Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

[ vr. 26-04-2013] SC Cambuur - Emmen

Gestart door Len Cantello, april 09, 2013, 12:10:31

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Vond de sfeer ook prima. Niks mis mee

speculeter

Citaat van: Southman op april 26, 2013, 23:18:32
Waar heb jij gezeten dan..? Om de vijf minuten werd eens gezongen die bij uitzondering langer dan 1 couplet duurden. Maar die ellenlange stiltes.. ik kon me wel opvreten.
we hebben het over cambuur-emmen.......niet over huh uh huh-az......

Yellow Army

had er maar een andere tussenstand bij volendam op het bord gestaan... dan was het stadion ontploft
Area 58

Holwerd voor Cambuur

Ik blijf erbij dat het komt door de 2 losse groepen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Citaat van: Southman op april 26, 2013, 23:21:11
tweede helft o.k. Eerste helft drama!!

voetbal in de eerste helft was nou ook niet bepaald sfeerverhogend
Area 58

Baresi

Was n fijne voetbalavond,,bedankt cambuur :scc
mooie zo,n vol stadion

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Southman op april 26, 2013, 23:09:36
Zijn we allemaal nou nog steeds zo lyrisch over die gloryhunters? Dat klootjesvolk met hun geel-blauwe schmink op het gezicht kan beter oprotten of een gekkenhuis er van maken. Ik schaam me dood naar de spelers en technische staf voor deze wanvertoning van het publiek. Zelfden zo'n slechte sfeer meegemaakt.
Prachtig al dat geld in de clubkas, maar als het ten koste gaat van beleving (er worden vaste bezoekers voor hun fanatisme in het gezicht uitgelachen!!!) dan mogen ze van mij opflikkeren. Stel drama's. Die spelers en staf verwachten met uitverkocht huis een gekkenboel en dan kom je met al die slappe zoutzakken aan die totaal geen beleving hebben. OP-ROT-TEN OF MEEZINGEN!!

Hij heeft gesproken, we gaan gauw verder genieten van deze overwinning  :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Southman

Citaat van: peter op april 26, 2013, 23:21:35
we hebben het over cambuur-emmen.......niet over huh uh huh-az......
Ik ook. Daarom heb ik me ook zo geïrriteerd. Klootjesvolk dat alleen maar hun bek houdt. Er worden gewoon mensen uitgelachen om hun fanatisme. Dat is toch te triest voor woorden. Er stonden zo'n driehonderd man (als het geen 600 waren) om mij heen die he-le-maal niets van zich hebben laten horen. Waarom ga je dan op noord staan? Om stoer te doen?

Citaat van: Yellow Army op april 26, 2013, 23:22:52
voetbal in de eerste helft was nou ook niet bepaald sfeerverhogend
Nou en. Je support je club toch door dik en dun? Jaren terug met 3000 man op de tribune, gekkenhuis, allemaal lui met clubliefde. Ik verlang er niet naar terug, maar ik snap niet waarom dat met dik 3x zoveel mensen niet kan..

Galdiano

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 26, 2013, 23:22:33
Ik blijf erbij dat het komt door de 2 losse groepen.

14 was gek! 11 en 12 totaal niet! Waarom zit je in godsnaam op noord?
Vanaf west zag het er niet uit. Vooraan in 14 daar werd de sfeer gemaakt!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Unknown

14 was top, rest was zeer matig!
Oh wat balen van die uit het niets vallende 2-1 in Volendam.

De Raaf

Er is maar 1 reden waarom we eventueel geen kampioen wudde.
2 jaar geleden al mee begonnen om de oorzaak van alle ellende
weg te krijgen.
Ondanks de mooie avond bekruipt mij dat gevoel.
90 % van de forumgangers ging hier tegen in, maar de bende van 4 gelijk geven met terugwerkende kracht ho maar!
Ook de spelers hadden veel eerder aan de bel moeten trekken, aangezien er nu veel verhalen verschijnen dat ze niet echt prettig werkten onder krentenmik.
Al doende leert men zal ik maar zeggen.
FORZA CAMBUUR!!!!!!!!!!!

Drumfather SCC

Wat heb ik weer genoten van die Adnane  _O_ Die assist, Die goal! GEWELDIG  |:)
Ook complimenten aan de mooie vlaggen met het oude logo en de Leeuwarder Leeuw, Super mooi  :thumbsup
Op naar Rotterdam!

denistel

zelf 4-0 winnen niks mis mee jammer dat Volendam nog won,3e helft was echt super...HOOYBOER HOOLIGAN GEWELDIG DAT JE ER WAS samen met je fam.

Unknown

Citaat van: De Raaf op april 27, 2013, 01:53:17
weg te krijgen.
90 % van de forumgangers ging hier tegen in, maar de bende van 4 gelijk geven met terugwerkende kracht ho maar!
Ook de spelers hadden veel eerder aan de bel moeten trekken, aangezien er nu veel verhalen verschijnen dat ze niet echt prettig werkten onder krentenmik.
FORZA CAMBUUR!!!!!!!!!!!

Ben bang dat je gelijk hebt.
Zelden zoveel clubs zo instabiel gezien. Als Arts eerder was opgerot hadden we waarschijnlijk wat meer punten. Maar ja, altijd net niet hier, ben er al aan gewend. Gelukkig is er nog hoop, maar ben bang dat Volendam het kampioenschap wel over de streep trekt.

Dokkumer

Citaat van: De Raaf op april 27, 2013, 01:53:17
weg te krijgen.
FORZA CAMBUUR!!!!!!!!!!!

Jammer dat je elke keer weer je gelijk probeert te halen. In het algemeen was de stemming nooit helemaal pro AA, maar was het meer op de wijze van formuleren gericht.
Ik geef toe dat ik AA eerst het voordeel van de twijfel heb willen geven, maar helaas heeft meneer het niet waar kunnen maken. Hij had nooit moeten verlengen, simpel. Maar dat is achteraf een koe in de kont kijken.