Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Maarten Pouwels

Gestart door grijskijker, augustus 11, 2020, 09:20:13

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

TRANSFER: SC CAMBUUR VERSTERKT ZICH MET MAARTEN POUWELS

SC Cambuur kan vanaf heden rekenen op de diensten van Maarten Pouwels (21). De twee meter lange centrumspits maakt transfervrij de overstap van Go Ahead Eagles naar Leeuwarden en tekent aan het Cambuurplein een contract tot de zomer van 2022 (met een optie voor nog een extra seizoen).

De in het Overijsselse Dalfsen geboren Pouwels verdedigde sinds 2018 de kleuren van Go Ahead Eagles. Hiervoor doorliep hij de jeugdopleiding van de plaatselijke SV in zijn geboortedorp. In totaal maakte Pouwels 37 keer zijn opwachting in de hoofdmacht van de Deventenaren en hierin wist hij zeven keer het net te vinden.

"Een jongen met potentie", zo omschrijft technisch manager Foeke Booy de nieuwe aanwinst. "Maarten is een ander type spits dan we nu in de selectie hebben en dat geeft onze staf weer meer mogelijkheden. Met zijn drive en karakter past hij bovendien goed bij de club en onze manier van spelen."

Van harte welkom in Leeuwarden en veel succes bij onze mooie club!

Collingwood

Onverwachte aanwinst, welkom!  |:)

Van wat ik ervan heb mee gekregen uit Deventer is hij ondanks zijn twee meter niet echt een targetman en geen extreem goede kopper. Meer een echte spits die redelijk makkelijk scoort. Van Wonderen was bij Go Ahead, waar hij deze voorbereiding ook gewoon meetrainde, tevreden over hem en wilde zijn contract ook laten verlengen. Ben benieuwd of dit echt een aanvulling is of dat Ladan op de nominatie staat om te vertrekken.
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op augustus 11, 2020, 09:30:18
Onverwachte aanwinst, welkom!  |:)

Van wat ik ervan heb mee gekregen uit Deventer is hij ondanks zijn twee meter niet echt een targetman en geen extreem goede kopper. Meer een echte spits die redelijk makkelijk scoort. Van Wonderen was bij Go Ahead, waar hij deze voorbereiding ook gewoon meetrainde, tevreden over hem en wilde zijn contract ook laten verlengen. Ben benieuwd of dit echt een aanvulling is of dat Ladan op de nominatie staat om te vertrekken.
Dat kan hem zomaar geleerd worden,werk voor Barto... Lengte heeft hij en aan de rest kan gewerkt worden..

Destroyer

Welkom, het zegt genoeg dat spelers nu wel willen komen. Wij zijn weer in trek en denk dat hij een goede aanvulling is. Jong maar ambitieus.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gobo

Vraag me inderdaad dan wel af wat dit betekent voor Laden. Komt die nog in de plannen voor?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

666

Welkom en laat het maar zien.

Ik hoop alleen dat Ladan nog steeds gemotiveerd is. Wie wordt dan 2e spits. Of vertrekt Ladan?

Pouwels heeft 7x gescoord in 32 wedstrijden met mindere voetballers om hem heen. Ik hoop dat hij hier goed uit de verf komt, hij is nog jong.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Scc4-ever

grijskijker

Citaat van: gobo op augustus 11, 2020, 10:09:47
Vraag me inderdaad dan wel af wat dit betekent voor Laden. Komt die nog in de plannen voor?
Die kan sowieso nog een jaar in O21 spelen,Pouwels is nu 3e spits en zoals Henk vaak zegt ze knokken er maar om.
Denk dat Ladan meer gevormd word richting Muhren en Pouwels gevormd wordt richting target-man.

Bankzitter

Verrassend , maar maakt nog maar eens duidelijk hoe ambitieus we zijn.
Alles nu echt dubbel bezet.

Bernardo

Ik zou overwegen Ladan te verhuren, hij moet echt minuten gaan maken dit jaar.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op augustus 11, 2020, 10:34:48
Verrassend , maar maakt nog maar eens duidelijk hoe ambitieus we zijn.
Alles nu echt dubbel bezet.
Maar mijn gevoel zegt dat het nog niet klaar is w.b.t aantrekken/vertrek van spelers.

grijskijker

Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2020, 10:36:34
Ik zou overwegen Ladan te verhuren, hij moet echt minuten gaan maken dit jaar.
Dat kan bij o21, laat daar maar zien dat hij 1e spits wil worden, en 15 tot 20 minuten als invaller voor Muhren,mocht de wedstrijd het toelaten.

Tanjajeah

Citaat van: 666 op augustus 11, 2020, 10:11:19
Welkom en laat het maar zien.

Ik hoop alleen dat Ladan nog steeds gemotiveerd is. Wie wordt dan 2e spits. Of vertrekt Ladan?

Pouwels heeft 7x gescoord in 32 wedstrijden met mindere voetballers om hem heen. Ik hoop dat hij hier goed uit de verf komt, hij is nog jong.

Hij scoorde die goals voornamelijk als invaller. En vorig seizoen: 13 wedstrijden, 4 goals. Bovendien nog maar 21 jaar.

Viel me al op in de oefenwedstrijd van Go Ahead tegen Telstar, 2 weken geleden. Ontzettend gedreven speler. Stegeman, toen nog in dienst bij Go Ahead, beschrijft 'm goed, noemt hem een type Dost/Weghorst:

https://www.foxsports.nl/video/2951487/stegeman-was-tien-minuten-verliefd-pouwels/

Collingwood

Heb de vergelijking met Weghorst ook gehoord. Geen geweldige voetballer, wel hardwerkend, onberekenbaar en gemeen. Wat dat betreft klopt het verhaal van een 'ander type' in ieder geval wel.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Citaat van: Tanjajeah op augustus 11, 2020, 11:00:30
Hij scoorde die goals voornamelijk als invaller. En vorig seizoen: 13 wedstrijden, 4 goals. Bovendien nog maar 21 jaar.

Viel me al op in de oefenwedstrijd van Go Ahead tegen Telstar, 2 weken geleden. Ontzettend gedreven speler. Stegeman, toen nog in dienst bij Go Ahead, beschrijft 'm goed, noemt hem een type Dost/Weghorst:

https://www.foxsports.nl/video/2951487/stegeman-was-tien-minuten-verliefd-pouwels/

Zover had mij hier niet in verdiept, geeft wel een andere kijk op deze jongen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander