Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
95 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

Seizoen 2020-2021

Gestart door speculeter, februari 25, 2020, 10:41:27

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2021, 09:36:19
Om alsnog te winnen, maar ik snap Henk zijn redenatie wel..we staan bovenaan en 6 punten 'los' van de 3e plek.
Tegen Volendam was de kritiek hier van sommigen dat we nog een punt weggeven, nu haal je dat punt is het weer niet goed :-)

grijskijker

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 18, 2021, 09:37:40
Tegen Volendam was de kritiek hier van sommigen dat we nog een punt weggeven, nu haal je dat punt is het weer niet goed :-)
En win je volgende week ruim dan is het hier weer hosanna...

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2021, 09:41:48
En win je volgende week ruim dan is het hier weer hosanna...
Er is bij mij absoluut geen twijfel over onze TS en speelwijze.
Wel zie ik dat dat sommige spelers moeite hebben om de bal onder controle te krijgen of te houden.
Ook het aanspelen is vaak onnauwkeurig waardoor het overwicht wat we normaal creëren niet effektief kan worden benut in meer doelpunten.

De Gast

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 18, 2021, 09:32:44
We stonden gelijk, niet achter. Waarom dan met 2 spitsen spelen

Dat is iets wat normaal gesproken een koploper zou doen. Maar goed de bank is er gewoon momenteel niet naar om dat te proberen. Stiekem hoop ik dat ze daar de komende weken nog iets aan gaan doen.

Lore

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2021, 09:34:16
Voor die rol ben je een 'oude' sluwe vos nodig als een Hemmen of een te Vrede...

ja, dat denk ik ook. In ieder geval lijkt mij een lange vent die ook nog wat kan koppen wel handig!

Vlampiep

Citaat van: Lore op januari 18, 2021, 12:40:48
ja, dat denk ik ook. In ieder geval lijkt mij een lange vent die ook nog wat kan koppen wel handig!
Wat meer nauwkeurigheid bij het aanspelen in de 16 zou ook al meer doelpunten opleveren.
De ballen van de vleugelspelers komen vaak niet aan.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op januari 18, 2021, 13:17:06
Wat meer nauwkeurigheid bij het aanspelen in de 16 zou ook al meer doelpunten opleveren.
De ballen van de vleugelspelers komen vaak niet aan.
precies! Heb jij Kallon wel eens een nette bal op Muhren zien geven. Het gekke is dat Antonia dat het allerbeste zou moeten kunnen maar die doet dat nooit omdat ie ook niet vaak in die positie komt. Was ook grote voorstander van hem maar dat valt mij ook het meest aan hem tegen. Dat balletje van Paulissen in Eindhoven zo simpel

grijskijker

https://cambuur.nl/nieuws/reserves-sc-cambuur-laten-reserves-pec-zwolle-terugkomen-in-besloten-oefenduel/

Alle wissels van gister hebben gespeeld op Sambissa na.. Zou er meer spelen, een eventueel vertrek deze winter?

denistel

Citaat van: Montana op januari 17, 2021, 17:40:25
Zou er nog een tagerman bij komen? Een oude rot die kan koppen en een half uurtje oorlog kan maken?

zo spelen we nu eenmaal niet ze gaan uit van voetballend vermogen
en als dat niet lukt dan ist jammer. staan al een jaar boven aan en van
de 38 wedstrijden gaat het 8 wat moeilijker en rest pak je 2,2 2,3 gem

grijskijker

Citaat van: denistel op januari 18, 2021, 18:50:06
zo spelen we nu eenmaal niet ze gaan uit van voetballend vermogen
en als dat niet lukt dan ist jammer. staan al een jaar boven aan en van
de 38 wedstrijden gaat het 8 wat moeilijker en rest pak je 2,2 2,3 gem
En dat kan ook niet gebeuren? Nu de tegenstanders zich zo ingraven en dit gaat veel meer gebeuren is de optie van een targetman een goede, je kan het 70 a 75 minuten voetballend proberen en is het niet gelukt om op voorsprong te komen of nog erger een achterstand dan plan B inwerking laten gaan.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2021, 18:59:28
En dat kan ook niet gebeuren? Nu de tegenstanders zich zo ingraven en dit gaat veel meer gebeuren is de optie van een targetman een goede, je kan het 70 a 75 minuten voetballend proberen en is het niet gelukt om op voorsprong te komen of nog erger een achterstand dan plan B inwerking laten gaan.
Het idee van het aantrekken van een targetman lijkt mij optioneel, maar als de vleugelspelers zoals de laatste wedstrijden de ballen niet bij de vrijstaande speler in de 16 kunnen brengen, zal dit ook niet bij een targetman lukken. Ik denk dit een tijdelijk falen is wat wel weer goed gaat komen.

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op januari 18, 2021, 19:25:41
Het idee van het aantrekken van een targetman lijkt mij optioneel, maar als de vleugelspelers zoals de laatste wedstrijden de ballen niet bij de vrijstaande speler in de 16 kunnen brengen, zal dit ook niet bij een targetman lukken. Ik denk dit een tijdelijk falen is wat wel weer goed gaat komen.
Het gebeurt wel maar te weinig, Muhren raakte de paal in de laatste wedstrijden  of miste een aardige kans, kan gebeuren.. Wat betreft de targetman die speel je vaak anders (door de lucht) aan, dus ietwat blind, waar Muhren niet van houd.

grijskijker

Zal even naar Henk luisteren bij OF..

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2021, 16:59:13
https://cambuur.nl/nieuws/reserves-sc-cambuur-laten-reserves-pec-zwolle-terugkomen-in-besloten-oefenduel/

Alle wissels van gister hebben gespeeld op Sambissa na.. Zou er meer spelen, een eventueel vertrek deze winter?

Afgelopen nacht vader geworden zegt Henk bij OF.
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op januari 18, 2021, 20:23:01
Afgelopen nacht vader geworden zegt Henk bij OF.
Speelde er toch meer :_schater , weet je wat het is geworden? Hoorde dat Sambissa een huis had gekocht in Leeuwarden en waarschijnlijk gaat verlengen..