Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Seizoen 2020-2021

Gestart door speculeter, februari 25, 2020, 10:41:27

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2021, 17:57:19
Oefenwedstrijden, of wedstrijden van Dordrecht ,Helmond, Den Bosch, maar geen clubs uit de top 5!

Eens!
Pure competitie vervalsing!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2021, 17:55:40
En bijna iedereen hier/op het internet lijkt het wel prima te vinden, bijna geen reacties
die max 1000 man zullen het verschil niet maken denk ik

grijskijker

Citaat van: zeewolde op januari 26, 2021, 18:04:58
die max 1000 man zullen het verschil niet maken denk ik
Het gaat om 2 clubs in de top 5 die met publiek mogen spelen... NEC staat gelijk met NAC en Go Ahead en Almere met ons...

Bankzitter

Citaat van: Treb op januari 26, 2021, 17:54:25
Ze moeten ergens beginnen toch. Ik vind het heerlijk om straks weer gevulde stadions te zien.

Maar dan begin je niet met een wedstrijd waarin om het kampioenschap wordt gespeeld.
Ik zou ook de reacties wel willen zien als ADO met publiek zou mogen spelen maar Emmen niet .
Of lekker testen in de Arena terwijl de Kuip leeg moet blijven. Doe lekker Roda tegen een Jong ploeg als test maar niet een beladen duel.

grijskijker

En blijft het bij 1 wedstrijd? Die Casper van Eijck wou in Rotterdam over meerdere wedstrijden testen...

https://nos.nl/collectie/13840/artikel/2349633-clubarts-feyenoord-dat-mensen-besmet-worden-in-stadion-moet-ik-nog-zien

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2021, 17:55:40
En bijna iedereen hier/op het internet lijkt het wel prima te vinden, bijna geen reacties
Wat mij ook verbaasd is dat de 2 clubs die vorig jaar door de KNVB ernstig zijn benadeeld, nu uit spelen tegen een titelkandidaat die gesteund gaan worden met 1500 supporters. Toevallig?
Maar ik denk niet dat dit zal gaan gebeuren gelet op de oprukkende virus mutanten.

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2021, 18:17:59
En blijft het bij 1 wedstrijd? Die Casper van Eijck wou in Rotterdam over meerdere wedstrijden testen...

https://nos.nl/collectie/13840/artikel/2349633-clubarts-feyenoord-dat-mensen-besmet-worden-in-stadion-moet-ik-nog-zien
ik moet het nog zien:
https://www.almerecityfans.nl/almere-city-fc-cambuur-leeuwarden-wordt-fieldlab-evenement/

App downloaden, gevolgd worden, in bubbels worden ingedeeld etc. etc.  En zoals ik dit lees zijn het 2 wedstrijden en in totaal 8 evenementen

wiekie1969

Nick Doodeman van Volendam is vastgelegd voor volgend seizoen. Bron Cambuur Instagram.

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op januari 26, 2021, 19:27:52
Nick Doodeman van Volendam is vastgelegd voor volgend seizoen. Bron Cambuur Instagram.
niet op hun officiële instagram

Mp

sunderland

Lees net dat ie afkomstig is uit Venhuizen. Daar woont mijn maat Rick ook. Rick Hooyboer is gek van cambuur dat zou wel eens mee kunnen helpen in deze

grijskijker

Citaat van: sunderland op januari 27, 2021, 08:10:58
Lees net dat ie afkomstig is uit Venhuizen. Daar woont mijn maat Rick ook. Rick Hooyboer is gek van cambuur dat zou wel eens mee kunnen helpen in deze
Op welke manier dan?

speculeter

Zondag loopt transferperiode af.
Ik verwacht eigenlijk niks meer in of uit gaand.
Jullie??

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 27, 2021, 09:43:03
Op welke manier dan?
in een klein dorp is het ons kent ons. Rick zou hem zeker deze kant op duwen

zeewolde

Citaat van: speculeter op januari 27, 2021, 11:34:04
Zondag loopt transferperiode af.
Ik verwacht eigenlijk niks meer in of uit gaand.
Jullie??
kan het me niet voorstellen en lijkt ook niemand meer nodig toch?