Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Jasper ter Heide

Gestart door Chielvak19, juli 07, 2020, 10:17:36

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Aan de bal (op het middenveld) zie je echt wel dat hij een gedegen opleiding heeft gehad en kan voetballen. Voor de back totaal ongeschikt op dit niveau. Gelukkig einde contract na dit seizoen. Beter voor ons, en beter voor hem.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

J.v.G.

Citaat van: Galdiano op maart 12, 2022, 08:54:50
Aan de bal (op het middenveld) zie je echt wel dat hij een gedegen opleiding heeft gehad en kan voetballen. Voor de back totaal ongeschikt op dit niveau. Gelukkig einde contract na dit seizoen. Beter voor ons, en beter voor hem.
Zijn contract wordt automatisch verlengt bij nog een jaar eredivisie.

Galdiano

Citaat van: J.v.G. op maart 12, 2022, 09:04:30
Zijn contract wordt automatisch verlengt bij nog een jaar eredivisie.

;( ;( ;( ;( ;( ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Nooit weer opstellen. Kan echt niet.

Noordcambuur

Volgend seizoen moeten we onze rechterkant beter maken wat er nu loopt is niet ED niveau.

Tanjajeah

Ondanks dat zijn contract automatisch met een jaar is verlengd is hoop ik toch dat ze gaan proberen hem bij een andere club te stallen (verkoop/ verhuur). Staat nu 2 jaar onder contract en heeft nooit een basisplaats kunnen afdwingen. Dan moet je tot de conclusie komen dat het beter is afscheid te nemen.

Je zou zeggen dat hij dat zelf ook wel zal vinden, er komt toch een moment dat je wedstrijden wil gaan spelen, maar als je zijn reactie op de automatische verlenging van zijn contract hoort ('Ja, mooi, weer een jaar eredivisie') krijg je niet dat idee.

Huizen

Probeerde gisteren wel aanvallend wat impulsen te geven. Maar toch weer ongelukkig met die tegengoal door zn benen heen. En ook vroegtijdig gewisseld.

Ik heb bijna medelijden met hem. Je zou toch verwachten vol erop die match en laten zien wat je waard bent. Idem dito voor Doodeman, al zijn zijn invalbeurten vaak nog korter.

Trainert!

Totaal geen toegevoegde waarde deze jongen.
Weer een miskleun om deze jongen een contract te geven dat bij handhaving automatisch verlengd wordt.

J.v.G.

Citaat van: Trainert! op mei 12, 2022, 12:48:56
Totaal geen toegevoegde waarde deze jongen.
Weer een miskleun om deze jongen een contract te geven dat bij handhaving automatisch verlengd wordt.
Achteraf praten is zo makkelijk, het contract is 2(?) jaar geleden afgesloten, maar toen wist jij al hoe het zat natuurlijk.

Trainert!

Citaat van: J.v.G. op mei 12, 2022, 13:04:45
Achteraf praten is zo makkelijk, het contract is 2(?) jaar geleden afgesloten, maar toen wist jij al hoe het zat natuurlijk.

Ik verwonder me alleen maar op basis waarvan deze jongen gehaald is. En direct zo?n contract aangeboden krijgen.

janou

Citaat van: Trainert! op mei 12, 2022, 13:51:58
Ik verwonder me alleen maar op basis waarvan deze jongen gehaald is. En direct zo?n contract aangeboden krijgen.

Dit vraag ik mij ook wel af. Echter moet ik wel zeggen dat hij laatste weken niet slecht speelt. Maar op een of andere manier ben ik toch elke keer bang als hij met een man in zijn rug wordt aangespeeld dat hij het duel verliest. Ik zou m verhuren, wellicht dat hij nog stappen gaat maken als hij wekelijks speelt.

Bankzitter

Wellicht wilden meer clubs hem toen hebben en dan moet je iets bieden aan een speler zoals garantie op eredivisie voetbal.
Overigens hebben we hem ook gratis van Ajax gekregen ondanks een doorlopend contract, zo'n slechte deal was het nou ook weer niet.

Hij heeft de concurentieslag met Doke en Hoedemakers verloren.... op zich ook helemaal niet zo raar.

denistel

Citaat van: janou op mei 12, 2022, 13:59:38
Dit vraag ik mij ook wel af. Echter moet ik wel zeggen dat hij laatste weken niet slecht speelt. Maar op een of andere manier ben ik toch elke keer bang als hij met een man in zijn rug wordt aangespeeld dat hij het duel verliest. Ik zou m verhuren, wellicht dat hij nog stappen gaat maken als hij wekelijks speelt.

voetballend zeker niet verkeerd gister ook niet alleen te weinig fysiek en duel kracht

justremco

Zo kunnen we natuurlijk alles wat krom is recht lullen. Ter Heide was bij jong Ajax al 1 van de minderen en is destijds ook gewoon als back up gehaald. Een optie is prima wmb, maar zal altijd vanuit de club uitvoerbaar/opzegbaar zijn imo.

J.v.G.

Citaat van: justremco op mei 12, 2022, 14:44:48
Zo kunnen we natuurlijk alles wat krom is recht lullen. Ter Heide was bij jong Ajax al 1 van de minderen en is destijds ook gewoon als back up gehaald. Een optie is prima wmb, maar zal altijd vanuit de club uitvoerbaar/opzegbaar zijn imo.
Onder andere Jacobs had vorig seizoen ook zo'n optie en daar was iedereen blij mee...dus niks geen recht lullen wat krom is of andersom. Maar bijzonder dat je er nu over begint en niet toen hij gecontracteerd werd.