Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
25 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Seizoen 2020-2021

Gestart door speculeter, februari 25, 2020, 10:41:27

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Wat mij op valt, al tijden geen foto van Maulun en Kramer op de Cambuur-site, vind dit slecht. En waarom, je internetsite is je 'uithangbord' naar de buitenwereld en moet op orde zijn!

papier

Citaat van: Grijskijkert op januari 20, 2021, 09:03:37
De eerste die het opgeeft... https://www.bndestem.nl/dossier-nac/nac-legt-zich-neer-bij-play-offs-iedereen-is-slim-genoeg-om-te-zien-dat-het-gat-heel-groot-is~a30db6dd/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web&referrer=https%3A%2F%2Ft.co%2F

Het stomme van NAC vind ik persoonlijk dat ze niet de keuze hebben gemaakt om door te selecteren en een plan te maken voor de langere (2-3 seizoenen) termijn. Je ziet bij ons ook dat het investeren in spelers, het vertrouwen uitspreken in hun kwaliteiten de basis is voor goede prestaties. Waarbij je op een paar sleutelposities (spits/keeper bij ons) wat meer gearriveerde spelers hebt staan. Een sterk collectief als basis voor goede sportieve prestaties.

Bij NAC zie je dat ze helemaal niks doen, ze gaan enerzijds talentvolle spelers halen met toekomst (Rooij) anderzijds denken ze met gearriveerde spelers met ervaring op een hoger niveau direct te kunnen presteren (Immers, Bilate). Volgens mij een traditionele recept die 9 van de 10 mislukt. Nu zijn ze echt nog een seizoen verder ben ik bang, want NAC heeft ontegenzeggelijk de beste voorwaarden om vaak eredivisie te spelen van alle clubs in de KKD, behalve dan beleid en visie daar slaan ze de plank keer op keer flink mis. Erg jammer voor hun supporters.

grijskijker

Citaat van: papier op januari 20, 2021, 11:26:51
Het stomme van NAC vind ik persoonlijk dat ze niet de keuze hebben gemaakt om door te selecteren en een plan te maken voor de langere (2-3 seizoenen) termijn. Je ziet bij ons ook dat het investeren in spelers, het vertrouwen uitspreken in hun kwaliteiten de basis is voor goede prestaties. Waarbij je op een paar sleutelposities (spits/keeper bij ons) wat meer gearriveerde spelers hebt staan. Een sterk collectief als basis voor goede sportieve prestaties.

Bij NAC zie je dat ze helemaal niks doen, ze gaan enerzijds talentvolle spelers halen met toekomst (Rooij) anderzijds denken ze met gearriveerde spelers met ervaring op een hoger niveau direct te kunnen presteren (Immers, Bilate). Volgens mij een traditionele recept die 9 van de 10 mislukt. Nu zijn ze echt nog een seizoen verder ben ik bang, want NAC heeft ontegenzeggelijk de beste voorwaarden om vaak eredivisie te spelen van alle clubs in de KKD, behalve dan beleid en visie daar slaan ze de plank keer op keer flink mis. Erg jammer voor hun supporters.
Al jaren wanbeleid daar, en mensen die het goed willen doen worden weggepest of krijgen nergens tijd voor.

Bankzitter

Geen realistisch verwachtingspatroon... na 6 wedstrijden (met nog 32 te spelen) zagen zich al als favoriet voor kampioen.
Daarmee leggen ze zichzelf een veel te hoge druk op en is het wachten tot het weer misgaat.
Te veel bezig met korte termijn.

Drumfather SCC

Citaat van: Grijskijkert op januari 20, 2021, 10:23:48
Wat mij op valt, al tijden geen foto van Maulun en Kramer op de Cambuur-site, vind dit slecht. En waarom, je internetsite is je 'uithangbord' naar de buitenwereld en moet op orde zijn!

Eens, Ik vind Cambuur sowieso communicatief erg zwak, slaat helemaal nergens op soms!
Ik stel wel vaker een vraag via mail of Social Media en dan wordt er niet of heel erg laat op gereageerd.

En vooral via mail is het dan nogal kortaf en niet echt professioneel
En het leuke van Social Media is dat je kan zien wanneer ze het hebben gelezen  ;)

Ik wacht nog steeds op antwoord op een bericht van eind juli 2020  8P
Ze lezen het wel maar er komt gewoon 0.0 respons, ook niet op navraag.

Nee, Cambuur kan en moet online en communicatief nog reuzestappen maken wil het nog wat mee willen komen met de rest

Zet er eens goede mensen op ipv broodvolk met 0,0 binding met club en supporters

grijskijker

Citaat van: Drumfather SCC op januari 20, 2021, 20:04:09
Eens, Ik vind Cambuur sowieso communicatief erg zwak, slaat helemaal nergens op soms!
Ik stel wel vaker een vraag via mail of Social Media en dan wordt er niet of heel erg laat op gereageerd.

En vooral via mail is het dan nogal kortaf en niet echt professioneel
En het leuke van Social Media is dat je kan zien wanneer ze het hebben gelezen  ;)

Ik wacht nog steeds op antwoord op een bericht van eind juli 2020  8P
Ze lezen het wel maar er komt gewoon 0.0 respons, ook niet op navraag.

Nee, Cambuur kan en moet online en communicatief nog reuzestappen maken wil het nog wat mee willen komen met de rest

Zet er eens goede mensen op ipv broodvolk met 0,0 binding met club en supporters
Heb ik ook 'last' van en dan vooral het niet een reactie/antwoord krijgen op vragen.. Ronduit slecht vind ik dit, vooral nu ik hoor dat ik niet de enige ben..

vialli

Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2021, 08:12:13
Heb ik ook 'last' van en dan vooral het niet een reactie/antwoord krijgen op vragen.. Ronduit slecht vind ik dit, vooral nu ik hoor dat ik niet de enige ben..

Dat verwacht je niet van een club die er altijd prat op gaat een VOLKSCLUB te zijn toch.

Bankzitter

Ik vind de website en filmpjes wel voorruit gegaan de laatste jaren (met name de verlenging van Stevens van geniaal).
Maar ook nooit een reactie gehad op een mail aan het begin van het seizoen nadat eerst wel werd aangeven dat ik nog gebeld zou worden.
Dat is wel erg jammer dan, ook voor de club zelf.

grijskijker

Gister KOKO-radio beluisterd en we kunnen weer een verhaal krijgen/verwachten van vriend Bos, omdat het te lang rustig is en het hem te lang duurt voor er op bestuurlijk niveau duidelijkheid komt, en dit alles omdat de supporters/sponsors het recht hebben om dit te te weten ,maar ik vind het stoken en er alles voor doen om krantjes te verkopen.
Dat die gast niet meer verstand heeft valt me vies tegen, dingen op bestuurlijk niveau en vooral het vinden/screenen van geschikte mensen doe je niet in een maand tenminste niet als je zorgvuldig wilt werken.

Lore

Citaat van: Grijskijkert op januari 26, 2021, 08:36:39
Gister KOKO-radio beluisterd en we kunnen weer een verhaal krijgen/verwachten van vriend Bos, omdat het te lang rustig is en het hem te lang duurt voor er op bestuurlijk niveau duidelijkheid komt, en dit alles omdat de supporters/sponsors het recht hebben om dit te te weten ,maar ik vind het stoken en er alles voor doen om krantjes te verkopen.
Dat die gast niet meer verstand heeft valt me vies tegen, dingen op bestuurlijk niveau en vooral het vinden/screenen van geschikte mensen doe je niet in een maand tenminste niet als je zorgvuldig wilt werken.

Ik denk dat of het stoken is volledig afhangt van wat er in het artikel staat. Heeft hij daar al iets over los gelaten?

grijskijker

Citaat van: Lore op januari 26, 2021, 08:45:15
Ik denk dat of het stoken is volledig afhangt van wat er in het artikel staat. Heeft hij daar al iets over los gelaten?
Je(Bos) kan ook snappen voor je iets loslaat in een podcast dat die dingen tijd vergen. En dan roepen de supporters hebben het recht om te weten wat er speelt..nee hij wil krantjes verkopen ten koste van Cambuur

Montana

Zou er nog wat bij komen?  :D

grijskijker

Citaat van: Montana op januari 26, 2021, 11:44:50
Zou er nog wat bij komen?  :D
Zeg het maar... gaat er nog wat weg?

Montana

Ik verwacht nog iets nieuws erbij