Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Winterstop.

Gestart door speculeter, november 23, 2019, 10:17:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Het gaat ongelofelijk goed maar nog een paar wedstrijden en de winterstop komt eraan.
Moeten we nog wat halen?
Ik zag al de suggestie van een verdedigende middenvelder die ook rechtsback kan spelen.
En verder Hoedemakers vastleggen natuurlijk.
Ms nog een type spits a la Muhren voor die geblesseerd raakt?
Zeg het maar.

reisbureau

Eén ding lijkt me duidelijk. Wie of wat er ook bijkomt moet allereerst passen in deze groep.
Want nu lijken we misschien nog kwetsbaar met alleen Muhren als spits.

Maar aantal maanden geleden gaf nagenoeg niemand nog een stuiver voor dit team (magere voorbereiding). We waren in elke linie kwetsbaar. Daarna is er swong in gekomen en vormde zich een basis elftal zonder weerga. Dat nu blijkt een basis vijftiental te zijn als we schijnbaar moeiteloos 3 basis spelers om moeten wisselen door blessures en daar verschillende opties voor hebben.

Je zou bijna denken dat het lastige luxe keuzes moeten gaan worden tijdens de winterstop.
Die keuzes kunnen nog wel een probleem worden als ze bij ons op de stoep gaan staan voor spelers.

speculeter

Mochten ze wel op de stoep staan in de winterstop dan is het voordeel dat ze een héle dikke beurs moeten trekken met de bestaande contracten.

Galdiano

Sam Hendriks terughalen.
Is rond deze periode weer fit, en neemt genoegen met een rol als 2de spits.
Kan mooi ritme op doen bij de beloften, en als het al nodig is kan hij er staan in het eerste.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Zou geen slecht idee zijn inderdaad.

AL

Citaat van: Galdiano op november 23, 2019, 10:46:57
Sam Hendriks terughalen.
Kan mooi ritme op doen bij de beloften, en als het al nodig is kan hij er staan in het eerste.

Zat ik ook aan te denken.
Is hier ook nog wel eens.

denistel

zit wel een prijskaartje aan denk ik. verder wordt het lastig want is een
back uo voor Muhren maar ja wie wil dat? Als ie fit blijft speel je nooit.

en verder wat hier ook al wordt genoemd een speler moet bij dit team
passen en de ts heeft vast wel de namen op papier staan.

Chielvak19

Zat aan Hendriks te denken, al heb je Ladan nog maar dat is een heel ander type spits. Heb liever een rechtsback en een verdedigende/centrale middenvelder
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op november 23, 2019, 10:46:57
Sam Hendriks terughalen.

Dan wordt je kampioen
Henk, held, bedankt

michello

Citaat van: denistel op november 23, 2019, 11:56:00
zit wel een prijskaartje aan denk ik. verder wordt het lastig want is een
back uo voor Muhren maar ja wie wil dat? Als ie fit blijft speel je nooit.

en verder wat hier ook al wordt genoemd een speler moet bij dit team
passen en de ts heeft vast wel de namen op papier staan.

Hendriks kan dit half jaar gebruiken om weer fit te worden, minuten maken met invalbeurten en dan volgend jaar onze eerste spits. Al kan het natuurlijk zijn dat Muhren toch nog blijft voor volgend seizoen, zeker als we promoveren.

Collingwood

Hendriks vind ik eigenlijk wel een heel goede suggestie. Zal zeker genoegen nemen met een rol als tweede spits, want kom terug van een zware blessure. Zijn club zal daarom ook niet al te moeilijk doen lijkt mij. En is een behoorlijk vergelijkbaar type als Mühren, echte afmakers die ook keihard werken.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Je kunt er maar op rekenen dat de naaiers straks op de stoep staan. Het gaat te goed dus ze zullen weer komen. Verder moet het idd passen. Ondanks dat we goede middenvelders hebben zou ik toch daar ook een goeie halen. Vind maulun gewoon te weinig brengen, lijkt erop dat ie op zijn tenen loopt.

hobbes

Citaat van: sunderland op november 23, 2019, 14:17:34
Je kunt er maar op rekenen dat de naaiers straks op de stoep staan. Het gaat te goed dus ze zullen weer komen. Verder moet het idd passen. Ondanks dat we goede middenvelders hebben zou ik toch daar ook een goeie halen. Vind maulun gewoon te weinig brengen, lijkt erop dat ie op zijn tenen loopt.

Voordeel van doorlopende contracten, er hangt nu wel een serieuzer prijskaartje aan de spelers.

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op november 23, 2019, 14:17:34
ik blijf dat toch echt wel mee vinden vallen, hij loopt zich wel eens vast, maar verplaatst toch vaak best snel de bal. Kennelijk vinden ze het in het vi-klassement ook wel meevallen getuige de top 5 positie die hij inneemt. Terecht punt van kritiek vind ik wel zijn scorend vermogen, het is het allemaal net niet wat dat betreft

Collingwood

Ik vond dat Piet-Jan Nauta het treffend zei in het FD: "Weliswaar scoort Maulun (22) wekelijks wel een voldoende, toch beklijft het gevoel dat er wel meer in zit bij de aanvallende middenvelder." Zo sta ik er ook zo'n beetje in. Je kunt niet zeggen dat hij slecht speelt, maar ik verwacht toch wat meer van een aanvallende middenvelder qua beslissende acties rond 16 tegenstander.

Voorlopig zal hij met de blessure van Jacobs de kans blijven krijgen zich te laten zien. Daarna ben ik benieuwd wie eruit gaat, Akoy of Maulun.
Kalmte alleen kan u redden.