Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

Telstar - Cambuur [4-12-20]

Gestart door Inferno-058, november 30, 2020, 23:09:44

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Mooie reactie van  stevens op die bal van  doke
Henk, held, bedankt

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op december 04, 2020, 21:19:53
Hij stond positioneel een paar keer niet goed. Dat mag hier toch gezegd worden? Ging bij de 1-0 ook de fout In. Niet erg als je dan toch wint die jongen leert ervan.
Uit de positie kwam ook omdat Korte die 2 van Telstar liet lopen en Paullisen af en toe als een prima ballerina over het veld dartelde. En natuurlijk mag het gezegd worden en moet hij van oa die bal breed leren. Maar hij is ook niet een echte linksback dus dan kan zoiets als aanvallend minder zijn als Sambissa of Bangura gebeuren. Onder andere zijn inbreng bij corners wel mooi om te zien,de verdedigers ging voor de bal en of Muhren of Jacobs stonden te wachten op de afvallende bal.. Maar goed weer 3 punten |:) |:) |:)

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op december 04, 2020, 21:45:36
Uit de positie kwam ook omdat Korte die 2 van Telstar liet lopen en Paullisen af en toe als een prima ballerina over het veld dartelde. En natuurlijk mag het gezegd worden en moet hij van oa die bal breed leren. Maar hij is ook niet een echte linksback dus dan kan zoiets als aanvallend minder zijn als Sambissa of Bangura gebeuren. Onder andere zijn inbreng bij corners wel mooi om te zien,de verdedigers ging voor de bal en of Muhren of Jacobs stonden te wachten op de afvallende bal.. Maar goed weer 3 punten |:) |:) |:)
ook voor mij geldt dat il heel tevreden ben over Kramer, hoe die zich bij ons ontwikkelt. Eerste helft vandaag ook behoorlijk, alleen de tweede helft echt Veel fouten. Was bang dat hij een alles beslissende fout zou maken. Ik had hem gewisseld voor Bangura het laatste half uur.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op december 04, 2020, 21:12:50
2 momentjes en Kramer kan er niks van, het is hier ook altijd het zelfde.. De eerste helft haalt hij alles weg achterin en krijgt de hele wedstrijd weinig steun van o.a. Korte, maar dit wordt weer eens niet gezien door de zelf benoemde kenners :R
eens

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op december 04, 2020, 21:30:19
We winnen Sunderland. Kom aan.
ja en toch vond ik dat op dat moment. Breij bakte er niks van en Korte speelde laatste maand erg goed en had met meer ruimte meer gebracht. En paulissen idem , lekker makkelijk

sunderland

En willen de linkback boys even de eerste helft van maandag terug zien. Dat was onthutsend

sunderland

Henkie heeft er een combi van gemaakt. Draai het eens om, wij zijn gewoon heel moeilijk te verslaan. Dat is ook een supergrote kwaliteit. En als je dat kan combineren met meestal ook nog goed tot zeer goed voetbal is dat fantastisch te noemen.

grijskijker

Hoe zit het trouwens met de 2e periode titel als Cambuur 1e eindigt krijg ze dan wel de poen of gaat dat ook naar de 2e plaats?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

CamLeeuw

Citaat van: sunderland op december 04, 2020, 22:09:41
Henkie heeft er een combi van gemaakt. Draai het eens om, wij zijn gewoon heel moeilijk te verslaan. Dat is ook een supergrote kwaliteit. En als je dat kan combineren met meestal ook nog goed tot zeer goed voetbal is dat fantastisch te noemen.
Wij weten het. Maar sommigen nog niet.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

mario

De Gast

Waarom speelde Bangura eigenlijk niet? Maandag de logische vervanger en nu gepasseerd? Of viel hij maandag zo slecht in wat mij verder dan niet is opgevallen.. Bangura altijd degelijk. Zou me niet lekker zitten als ik hem was.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op december 05, 2020, 08:01:38
Waarom speelde Bangura eigenlijk niet? Maandag de logische vervanger en nu gepasseerd? Of viel hij maandag zo slecht in wat mij verder dan niet is opgevallen.. Bangura altijd degelijk. Zou me niet lekker zitten als ik hem was.
Ik denk dat er gekozen is voor lengte achterin dit mbt de lente van de aanvallende spelers van Telstar.
Veel spelers konden niet brengen wat we gewend zijn, maar ze faalden niet in het pakken van de punten. Kramer maakte fouten, maar hierin was hij  niet de enige.
We blijven winnen en als we na een week rust weer de goede vorm oppakken staan we in het voorjaar onder de Oldehove om de promotie te vieren.

SCC

Mooie een duidelijke reactie van Andries Jonker na afloop ook.
O.m. dat Henk de Jong goed inspeelde op hun cv, door die niet te laten indribbelen. Dat was een goede cv trouwens.
Ook wel eens fijn om te horen, een eerlijke reactie van de tegenstander.
Ze noemen hem dan wel mini van Gaal, maar wat hij hier allemaal zegt, ook over Telstar is heel realistisch.

Bob Paisley

Misschien niet altijd even goed maar we blijven er voor vechten en trekken toch weer de punten over de streep |:)
Nu een week geen wedstrijden en dus opladen voor de volgende zware week met 3 wedstrijden in 8 dagen..
Wat mij betreft een hoop spelers rust geven in de beker tegen go ahead