Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Seizoen 2020-2021

Gestart door speculeter, februari 25, 2020, 10:41:27

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Doodeman zou wel een aanwinst zijn.

Montana

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2021, 13:40:54
Geen directe? Montana sprak over komt er nog wat bij...

Weet trouwens niet per wanneer, maar wel dát er iemand komt.

oldehove

Doodeman zou een hele goeie aanwinst zijn !
ut komt su as het komt

Bankzitter

Nu maar hopen dat het geen dode mus wordt... .

Ollie

Citaat van: Bankzitter op januari 26, 2021, 15:26:46
Nu maar hopen dat het geen dode mus wordt... .
Wel leuke woordgrap  :D

Huizen

Citaat van: Montana op januari 26, 2021, 15:07:42
Weet trouwens niet per wanneer, maar wel dát er iemand komt.

Zou een hele hele goeie zijn Nick Doodeman. Extra lekker wanneer Muhren dan blijft in de ere.... maar goed, laten we eerst maar 80% van de wedstrijden halen  |:) :_schater :proost

Lore

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2021, 08:49:45
Je(Bos) kan ook snappen voor je iets loslaat in een podcast dat die dingen tijd vergen. En dan roepen de supporters hebben het recht om te weten wat er speelt..nee hij wil krantjes verkopen ten koste van Cambuur

Eens hoor, ik kan mij alleen voorstellen dat als hij gegronde informatie heeft dat er een machtstrijd gaande is en hij dit kan hard maken. Dat het dan wel journalistiek relevant kan zijn.

sunderland

sunderland

Citaat van: Beul B op januari 26, 2021, 12:40:48
NEC-De Graafschap is een van de acht experimenten die plaatsvindt vanaf 18 februari, na de huidige lockdown dus. Ook bij Almere City FC-Cambuur (28 februari) mag er publiek aanwezig zijn. Fieldlab Evenementen wil met de praktijktesten inzichten en data vergaren om de besmettingsrisico's bij evenementen te verlagen. Onder meer het RadboudUMC en BUAS werkt mee aan de testen.

LEKKER IS DAT>ALMERE WEER IN HET VOORDEEL  COMPETITIEVERVALSING HEET DAT>  DAN VAN BEIDE EVENVEEL SUPPORTERS
van wanneer is dat bekend. Kan nu toch niet.

grijskijker

Citaat van: sunderland op januari 26, 2021, 17:03:33
Ja is echt zo en online op de voetbal-sites wordt al gezegd dat we niet moeten zeuren en aan het groter belang moeten denken.. :R

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op januari 26, 2021, 17:03:33
pure competitievervalsing inderdaad, maar ik denk dat we gewoon de beste zijn, publiek of niet.

Cambuur Groningen

Treb

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 26, 2021, 17:34:48
pure competitievervalsing inderdaad, maar ik denk dat we gewoon de beste zijn, publiek of niet.

Ze moeten ergens beginnen toch. Ik vind het heerlijk om straks weer gevulde stadions te zien.

grijskijker

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 26, 2021, 17:34:48
En bijna iedereen hier/op het internet lijkt het wel prima te vinden, bijna geen reacties

grijskijker

Citaat van: Treb op januari 26, 2021, 17:54:25
Ze moeten ergens beginnen toch. Ik vind het heerlijk om straks weer gevulde stadions te zien.
Oefenwedstrijden, of wedstrijden van Dordrecht ,Helmond, Den Bosch, maar geen clubs uit de top 5! 2013 stond koploper Volendam 13 punten op ons voor en wie werd er kampioen?