Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Nick Doodeman

Gestart door Collingwood, januari 27, 2021, 10:04:41

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ik zie het probleem wat minder omdat Doodeman een speler van de buitencategorie is en juist geen speler in de breedte.
Ik sluit ook niet uit dat hij met zijn kwaliteiten (diepgang, overzicht, rendement) ook op termijn een alternatief op de positie van Jacobs/Breij kan worden.

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op februari 03, 2021, 12:21:24
Ja klopt allemaal. Wat gaat dit met de groep doen
Ik voorzie daarmee geen problemen, ik denk dat hij goed bij ons past. Lijkt me een nuchtere jongen. Breij doet het vaak leuk maar Doodeman lijkt mij perfect op rechts. Ik kan niet wachten op vanavond, ben benieuwd.  |:)

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op februari 16, 2021, 16:58:40
Ik voorzie daarmee geen problemen, ik denk dat hij goed bij ons past. Lijkt me een nuchtere jongen. Breij doet het vaak leuk maar Doodeman lijkt mij perfect op rechts. Ik kan niet wachten op vanavond, ben benieuwd.  |:)
blijft maar gaan

Collingwood

Had het vizier nog niet op scherp vandaag, maar zijn kracht was al goed zichtbaar. De bal in de diepte aangespeeld krijgen en het overzicht bewaren. Lukte geregeld, maar de uitvoering was nog niet goed. Deze jongen gaat nog wel de nodige assists geven dit seizoen, vrijdag zal er voor hem ook wel ruimte liggen.
Kalmte alleen kan u redden.

Specuveter

Deze jongen komt er wel..
Gaan we nog veel plezier aan beleven.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op februari 16, 2021, 20:53:41
Deze jongen komt er wel..
Gaan we nog veel plezier aan beleven.
ik hoop het vrijdag heel belangrijke wedstrijd.

denistel

bal aannames allemaal prima hoor je ziet dat er voetbal in zit.
gaat zeker goed komen

papier

Toch al 3 of 4 goede kansen gehad, had er minimaal een in gemoeten. Assists kunnen ook scherper al moet zo'n Ter Heide ook niet ruzie gaan maken met een perfect gegeven bal.

sunderland

Citaat van: papier op februari 21, 2021, 10:41:47
Toch al 3 of 4 goede kansen gehad, had er minimaal een in gemoeten. Assists kunnen ook scherper al moet zo'n Ter Heide ook niet ruzie gaan maken met een perfect gegeven bal.
assist zijn gewoon heel slecht tot nu toe. Ook die op Muhren was gewoon slecht

De Gast

Wat was er slecht aan?

Je had deze jongen missschien beter rustig kunnen brengen ipv gelijk basisspeler. Lijkt gebukt te gaan onder de hoge verwachtingen.

denistel

komt helemaal goed hoor

ruubmac

Heeft net 2 wedstrijden gespeeld. Waar hebben we het over...

papier

Citaat van: De Gast op februari 21, 2021, 16:05:48
Wat was er slecht aan?

Je had deze jongen missschien beter rustig kunnen brengen ipv gelijk basisspeler. Lijkt gebukt te gaan onder de hoge verwachtingen.

Ik denk een kwestie van gewenning want of zijn ballen zijn niet goed of de andere spelers staan op de verkeerde positie. Qua kansen had hij, zoals genoemd, wel echt minimaal een moeten maken.

Maar laten we het maar even omdraaien. In zijn eerste 2 wedstrijden komt hij al 4x in scoringspositie en wordt hij dusdanig bij het spel betrokken dat hij al meerdere malen een assist had kunnen geven. Er zijn jaren geweest dat we in een seizoen maar 4x in scoringspositie kwamen dus wat dat betreft biedt zijn bijdrage tot nu toe perspectief!

Huizen

Citaat van: ruubmac op februari 22, 2021, 09:30:50
Heeft net 2 wedstrijden gespeeld. Waar hebben we het over...

Echt dit. Je ziet aan alles dat deze jongen perfect bij Cambuur past. Paar wedstrijden ritme geven en hier gaan we de volgende jaren veel plezier aan beleven  |:)