Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Cambuur-excelsior

Gestart door speculeter, september 28, 2019, 11:45:10

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

papier

Als je het gaat hebben over sfeer en harde kern dan denk ik dat juist zon vlag niet past hier. Leuk voor elders waar het voetbal bijzaak is en men met de rug naar het veld op de tribune gaat springen. Whats next? Vrolijk zwaaien en liedjes zingen terwijl we worden afgeslacht op het veld?

Wat mij voornamelijk aanspreekt aan de sfeer bij Cambuur is juist de relatie tussen wat er op het veld gebeurd en hoe hier op wordt gereageerd op de tribune. Noord is daar bewezen goed in. Als niemand meer wat kan zien op noord kunnen we die tribune wel opdoeken en kunnen ze ergens op een grasveld met een vlag zwaaien.

Lore

Citaat van: moodygrunn op oktober 05, 2019, 14:14:53
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/fraaie-beelden-uit-leeuwarden-93-jarige-supporter-bedankt-zijn-cambuur-helden~a3012fca/

deze?

Gezeik over of er nu wel of een niet een vlag moet zijn. Tukker had er last van en spreekt zich uit. Einde discussie!

Zie deze link eventjes, daar word je gewoon week van! Wat een absolute topclub hebben wij --> Trots!

Tanjajeah

Citaat van: papier op oktober 05, 2019, 14:19:15
Als je het gaat hebben over sfeer en harde kern dan denk ik dat juist zon vlag niet past hier. Leuk voor elders waar het voetbal bijzaak is en men met de rug naar het veld op de tribune gaat springen. Whats next? Vrolijk zwaaien en liedjes zingen terwijl we worden afgeslacht op het veld?

Wat mij voornamelijk aanspreekt aan de sfeer bij Cambuur is juist de relatie tussen wat er op het veld gebeurd en hoe hier op wordt gereageerd op de tribune. Noord is daar bewezen goed in. Als niemand meer wat kan zien op noord kunnen we die tribune wel opdoeken en kunnen ze ergens op een grasveld met een vlag zwaaien.

Net zoals een trommel hier niet past. Bijna elke club heeft er eentje inmiddels. Trots dat mijn club daaraan niet mee doet.

mscc

Citaat van: Tanjajeah op oktober 05, 2019, 14:28:03
Net zoals een trommel hier niet past. Bijna elke club heeft er eentje inmiddels. Trots dat mijn club daaraan niet mee doet.

Dat duurt niet lang meer gelukkig.

Tanjajeah

speculeter

Citaat van: mscc op oktober 05, 2019, 14:30:35
Dat duurt niet lang meer gelukkig.
hoop toch niet dat wij voortaan 90 minuten naar zo'n kuttrommel moeten luisteren?

mscc

Citaat van: speculeter op oktober 05, 2019, 14:50:38
hoop toch niet dat wij voortaan 90 minuten naar zo'n kuttrommel moeten luisteren?

Tot 4-5 jaar geleden was er elke wedstrijd minstens 1 trommel op noord.

Casuals-lwd

Men heeft hier altijd wel weer wat om op te zeuren.
Is het niet sportief dan gaat het over wat er op de tribune gebeurd.
Deze keer de vlaggen, want men kan daardoor iets minder secondes van de wedstrijd zien dan normaal.
Wat is het de volgende keer, stoppen met zingen omdat men bang is voor gehoorbeschadiging.

Echt ongelofelijk.

Cambuur Groningen

Citaat van: Casuals-lwd op oktober 05, 2019, 15:53:28
Men heeft hier altijd wel weer wat om op te zeuren.
Is het niet sportief dan gaat het over wat er op de tribune gebeurd.
Deze keer de vlaggen, want men kan daardoor iets minder secondes van de wedstrijd zien dan normaal.
Wat is het de volgende keer, stoppen met zingen omdat men bang is voor gehoorbeschadiging.

Echt ongelofelijk.
persoonlijk heb ik er geen last van, maar ik snap Tukker wel: gezang en aanmoedigen tijdens een wedstrijd kan wat mij betreft prima zonder een vlag. Ik vind het een mooi gezicht vlak voor de wedstrijd, maar tijdens geniet ik meer van het gezang dan die twee of drie grote vlaggen. En wat ik echt ongelofelijk vind is dat iemand als reactie op Tukker durft aan te geven dat hij dan maar op moet rotten.

Over de wedstrijd: Fantastisch

sunderland

Citaat van: sunderland op oktober 04, 2019, 20:47:51
Ongekend goed. Dit is echt ongelovelijk goed. Wat een tempo

sunderland

Casuals-lwd

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 05, 2019, 16:02:12
persoonlijk heb ik er geen last van, maar ik snap Tukker wel: gezang en aanmoedigen tijdens een wedstrijd kan wat mij betreft prima zonder een vlag. Ik vind het een mooi gezicht vlak voor de wedstrijd, maar tijdens geniet ik meer van het gezang dan die twee of drie grote vlaggen. En wat ik echt ongelofelijk vind is dat iemand als reactie op Tukker durft aan te geven dat hij dan maar op moet rotten.

Over de wedstrijd: Fantastisch
Vind een vlag waar uren aan gewerkt is een 'kut vlag' noemen anders ook niet erg respectvol naar de makers, die notabene zowel thuis als ook uit vaak aanwezig zijn. Krijg je ook niet zulke reacties, pot verwijt de ketel...

Geelblauwstiens

Citaat van: mscc op oktober 05, 2019, 15:45:41
Tot 4-5 jaar geleden was er elke wedstrijd minstens 1 trommel op noord.
40 jaar geleden stonden we nog op zuid. Tijden hebben tijden. Die trommel is klaar.