Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur- Helmond-sport

Gestart door sunderland, september 09, 2019, 07:47:11

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Treb op september 14, 2019, 18:38:47
Zou Paulissen ook balen? Zometeen als Antonia er ook nog bij komt dan komt ie helemaal niet meer aan de bak.

Staat op de officiële site weer als middenvelder, en denk dat hij daar ook voornamelijk voor in aanmerking gaat komen. Vind Oratmangoen daarvoor bij nader inzien niet echt een optie, te flegmatiek voor die positie en op de flank komt hij beter tot zijn recht. Voorlopig is Paulissen dus de stand-in voor Maulun vermoed ik. Zal ongetwijfeld zijn kans nog krijgen, gewoon een goede speler, maar wel een momentenvoetballer waar Maulun zich veel meer met het spel bemoeit.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Luxe probleem. Bij blessures hoeven we ons weinig zorgen te maken. Alleen Muhren is bijna niet te vervangen.

speculeter

Muhren is inderdaad onvervangbaar.

Noordcambuur

Yellow Army

Area 58

V-man

V-man

Mr Muhren voor de duidelijkheid!

Bankzitter

Citaat van: Yellow Army op september 14, 2019, 20:56:24
Ladan?

Ladan, Oratmagoen en wellicht Bouman kun je ook als spits gebruiken maar dat zijn allemaal wel hele andere types.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 14, 2019, 21:51:54
Ladan, Oratmagoen en wellicht Bouman kun je ook als spits gebruiken maar dat zijn allemaal wel hele andere types.
dat is juist heel mooi. Ladan is een spits die zolang hij speelt 200% geeft. Ragnar puur voetbal. Voor een trainer perfect, andere opties.

Bankzitter

Mee eens. Alleen als Muhren langdurig wegvalt, moet je wel een ander spelletje gaan spelen. Maar goed, dat soort problemen hebben andere clubs ook als er een belangrijke speler wegvalt.

rudie

Citaat van: speculeter op september 14, 2019, 11:45:37
Tussen 10 en 11 uur op Fox.
Apart, in mijn Ziggo tv gids staat er dan een docu over Louis van Gaal en AZ, maar bedankt voor de tip, en ook Lore voor de link.

Sakas

Citaat van: speculeter op september 14, 2019, 11:45:37
Tussen 10 en 11 uur op Fox.

Ik had ook al gezocht en wordt volgens mij niet meer uitgezonden.
Ziggo vermeld docu over Van Gaal, net ff gekeken via terug kijken en was gewoon docu over Van Gaal.
Je moet nu wachten tot FOX sports de samenvatting vrij geeft, want eerst is de samenvatting alleen voor abonnees.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

speculeter

Heb het toch echt gezien op fox.
Ws dan betaalzender.
Kanaal 421.

Sakas

Citaat van: speculeter op september 15, 2019, 13:36:42
Heb het toch echt gezien op fox.
Ws dan betaalzender.
Kanaal 421.

Die heb ik niet...
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Walter

Citaat van: Noordcambuur op september 14, 2019, 20:38:12
klopt helemaal.
Muhren bepaalt het hele spelpatroon. Wanneer er druk wordt gezet en hoe. Hij coached daarin z'n (onervaren) medespelers. Hij loopt altijd op tijd de ruimtes in en maakt ruimtes voor z'n medespelers door  zich af en toe in te laten zakken. Jacobs profiteert hier dan ook vaak door. En door z'n karakter zorgt hij er ook voor dat de sfeer gigantisch goed is op- en rond het veld en in de kleedkamer. Ze moeten hem nu al vastleggen voor volgend jaar, want
als hij er 30 maakt zal de huurprijs wel omhoog gaan volgend jaar