Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Cambuur- Helmond-sport

Gestart door sunderland, september 09, 2019, 07:47:11

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

fred

Ik voel een monsterscore aankomen  _O_

Collingwood

Het mooie aan de prima seizoenstart is dat we volgens mij nog veel beter kunnen. We doen een aantal zaken al heel goed, zoals het hoge druk zetten/afjagen en de opbouw van achteruit. Maar ons middenveld vind ik aan de bal nog niet dominant genoeg en de vleugelspitsen komt nog veel te weinig uit. Dat kan echt nog beter ontwikkeld worden door de ts, en natuurlijk hebben we ook nog de nodige spelers achter de hand die daar een impuls aan kunnen geven.

Ben benieuwd hoe dit tegen Helmond gaat, op papier één van de zwakkere broeders (al vind ik dat ze een betere selectie hebben dan vorig seizoen). Op voorhand verwacht ik dat ze niet onder onze druk uit kunnen komen en fouten gaan maken, 4-0 gok ik.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Helmond zal zich volledig terugtrekken waardoor de voorzetten moeilijker worden. Denk dat Ragnar gaat spelen ook omdat het veel in de kleine ruimte word voetballen. Score hangt vooral af van of je de eerste kansen benut.

PePe

Helmond heeft gisteren gewonnen van Eindhoven, die al 10 punten heeft ! (onderschat ze daarom niet)

666

En als ze veel de lange bal spelen (net als telstar) moeten we meer de afvallende veroveren. Maar als de druk er goed op zit dan wordt het hopelijk een mooie avond.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

D.H.Skolten

Citaat van: fred op september 09, 2019, 09:34:06
Ik voel een monsterscore aankomen  _O_
Zeg dat nou aub niet! Met die instelling wordt het vaak puntverlies.

Lore

Citaat van: D.H.Skolten op september 09, 2019, 19:35:32
Zeg dat nou aub niet! Met die instelling wordt het vaak puntverlies.

Je weet dat hij niet op het veld staat vrijdag toch?  :_schater

denistel

gewoon je eigen spel spelen en publiek er achter dan worden het 3 pt

Collingwood

Kom in actie voor de Voedselbank bij SC Cambuur – Helmond Sport

Als de Voedselbank Leeuwarden in de problemen zit en vraagt of je kunt helpen dan zeg je als volksclub natuurlijk JA! Daarom roepen we al onze supporters op om vrijdag bij SC Cambuur – Helmond Sport zoveel mogelijk houdbare producten mee te nemen. Bij elke ingang staan vrijwilligers van de Voedselbank om dit in ontvangt te nemen.

Alvast grote dank!

Hier een lijst van de Voedselbank met geschikte producten: Pasta en/of rijst, Pastasauzen, Olie, Suiker, Groenten in blik of pot, Fruit in blik of pot, Vlees in blik of pot, Vis in blik of pot, Soep, Koffie, Thee, Ontbijtgranen, Zoet broodbeleg, Vruchtensap en Limonadesiroop.

http://cambuur.nl/nieuws/kom-in-actie-voor-de-voedselbank-bij-sc-cambuur-helmond-sport/
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Op naar weer een avondsje Cambuur.
Op naar 8000+, let maar op. |:)

V-man

D.H.Skolten

Citaat van: Lore op september 09, 2019, 22:08:42
Je weet dat hij niet op het veld staat vrijdag toch?  :_schater
Wie staat niet op het veld dan?

D.H.Skolten

Citaat van: Zuid1991 op september 11, 2019, 16:41:30
Op naar weer een avondsje Cambuur.
Op naar 8000+, let maar op. |:)
Dat weet ik wel zeker, zin in maar ik hoop dat 't niet tegenvalt qua uitslag. Deze wedstrijden moet je winnen wil je serieus aan promotie denken.

speculeter

Promotie?
Eerst maar deze wedstrijd winnen.