Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-jong Utrecht

Gestart door speculeter, januari 17, 2020, 22:48:03

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Denk dat Hake wel weet hoe hij ons moet bestrijden.
Maar word wel weer eens tijd om vrolijk het Cambuur stadion uit te lopen.

denistel

Citaat van: speculeter op januari 17, 2020, 22:48:03
Denk dat Hake wel weet hoe hij ons moet bestrijden.
Maar word wel weer eens tijd om vrolijk het Cambuur stadion uit te lopen.

oprollen die lui kansen benutten hopsakee

ChantiSCC

Citaat van: denistel op januari 18, 2020, 18:22:26

Ging dat maar zo makkelijk  :_schater wordt gewoon weer een hele lastige pot tegen een goed voetballende ploeg..

PePe

Het ging in Utrecht moeizaam, maar ze spelen nu thuis, dit is een groot verschil.

Bankzitter

Het kan alle kanten na die 2 nederlagen ... er kan twijfel in de koppies gaan zitten en dan kan het heel stroef gaan.
Of we doen wat kleine taktische aanpassingen , creeëren weer veel kansen en maken ze nu wel af, dan kan het ook zo maar een grote uitslag worden.

PePe

Een snelle goal, geeft Cambuur vleugels!

sunderland

Citaat van: denistel op januari 18, 2020, 18:22:26

tuurlijk juh. Gas erop, to the bone.

D.H.Skolten

Citaat van: PePe op januari 19, 2020, 18:21:51
Een snelle goal, geeft Cambuur vleugels!
Nou dat was afgelopen wedstrijd niet het geval. Voortaan maar aan de Red Bull.

hobbyslager

ik heb er wel weer zin in, denk dat jut in de verdedigende stelling komt met zijn allen in de goal hangen loeren op een counter en hopen op een puntje.......
aan ons de taak om dit kapot te spelen en onschadelijk te maken,en lekker drie puntjes bij te schrijven :y

papier

Wordt nog lastig zat, maar als de helft van de grote kansen erin gaat dan win je gewoon. In Oss wat dat betreft voldoende gecreëerd.

denistel

zo wie zo lekker ontspannen spelen wel druk op die lui maar niet geforceerd
de goal willen maken,soms meer over zicht behouden dan ga je er een stuk
of 4 maken

michello

Goals komen vanzelf wel weer. Als we gewoon spelen zoals we altijd doen dan winnen we vrijdag en pakken we de eerste 3 punten van 2020.
Daarbij, laat Ajax maar mooi eerste worden (al zijn die nu ook wel verzwakt) dan staan die wat meer in de schijnwerpers. Kunnen wij in de luwte daaronder onze 2e plek vasthouden.

Lore

Citaat van: michello op januari 22, 2020, 17:59:29
Goals komen vanzelf wel weer. Als we gewoon spelen zoals we altijd doen dan winnen we vrijdag en pakken we de eerste 3 punten van 2020.
Daarbij, laat Ajax maar mooi eerste worden (al zijn die nu ook wel verzwakt) dan staan die wat meer in de schijnwerpers. Kunnen wij in de luwte daaronder onze 2e plek vasthouden.

Zullen wij dan de laatste wedstrijd gewoon weer die eerste plaats pakken? |:)

sunderland

Citaat van: denistel op januari 22, 2020, 17:44:23
zo wie zo lekker ontspannen spelen wel druk op die lui maar niet geforceerd
de goal willen maken,soms meer over zicht behouden dan ga je er een stuk
of 4 maken
ik heb juist het idee in thuis weds dat eerder de trekker over mag. En ik verbaas mij er ook over dat we veel te weinig uit 2 e lijn schieten. Als je naar tv kijkt dan word er ook veel gescoord van afstand. Met de nieuwe bal krijgt ie soms extra vaart

denistel

Citaat van: sunderland op januari 22, 2020, 19:29:09
ik heb juist het idee in thuis weds dat eerder de trekker over mag. En ik verbaas mij er ook over dat we veel te weinig uit 2 e lijn schieten. Als je naar tv kijkt dan word er ook veel gescoord van afstand. Met de nieuwe bal krijgt ie soms extra vaart

te graag willen kan ook verkeerd werken he.tuurlijk als je de kans hebt moet je knallen
maar als je gewoon eigen spel speelt dan kan de tegenstander het niet meer belopen