Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Seizoen 2020-2021

Gestart door speculeter, februari 25, 2020, 10:41:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Emmen zal nu toch echt doorpakken, ze hadden belangstelling voor een speler van ons.

speculeter

Enigste nadeel voor hun is dat ze geen geld hebben.
En wil je bij Cambuur blijven met grote kans op promotie of naar Emmen met grote kans op degradatie?

zeewolde

Lijkt me ook sterk dat je nu voor Emmen gaat kiezen, in een half jaar kun je er financieel niet zoveel op vooruit gaan met het grote risico dan volgend jaar weer in de kkd te spelen.

Denk toch dat 99% het kampioenschap binnen wil halen.
Kan me alleen voorstellen dat een Antonia en Ladan ontevreden kunnen zijn, maar of Emmen daarvoor komt....

Galdiano

Citaat van: zeewolde op januari 13, 2021, 09:42:18
Lijkt me ook sterk dat je nu voor Emmen gaat kiezen, in een half jaar kun je er financieel niet zoveel op vooruit gaan met het grote risico dan volgend jaar weer in de kkd te spelen.

Denk toch dat 99% het kampioenschap binnen wil halen.
Kan me alleen voorstellen dat een Antonia en Ladan ontevreden kunnen zijn, maar of Emmen daarvoor komt....

Waar zou Ladan ontevreden over zijn? Die is net terug van een blessure.
Antonia heeft het uitgesproken, maar blijft zich wel inzetten.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Mooi ook weer dit had ik wel verwacht als reactie. Het draait om geld !

Huizen

Citaat van: sunderland op januari 13, 2021, 09:26:20
Emmen zal nu toch echt doorpakken, ze hadden belangstelling voor een speler van ons.

Hoe snel het bergafwaarts met Emmen is gegaan. Zo betrekkelijk kan voetbal zijn, werden tijdje lang de hemel ingeprezen. Benieuwd wie daar nu nog wilt instappen inderdaad met risico KKD volgend jaar weer

sunderland

Citaat van: Diemen op januari 13, 2021, 11:30:05
Hoe snel het bergafwaarts met Emmen is gegaan. Zo betrekkelijk kan voetbal zijn, werden tijdje lang de hemel ingeprezen. Benieuwd wie daar nu nog wilt instappen inderdaad met risico KKD volgend jaar weer
klopt Idd. Maar ze proberen nu geld vrij te maken en dus zal de nieuwe ook een heel goed salaris krijgen en daar draait toch alles om

sunderland

De vraag is daar op dit moment ook of de trainer aanblijft. Heel herkenbaar met ons toen

papier

Citaat van: Diemen op januari 13, 2021, 11:30:05

Werden terecht geprezen en hebben het hartstikke goed gedaan maar je ziet volgens mij wel vaker dat een promovendus het eerste jaar fris en verrassend is. Het tweede seizoen kun je daar nog op voortborduren maar het derde seizoen wordt het al lastiger doordat je speelwijze bekend is/er weer wat wisselingen zijn geweest in de selectie als gevolg van het voetbal. Volgens mij was bij ons hetzelfde het geval, geen schande om weer te degraderen.

Met een goede clausule kun je natuurlijk nu altijd naar Emmen gaan, al zou dat voor een club (die een afkoopsom moet betalen) wel echt (en zeker in deze tijd) een domme keuze zijn. Dus dan zou ik dat inderdaad niet snel doen, zeker niet vanuit de positie waar Cambuur nu in zit.

papier

Citaat van: sunderland op januari 13, 2021, 12:17:46
klopt Idd. Maar ze proberen nu geld vrij te maken en dus zal de nieuwe ook een heel goed salaris krijgen en daar draait toch alles om

Volgens wiki hebben ze 30 spelers in de selectie, nog meer spelers erbij halen dat lijkt me ook niet goed met het oog op de toekomst (al heb ik ook geen idee hoeveel er aan het einde van het seizoen nog vertrekken daar).

sunderland

Citaat van: papier op januari 13, 2021, 12:21:57
Volgens wiki hebben ze 30 spelers in de selectie, nog meer spelers erbij halen dat lijkt me ook niet goed met het oog op de toekomst (al heb ik ook geen idee hoeveel er aan het einde van het seizoen nog vertrekken daar).
denk ook dat het daar is fout gegaan. Leek wel een instuif daar, werd iedere week wel een nieuwe gepresenteerd daar en ook vaak onbekende buitenlandse spelers

sunderland

Stemde Emmen ook niet tegen promotie? Haha zal ze leren

666

Citaat van: sunderland op januari 13, 2021, 12:42:51
Stemde Emmen ook niet tegen promotie? Haha zal ze leren

Telstar stemde net als Roda JC tegen promotie/degradatie
Vrijdag werd door de KNVB een beslissing gemaakt over de afloop van de Nederlandse competities. Hierbij werden de clubs in de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie middels een raadpleging gevraagd om te stemmen: neutraal, voor of tegen promotie en degradatie.

Vrijdag werd in Veronica Inside bekend gemaakt dat Willem II, Heracles Almelo, VVV-Venlo, FC Twente, Fortuna Sittard, ADO Den Haag, RKC Waalwijk en twee Keuken Kampioen Divisie-clubs in de raadpleging tegen promotie en degradatie stemden.

Onlangs werd ook bekend dat Roda JC in de raadpleging tegen promotie en degradatie stemde en nu is ook de laatste club ontrafeld. Betrouwbare bronnen bevestigen namelijk maandag aan Veronica Inside dat ook Telstar in de raadpleging tegen promotie en degratie stemde.

De overige zestien Keuken Kampioen Divisie-clubs stemden voor, net als Sparta Rotterdam en FC Emmen. AZ, Ajax, Feyenoord, PEC Zwolle, FC Groningen, PSV, FC Utrecht, Vitesse en sc Hoerenveen stemden neutraal in de raadpleging.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

De Gast

Snap het nog wel van Vlak. Maar dat ze bij ons zouden gaan kiezen voor Emmen gaat er bij mij niet in. Sportief bereiken ze de bodem zowat. De spirit lijkt er helemaal uit. Die spelen volgend jaar weer ouderwets aan een lege Meerdijk.

Geelblauwstiens

Citaat van: De Gast op januari 13, 2021, 13:24:33
Snap het nog wel van Vlak. Maar dat ze bij ons zouden gaan kiezen voor Emmen gaat er bij mij niet in. Sportief bereiken ze de bodem zowat. De spirit lijkt er helemaal uit. Die spelen volgend jaar weer ouderwets aan een lege Meerdijk.
We gaan weer even de verhoudingen herstellen lijkt me!