Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 12
  • Total: 12
12 gasten, 0 leden

Seizoen 2021-2022

Gestart door grijskijker, januari 26, 2021, 09:12:54

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

sunderland

Waarom zulk betweterig gedrag hier. Ik zou de ts sowieso proberen te behouden. Jacobs moet je ook behouden want ik denk dat hij nog meer kan

grijskijker

Citaat van: sunderland op januari 26, 2021, 11:29:17
ik denk dat jij nog hem van paar jaar terug ziet.
Ik kijk naar zijn mogelijkheden, want als je dat niet doet dan had bijvoorbeeld Muhren na 2/3 slechte jaren ook nooit aangetrokken moeten worden. Ik denk dat Ladan langzaam de plek van Reza zou kunnen overnemen en hoe snel dat is ligt aan Ladan en Reza mooi in zijn eigen stad afbouwen. Maar we zullen het wel zien, misschien komt hij helemaal niet, het was maar een idee.

grijskijker

Citaat van: sunderland op januari 26, 2021, 11:33:24
Waarom zulk betweterig gedrag hier. Ik zou de ts sowieso proberen te behouden. Jacobs moet je ook behouden want ik denk dat hij nog meer kan
Dat is toch normaal hier  :zweep. Maar Jacobs kan meer en dat zullen meer clubs door hebben net als Hoedemakers!

Delfzijl/Cambuur

Edsje en grijskijkert, discusieeren is leuk, daar is dit forum ook voor, zou het leuk vinden dat jullie je wel een beetje in het normale gedragen.
Jij bent irritant,  laat mij irritant zijn maar dat weegt niet op tegen jouw domheid.. dit soort dingen maakt het niet leuker op het forum.
Zou heel graag willen dat jullie daar een beetje om denken, alvast bedankt !
Afz betweterige ik...... ;)
Delfzijl/Cambuur.

Noordcambuur

Collingwood

Overgang Nick Doodeman naar Cambuur bijna rond

Cambuur gaat zich voor komend seizoen versterken met Nick Doodeman. De overgang van de 24-jarige aanvaller van FC Volendam is op een haar na gevild, zo bevestigen bronnen.

De interesse van Cambuur komt niet uit de lucht vallen, die speelde al enige tijd. Doodeman, die maandag op bezoek was bij de club uit Leeuwarden, beschikt over een aflopend contract en is zodoende na dit seizoen transfervrij over te nemen van FC Volendam. Als alle formaliteiten omtrent de overgang zijn afgerond, sluit hij na de zomer aan bij Cambuur. Van een tussentijdse transfer is geen sprake.

In Volendam is Doodeman dit seizoen een van de smaakmakers. In twintig duels kwam de rechtsbuiten tot nu toe al tot tien doelpunten en acht assists.

Bij Cambuur komt hij enkele oude bekenden tegen. Voordat hij naar Volendam verkaste, speelde Doodeman namelijk in de jeugd bij AZ. Cambuurspelers Mees Hoedemakers, Jamie Jacobs en Joris Kramer zijn drie andere voorbeelden van door AZ opgeleide talenten.

https://www.lc.nl/sport/Overgang-Nick-Doodeman-naar-Cambuur-bijna-rond-26432837.html
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Prima , Korte nog verlengen dan zijn de vleugels al dubbel bezet met goede spelers.
Ik zie Paullissen ook wel als alternatief op linksbuiten in de ere.

Collingwood

Zeer tevreden over. Speler die perfect in het spelletje van Henk en Sandor past en met zijn grote snelheid ook in de eredivisie van waarde kan zijn. Zijn statistieken spreken ook in zijn voordeel. In het betaalde voetbal qua speelminuten ongeveer 108 wedstrijden, 26 goals en 41 assists. Dat terwijl Volendam in zijn eerste twee seizoenen daar slechts 14e en 16e eindigde.

Ben er daarnaast niet eens erg rouwig om dat hij in de zomer pas komt. Voor de teamspirit lijkt het me beter het huidige elftal niet overhoop te halen. Breij, Korte en wellicht Antonia of Oratmangoen kunnen het prima invullen.

Destroyer

Lekker bezig hoor nu al  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: Collingwood op januari 26, 2021, 21:33:28
Zeer tevreden over. Speler die perfect in het spelletje van Henk en Sandor past en met zijn grote snelheid ook in de eredivisie van waarde kan zijn. Zijn statistieken spreken ook in zijn voordeel. In het betaalde voetbal qua speelminuten ongeveer 108 wedstrijden, 26 goals en 41 assists. Dat terwijl Volendam in zijn eerste twee seizoenen daar slechts 14e en 16e eindigde.

Ben er daarnaast niet eens erg rouwig om dat hij in de zomer pas komt. Voor de teamspirit lijkt het me beter het huidige elftal niet overhoop te halen. Breij, Korte en wellicht Antonia of Oratmangoen kunnen het prima invullen.
dat laatste is zeker een ding. Nu niet rommelen , of het moet een invaller zijn

Collingwood

Update na vastleggen Doodeman

Selectie Cambuur 2020/2021:

Keepers   
Verdedigers   
Jasper ter Heide 2021/2022 plus nog een jaar bij eredivisievoetbal
Middenvelders  
Mitchel Paulissen 2022/2023
Robin Maulun 2022/2023
Mees Hoedemakers2021/2022optie voor nog een jaar
Aanvallers  
Issa Kallon2021/2022
Maarten Pouwels2021/2022optie voor nog een jaar
Nick Doodeman 2022/2023
Trainers  
Henk de Jonghoofdtrainer2021/2022
Sandor van der Heideassistent-trainer2021/2022
Martijn Bartoassistent-trainer2021/2022plus nog een jaar bij eredivisievoetbal
Nicky Boonstrafysiektrainer2022/2023

Eventueel makkelijk te behouden door middel van optie: Ladan, Oratmangoen, Jacobs, Breij, Mac-Intosch
Optie tot koop: Kramer
Contractverlenging bij promotie naar eredivisie: Stevens
Aflopende contracten: Mühren, Korte, Antonia, Akoy, Schmidt, Nieuwpoort, Schouten, Sambissa, Bangura, Bos
Aflopende contracten staf: Bosschaart en Van der Vlag

Kuzmanovic-Apeldoorn

We huren muhren dit jaar toch. Is hij dan volgend jaar helemaal transfervrij?
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2021, 14:42:14
We huren muhren dit jaar toch. Is hij dan volgend jaar helemaal transfervrij?

Ja, zijn contract bij Zulte-Waregem loopt (ook) af.

sunderland

We moeten nu ook ons eigenspelers verlengen en zou extra investeren in de as. Keeper op 100% houden. Als je ziet wat voor grabbelaars er in de ere rondlopen. Gister ook weer bij dat Emmen. Anders pak je een punt