Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

FC Eindhoven - Cambuur

Gestart door nannenijpscc, november 12, 2019, 16:17:03

Vorige topic - Volgende topic

nannenijpscc

FC Eindhoven – SC Cambuur
Vrijdag 22 november 2019, 20.00 uur
Jan Louwers Stadion

Vervoersregeling: Auto of bus
Uitkaart: Verplicht
Loyaltypunten: Voor een bezoek aan deze wedstrijd ontvang je 2 loyaltypunten
Kaartverkoop tot: De inschrijving sluit op donderdagmiddag 21 november om 15.00 uur

Auto

Kaartprijs € 6,-
Toegestaan maximaal 25 auto's (maximaal 5 meerpersoonsbusjes)
Omwisselen en parkeren bij het gastenvak vanaf 19.00 uur
Als adres voor de navigatie graag Charles Roelslaan 1, 5644 HX, Eindhoven aanhouden.

Bus

Prijs € 23,50 voor leden van de Kern van Cambuur, € 28,50 voor niet-leden

Supporters dienen uiterlijk 15.45 uur aanwezig te zijn

Vertrek 16.00 uur vanaf het Cambuurplein
Instap op vertoon van e-ticket en uitkaart

Alleen online
De kaartverkoop voor uitwedstrijden gaat volledig online, wel zo gemakkelijk! Klik hier om naar www.cambuurawaydays.nl te gaan.

Graag tot in Eindhoven!

oldehove

+4  |:)

Wedstrijd ook live op fox 2.
ut komt su as het komt

LWD vak 7

Traditioneel een lastige uitwedstrijd.

Collingwood

Citaat van: LWD vak 7 op november 18, 2019, 14:08:24

Klopt, plus Eindhoven heeft dit seizoen thuis nog niet verloren. Een mooie uitdaging weer dus.
Kalmte alleen kan u redden.

nannenijpscc

Kaartverkoop loopt nog geen storm.. steunen deze geweldige ploeg!  |:) |:)

Inferno-058

Citaat van: LWD vak 7 op november 18, 2019, 14:08:24
Klopt.
Gelukkig speelden we de laatste uitwedstrijd ook tegen een club die ons niet lag, en we weten allemaal hoe het afliep. Gewoon ons ding blijven doen en je neemt de 3 punten mee daar.

PePe

In ieder geval Alvin Daniëls goed gaan bewaken.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Treb op november 20, 2019, 19:49:45
Ja.. ben er nou wel een beetje klaar mee. Een paar leeghoofden die wat roepen en het hele land in rep en roer

Nou ik ben er ook klaar mee. Dat wil zeggen dit moeten we nu eens niet accepteren, ook niet van leeghoofden.
Dus in deze ben ik het niet met je eens.
Dit vind ik heel serieus. In tegenstelling tot de zwarte piet discussie, daar zie ik helemaal geen racisme in het is een kinderfeest en dat moet het blijven.
Die mensen die daar tegen demonstreren dat zwarte piet niet meer zwart mag zijn.... dat vind ik opruiende leeghoofden.
Maar pure discriminatie daar moeten we ten alle tijden ver bovenstaan.
En het niet afdoen met een paar leeghoofden die wat roepen.
Maar dit is mijn mening.

Cambuur Groningen

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 20, 2019, 21:38:08
Nou ik ben er ook klaar mee. Dat wil zeggen dit moeten we nu eens niet accepteren, ook niet van leeghoofden.
Dus in deze ben ik het niet met je eens.
Dit vind ik heel serieus. In tegenstelling tot de zwarte piet discussie, daar zie ik helemaal geen racisme in het is een kinderfeest en dat moet het blijven.
Die mensen die daar tegen demonstreren dat zwarte piet niet meer zwart mag zijn.... dat vind ik opruiende leeghoofden.
Maar pure discriminatie daar moeten we ten alle tijden ver bovenstaan.
En het niet afdoen met een paar leeghoofden die wat roepen.
Maar dit is mijn mening.
ben ik het weer niet mee eens Delfzijl.. kijk naar de reactie van Wijnaldum over zwarte piet, die heeft daar overduidelijk moeite mee. Natuurlijk is het een kinderfeest maar zou het kinderen een zorg zijn of het een roetveegpiet of een zwarte piet is? En moet je perse aan een traditie vast houden of zou je het met een kleine aanpassing niet net zo leuk kunnen vieren? Maar goed, dat is dan weer mijn mening (en verder wel vaak met je eens hoor :))

denistel

tis al tig jaar traditie en tot voor 5 jaar terug nog nooit iemand over hoort

oek wijnaldum niet.

Cambuur Groningen

Citaat van: denistel op november 20, 2019, 22:02:41
tis al tig jaar traditie en tot voor 5 jaar terug nog nooit iemand over hoort

oek wijnaldum niet.
misschien durfde hij niet omdat hij bang was voor de reactie die het zou oproepen. Maar goed, dit is een onderwerp waar je het niet gauw over eens wordt denk ik.. de wedstrijd dan maar: komende 4 wedstrijden hoop ik op minstens 8 punten dan zou je op de helft 41 punten hebben. Eindhoven uit minstens gelijk hoop ik op

papier

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 20, 2019, 21:38:08

Een keer oerwoudgeluiden gehoord op de tribune (oost) in pak hem beet de 10 jaar dat ik er kom. Destijds klasse op gereageerd door de tribune door deze individuen terecht te wijzen en het in de kiem te smoren. Zo hoort het, hier hebben wij als supporters een verantwoordelijkheid in en die moeten we ook pakken. Hoe moeilijk dat ook kan zijn in sommige gevallen (groepsdruk bv.)

Ik zou het ook wel mooi vinden als de supportersverenigingen hier werk van maken, want van alle soorten en maten hebben wij spelers in ons hart gesloten. Van Bruin, Brack en vd Heide naar De Vries, Reza en Ogbeche.