Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

[ vr. 26-04-2013] SC Cambuur - Emmen

Gestart door Len Cantello, april 09, 2013, 12:10:31

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Southman op april 26, 2013, 23:09:36
Zijn we allemaal nou nog steeds zo lyrisch over die gloryhunters? Dat klootjesvolk met hun geel-blauwe schmink op het gezicht kan beter oprotten of een gekkenhuis er van maken. Ik schaam me dood naar de spelers en technische staf voor deze wanvertoning van het publiek. Zelfden zo'n slechte sfeer meegemaakt.
Prachtig al dat geld in de clubkas, maar als het ten koste gaat van beleving (er worden vaste bezoekers voor hun fanatisme in het gezicht uitgelachen!!!) dan mogen ze van mij opflikkeren. Stel drama's. Die spelers en staf verwachten met uitverkocht huis een gekkenboel en dan kom je met al die slappe zoutzakken aan die totaal geen beleving hebben. OP-ROT-TEN OF MEEZINGEN!!
EENS!

gobo

Fantastische beweging.  zie je niet vaak.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Eewal

Wat een ontzettend gezeur weer over de sfeer van gister man! Mooi gezicht man, een lekker vol stadion en in de tweede helft gewoon een lekkere sfeer! Sfeer was vele malen beter dan menig thuiswedstrijd dit seizoen...

Galdiano

Je lijkt gijp wel, met je irritante man man man!

Vak 14 top! Rest kutsfeer!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

Ik heb even goed opgelet gisteren: een groot aantal van die jonkies die voorheen in vak 13 stonden merken ondertussen ook dat vak 14 de laatste trend is en schuiven nu ook op naar vak 14.

Len Cantello

Voetbal matig, sfeer matig, veel vreemd volk in vakkie 7, maar we doen nog mee voor de titel. Op naar Rotjeknor!
|:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor

Gewoon los gaan, ook in vak 8. Mensen komen vanzelf mee, sfeer eerste helft matig, voetbal ook. Tweede helft, genot!!! Adje, MOTM al was het alleen maar vanwege die schitterende passeeractie!!!

666

Citaat van: Cor op april 27, 2013, 13:15:13
Gewoon los gaan, ook in vak 8. Mensen komen vanzelf mee, sfeer eerste helft matig, voetbal ook. Tweede helft, genot!!! Adje, MOTM al was het alleen maar vanwege die schitterende passeeractie!!!

Adje was goed maar ik vond motm Lucas bijker.. die herstelde en buffelde, niet normaal meer.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Eewal

Citaat van: Galdiano op april 27, 2013, 12:23:58
Je lijkt gijp wel, met je irritante man man man!

Vak 14 top! Rest kutsfeer!

Ik lig vandaag inderdaad lekker op het bankie. Nagenieten van een lekker avondje Cambuur, zou jij ook moeten doen.

De Paashaas

suh ontwaakt! beste kater!!
vakje 14 gekkehus!

kienders naar 14? dacht t nieeeet... gaat echt niet gebeuren

brambo3004

Citaat van: De Paashaas op april 27, 2013, 14:03:29
suh ontwaakt! beste kater!!
vakje 14 gekkehus!

kienders naar 14? dacht t nieeeet... gaat echt niet gebeuren

dat is allang gebeurd....kijk maar eens achterom :P je ziet door de petjes de jongens niet meer

Bernardo

Die actie van Tighadouni blijft prachtig en helemaal met de reactie van het publiek erbij!

Dokkumer

Citaat van: brambo3004 op april 27, 2013, 14:05:06
dat is allang gebeurd....kijk maar eens achterom :P je ziet door de petjes de jongens niet meer
Als ze volop meedoen, prima. Willen ze wat stoer staat te appen en dat soort dingen, hop over de hekken en het uitvak in :devil

Destroyer

Citaat van: brambo3004 op april 27, 2013, 14:05:06

valt wel iets mee.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Drumfather SCC

|:) Ik hoop ECHT dat Tigha blijft  |:)
Zn woorden over de club zeggen genoeg en hier is hij ontzettend geliefd
Bij Vitesse moet hij maar zien of het wat word, Hier kan hij zich mooi ontwikkelen