Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
80 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-jong Utrecht

Gestart door speculeter, januari 17, 2020, 22:48:03

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

3 punten binnen en weer koploper.
Volgende week inderdaad weer beginnen met vertrouwde centrum.
Vd Kaap kan wel verdedigen maar opbouwen is wat anders.
Blij dat Maulun er weer bij is die brengt toch wat extra's.
En hopelijk is nu de ban weer gebroken voor Muhren die erg blij was met zijn doelpunt.
Wat is er met Antonia aan  de hand?Elke keer terugkopen en geen een bruikbare voorzet gezien.

diekhuzen

Ik sluit me aan om Mac weer centraal te laten spelen. Hij heeft niet echt de finesse of het postuur van een back. Centraal is hij sterk, wint duels en heeft een goede inspeelpass. Bovendien moeten we niet automatisme eruit halen.

Vd Kaap moet je ook wat tijd gunnen, maar dat is nu niet echt het moment.  Vond Maulun de beste en tweede helft speelde ook Hoedemakers prima. Sambissa is echt wel een wapen en verdedigend steeds beter.

Prachtige goal van Muhren en een prima assist.

Op naar Nijmegen. Jammer dat we Kallon moeten missen, want op de counter in Nijmegen is dat een gevaar.

Paulissen is ook op de goede weg!

speculeter

Stond Sambissa ook niet op scherp wb gele kaarten?
Dan zijn we die kwijt volgende week.

hobbyslager

ondanks dat het voetballend nog niet hoogstaand was, wel lekker drie puntjes van antonia mag inderdaad wel wat meer dreiging uitgaanen rendement uitkomen, soms zijn we voor de goal ook te besluiteloos kappe draaien kappe draaien bal kwijt dan denk ik ros nou s op die goal ....prettig weekend |:) :y :hein

wiekie1969

Vond Cambuur vanavond heel zwak voetballen. Tegen een kwalitatief betere tegenstander hadden we geheid verloren. Heel veel verkeerde keuzes, vond het allemaal zeer plichtmatig en achterin was het een gatenkaas. Centrum komt pure snelheid tekort. De schwung en de frisheid van voor de winterstop lijkt er helemaal uit te zijn. 3 punten zijn in deze fase het belangrijkst. Mooi eerbetoon aan Chris de Wagt. Respect. Rust zacht beste man.

wiekie1969

Citaat van: speculeter op januari 24, 2020, 22:58:36
3 punten binnen en weer koploper.
Volgende week inderdaad weer beginnen met vertrouwde centrum.
Vd Kaap kan wel verdedigen maar opbouwen is wat anders.
Blij dat Maulun er weer bij is die brengt toch wat extra's.
En hopelijk is nu de ban weer gebroken voor Muhren die erg blij was met zijn doelpunt.
Wat is er met Antonia aan  de hand?Elke keer terugkopen en geen een bruikbare voorzet gezien.

Tot nu toe met Korte een miskoop. Valt mij heel erg tegen.

grijskijker

Citaat van: speculeter op januari 24, 2020, 23:14:29
Stond Sambissa ook niet op scherp wb gele kaarten?
Dan zijn we die kwijt volgende week.
Zijn 5e kaart ,dus ja die heeft volgende week rust..

3 punten en verder....

D.H.Skolten

Volgende week zonder Sambissa,dat is klote. En Mac moet terug centraal anders worden we volgende week helemaal overlopen uit bij NEC.

D.H.Skolten

De Graafschap en Volendam hebben makkelijke tegenstanders volgende week, dus bij verlies staan we 3/4 de plaats. En De graafschap heeft de komende wedstrijden bijna allemaal makkelijke tegenstanders. Gaat heel moeilijk worden voor ons als we zo doorgaan.

Galdiano

Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2020, 03:13:26
De Graafschap en Volendam hebben makkelijke tegenstanders volgende week, dus bij verlies staan we 3/4 de plaats. En De graafschap heeft de komende wedstrijden bijna allemaal makkelijke tegenstanders. Gaat heel moeilijk worden voor ons als we zo doorgaan.

Top Oss was ook makkelijk toch?

Het kan altijd mis gaan...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

D.H.Skolten

Citaat van: Galdiano op januari 25, 2020, 04:50:24
Top Oss was ook makkelijk toch?

Het kan altijd mis gaan...
Ik heb nooit gezegd of gedacht dat Top Oss uit voor ons (zonder Maulun en Kallon en met Doke) makkelijk was. En De Graafschap is nu echt veel beter nu Branco vd Boomen er gewend is en van Mieghem terug is. Ik vind dat ze een sterk en een volwassen team hebben en dat ze weinig punten gaan laten liggen vanaf nu. En zij zijn wel een team dat kan scoren in de laatste minuten, bij Cambuur weet je dat 't 'm niet meer gaat worden aan het eind van de wedstrijd. Maar ja ze doen het al boven verwachting goed, alleen zal de teleurstelling groot zijn als we niet promoveren na zo'n grote voorsprong in punten.

D.H.Skolten

Ik zie ons zeker niet winnen in Nijmegen en De Graafschap en Volendam gaan echt wel winnen, dus binnen 4 wedstrijden 8 punten voorsprong weggeven is wel een teken dat er iets moet gebeuren,en zo snel mogelijk. Er moet een rechtsback bij anders blijf je maar schuiven met spelers en maak je het hele systeem kapot wat ons zoveel goeds heeft gebracht. Wat er nu gebeurt noem ik knip en plak werk en daar wint niemand mee.

De Gast

Citaat van: D.H.Skolten op januari 25, 2020, 07:16:13
Ik heb nooit gezegd of gedacht dat Top Oss uit voor ons (zonder Maulun en Kallon en met Doke) makkelijk was. En De Graafschap is nu echt veel beter nu Branco vd Boomen er gewend is en van Mieghem terug is. Ik vind dat ze een sterk en een volwassen team hebben en dat ze weinig punten gaan laten liggen vanaf nu. En zij zijn wel een team dat kan scoren in de laatste minuten, bij Cambuur weet je dat 't 'm niet meer gaat worden aan het eind van de wedstrijd. Maar ja ze doen het al boven verwachting goed, alleen zal de teleurstelling groot zijn als we niet promoveren na zo'n grote voorsprong in punten.

Zo ist Skolten. Dat idee heb ik ook.

Verder een labiel Cambuur gisteren weer gezien. Doke eruit levert niks op. Snel de boel terugzetten. Laatste kwartier echter heb ik weer een glimp gezien van het Cambuur van voor de winterstop. Breij vond ik ook zeker wel wat toevoegen. Ik denk dat wij echt wel mee kunnen blijven doen maar niet zoals het gisteren ging. Volgende week ga je er zo geheid aan. Henk zal op enkele plaatsten aan dit elftal moeten gaan sleutelen.

denistel

makkelijke wedstrijden bestaan niet heb je gister gezien hoe makkelijk de graafschap
ook goals tegen krijgt?je moet het eerst allemaal maar laten zien.

nec ook mazzelend gelijk tegen een erg jong ajaxen volendam kon ook alle kanten uit

denistel

Citaat van: De Gast op januari 25, 2020, 07:29:26
Zo ist Skolten. Dat idee heb ik ook.

Verder een labiel Cambuur gisteren weer gezien. Doke eruit levert niks op. Snel de boel terugzetten. Laatste kwartier echter heb ik weer een glimp gezien van het Cambuur van voor de winterstop. Breij vond ik ook zeker wel wat toevoegen. Ik denk dat wij echt wel mee kunnen blijven doen maar niet zoals het gisteren ging. Volgende week ga je er zo geheid aan. Henk zal op enkele plaatsten aan dit elftal moeten gaan sleutelen.

heb je nec gezien gister zelf veel kansen maar ook een gaten kaas achter in hoor