Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
44 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Nick Doodeman

Gestart door Collingwood, januari 27, 2021, 10:04:41

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Bernardo op februari 02, 2021, 11:13:46
8 miljoen??? Wel heel optimistisch en helemaal gezien er pas 10 spelers vast liggen van volgend seizoen. Waarvan vooral Hoedemakers, Jacobs en Kallon een redelijke waarde hebben.
https://www.transfermarkt.nl/sc-cambuur-leeuwarden/transfers/verein/133/saison_id/2020

grijskijker

Citaat van: Lore op februari 02, 2021, 11:13:20
Zo, het moet wel gezellig zijn om jou erbij te hebben op een feestje he? Wist je dat je een discussie niet altijd hoeft te winnen? Ik dacht dat wij gewoon inhoudelijk hadden over de financiële positie van ons geliefde Cambuur. Maar goed ik zal ook inhoudelijk reageren een heel erg mijn best doen om "En bij jou is het misschien, mocht ,kunnen , woorden waarmee je aangeeft het niet zeker te weten en i.m.o. maar wat roept!" te voorkomen.

Je hebt zeker een punt in je redenatie, maar dan zou je ook kunnen redeneren dat het negatieve eigen vermogen nooit een probleem is, zolang de waarde van de selectie hoger is dan het negatieve eigen vermogen. Denk je dat de bank ook zo zal redeneren? Of andere verstrekkers van vreemd vermogen? Als die jouw redenatie volgen dan is er geen probleem, als zij mijn redenatie volgen dan zou ik er maar niet op gokken.
Ik heb niets anders gedaan,  maar laat verder maar..

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: EdsjeSCC op februari 02, 2021, 12:05:02
Wie verzint dit?
Schmidt 350K, Ter Heide 225K, Nieuwpoort 325K etc.

Ik zou zeggen alledrie direct verkopen :proost
Henk, held, bedankt

sunderland

Bankzitter

Citaat van: EdsjeSCC op februari 02, 2021, 12:05:02
Wie verzint dit?

Transfermarkt... dat staat er toch ;)

Over het algemeen zitten ze er niet heel veel naast al houden ze weinig rekening met contractduur ed.
Relatief gezien is de waarde van de selectie verdubbeld sinds begin vorig seizoen. Dat klopt ook wel als je bijv Nieuwpoort vergelijkt met Mbende.

Eewal

Citaat van: Bankzitter op februari 02, 2021, 12:39:02
Transfermarkt... dat staat er toch ;)

Over het algemeen zitten ze er niet heel veel naast al houden ze weinig rekening met contractduur ed.
Relatief gezien is de waarde van de selectie verdubbeld sinds begin vorig seizoen. Dat klopt ook wel als je bijv Nieuwpoort vergelijkt met Mbende.

hoe kun je deze site nou serieus nemen als ze geen rekening houden met contractsduur......

grijskijker

Citaat van: Eewal op februari 02, 2021, 12:59:29
hoe kun je deze site nou serieus nemen als ze geen rekening houden met contractsduur......
Wat heeft contractduur te maken met de waarde van de speler? Als Doodeman hier transfervrij (is contract-loos) was gekomen was hij net zo goed 6 ton waard...........

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2021, 13:17:24
Wat heeft contractduur te maken met de waarde van de speler? Als Doodeman hier transfervrij was gekomen was hij net zo goed 6 ton waard...........
ben je serieus?

EdsjeSCC

Moet ik nou lachen of huilen

Huizen

Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2021, 13:17:24
Wat heeft contractduur te maken met de waarde van de speler? Als Doodeman hier transfervrij (is contract-loos) was gekomen was hij net zo goed 6 ton waard...........

Dit is een discussie die je niet gaat winnen  :devil 8)

grijskijker

Citaat van: Diemen op februari 02, 2021, 14:16:16
Dit is een discussie die je niet gaat winnen  :devil 8)
Iedereen is het niet met me eens, maar niemand komt met uitleg :zweep

Eewal

Citaat van: Grijskijkert op februari 02, 2021, 14:20:13
Iedereen is het niet met me eens, maar niemand komt met uitleg :zweep

Een transfersom voor een speler met een driejarig contract is veel hoger dan wanneer hij nog een jaar onder contract staat. Die ene site houdt daar geen rekening mee dus die cijfers slaan nergens op. Dat geef ik aan en jij vindt dat onzin wat ik zeg. Deze keer zit je er naast. Dit is mijn uitleg ?

Destroyer

Maandag maar in de basis
** Poolwinner 18/19 - 21/22

grijskijker

Citaat van: Eewal op februari 02, 2021, 14:25:25
Een transfersom voor een speler met een driejarig contract is veel hoger dan wanneer hij nog een jaar onder contract staat. Die ene site houdt daar geen rekening mee dus die cijfers slaan nergens op. Dat geef ik aan en jij vindt dat onzin wat ik zeg. Deze keer zit je er naast. Dit is mijn uitleg ?
Omdat die site rekenschap houd met de boekwaarde(uitleg van een TM-medewerker, is een startwaarde), een waarde waar o.a. een speler voor verzekerd moet worden en wordt door spelersmakelaars of clubs doorgegeven. En verder is het maar wat een gek voor een speler geeft of hoe er onderhandeld wordt.. dus daar is geen pijl op te trekken.. Waar zeg ik dat ik het onzin vind wat je zegt? Ik kwam alleen met een vraag..

EDIT: En het omhoog en naar beneden gaan van de waarde gaat via algoritme en deze partner --> WWW.FOOTBALL-OBSERVATORY.COM