt, in sommige gevallen is dat verstandig in andere gevallen zonde als je weet wat voor kans je had kunnen krijgen.

poelie-lwd

Citaat van: papier op augustus 19, 2019, 11:42:33
Mühren is wel iemand die in een duel z'n poot terugtrekt, in sommige gevallen is dat verstandig in andere gevallen zonde als je weet wat voor kans je had kunnen krijgen.

Wat een vreemde redenatie...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Het moet ook lekker irritant zijn dat de speler die zij het gehele seizoen hebt lopen afzeiken in de eerste thuiswedstrijd 2x te zien scoren. Okay, penalties, maar het eerste velddoelpunt bewaard hij vast voor tegen NAC.  :proost

fred

Citaat van: speculeter op augustus 17, 2019, 10:47:03
Zal zeker mooie pot worden.
En gezien de stand en rest van programma wel live op tv.

Klopt, vrijdag op het open net van Fox  _O_