Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

Telstar - Cambuur [4-12-20]

Gestart door Inferno-058, november 30, 2020, 23:09:44

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Nou, nou zwaarbevochten mag je dit wel noemen. En ook matig weer, vooral voorin gaan veel te veel simpele dingen fout. Maar de drie punten zijn het belangrijkst en dat we beter kunnen voetballen weten we.

Wordt wel weer tijd voor een echte buitenspeler op rechts, Breij is gewoon een (prima!) middenvelder en komt op de buiten niet tot zijn recht. Jacobs moet daar dan ook teveel doen, wat ten koste gaat van zijn eigen spel. Hopelijk is Kallon snel weer fit genoeg om te starten.

Trouwens wel positief: ze zitten er wel 90 minuten lang bovenop (op paar keer zwak ingrijpen na), tegen Jong PSV ook al. Ik vind de wil om te winnen er wel vanaf spatten. Dan kun je slechte wedstrijden dus ook winnen en dwing je de stijgende lijn in het spel ook vanzelf wel af.
Kalmte alleen kan u redden.

EdsjeSCC

Misschien de moeite waard om zelf eens een 343 te oefenen voor tegenstanders met 2 spitsen. Kramer mac en schouten dan achterin, ruit met hoedemakers, breij, maulun en jacobs. Kallon, muhren en korte voorin.

speculeter

Vorm is even weg.
Geeft niks want zo'n periode heeft elke club wel eens.
Des te knapper(en met wat geluk) is het dat we toch weer winnen.
De Graafschap wint ook met veel mazzel
Nu maar even kijken wat Almere doet.

Vlampiep

Al weer geen beste wedstrijd waarin we wel de punten meenemen.
Kramer op de back vond ik niet geslaagd en Breij had er veel eerder afgekund.
Het lijkt mij als Doke als een der besten op het veld staat, weet je wel dat de rest niet goed presteert.
Gelet op het feit dat Cambuur 3 wedstrijden binnen 1 week speelt, valt het in mijn ogen het  te lage tempo wel uit te leggen.
Volgende wedstrijd Na een week rust, vol er op en hoog tempo.

CamLeeuw

Al met al hebben de jongens ons een leuk Sinterklaas cadeautje gegeven.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Noordcambuur

Citaat van: CamLeeuw op december 04, 2020, 21:03:41
Al met al hebben de jongens ons een leuk Sinterklaas cadeautje gegeven.
ik heb de 3 punten uitgepakt :thumbsup

sunderland

grijskijker

2 momentjes en Kramer kan er niks van, het is hier ook altijd het zelfde.. De eerste helft haalt hij alles weg achterin en krijgt de hele wedstrijd weinig steun van o.a. Korte, maar dit wordt weer eens niet gezien door de zelf benoemde kenners :R

wiekie1969

Citaat van: Grijskijkert op december 04, 2020, 21:12:50
2 momentjes en Kramer kan er niks van, het is hier ook altijd het zelfde.. De eerste helft haalt hij alles weg achterin en krijgt de hele wedstrijd weinig steun van o.a. Korte, maar dit wordt weer eens niet gezien door de zelf benoemde kenners :R

Hij stond positioneel een paar keer niet goed. Dat mag hier toch gezegd worden? Ging bij de 1-0 ook de fout In. Niet erg als je dan toch wint die jongen leert ervan.

Bankzitter

Stevens is toch altijd heel belangrijk in dit soort moeilijke wedstrijden. Die straalt heel veel rust uit.

Het gaat nu om de punten, dat we goed kunnen voetballen hebben we allang laten zien.
Nog even doortrekken tot aan de winterstop.

wiekie1969

Die lui speelden 5-3-2. Moeilijk om daar tegen te voetballen. Tegenstanders staan nu ook tactisch beter dan vorig seizoen. Des te knapper is de overwinning na een 1-0 achterstand. Koesteren deze 3 punten. 37 hebben we al. Doelsaldo 50-15. Maakst never nooit meer met. De bank gaf alweer de doorslag. Hulde. Je speelt als team.

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op december 04, 2020, 20:47:16
Nou, nou zwaarbevochten mag je dit wel noemen. En ook matig weer, vooral voorin gaan veel te veel simpele dingen fout. Maar de drie punten zijn het belangrijkst en dat we beter kunnen voetballen weten we.

Wordt wel weer tijd voor een echte buitenspeler op rechts, Breij is gewoon een (prima!) middenvelder en komt op de buiten niet tot zijn recht. Jacobs moet daar dan ook teveel doen, wat ten koste gaat van zijn eigen spel. Hopelijk is Kallon snel weer fit genoeg om te starten.

Trouwens wel positief: ze zitten er wel 90 minuten lang bovenop (op paar keer zwak ingrijpen na), tegen Jong PSV ook al. Ik vind de wil om te winnen er wel vanaf spatten. Dan kun je slechte wedstrijden dus ook winnen en dwing je de stijgende lijn in het spel ook vanzelf wel af.

Waar ik veel respect voor heb is dat niemand in paniek raakte na de 1-0. We bleven voetballen. Die goals waren wederom op de juiste momenten. Daar hebben we patent op, is puur kwaliteit. En Stevens sleept ons er de laatste wedstrijden ook doorheen. Je doet het met zijn allen.

Vlampiep

Je hoort mij niet zeggen dat ik Kramer een slechte speler vindt, juist het tegengestelde.
Maar op de back komt hij niet tot zijn recht waarin hij juist wel goed in is.
Het is de TS die hem daar positioneert en die hebben hierin een gedachte gehad waarvan ik vond dat niet geheel tot zijn recht kwam.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Tuurlijk waren dat foutjes maar ik vond zijn voetallend vermogen en vooral zijn aanvallende acties erg matig. Hij haalde telkens het tempo uit het spel. Sambissa  gaat er graag overheen
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: sunderland op december 04, 2020, 20:09:28
Vriendjes houden nou. Wissels belachelijk

We winnen Sunderland. Kom aan.