Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)

Gestart door Huizen, februari 01, 2021, 12:01:34

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op februari 09, 2021, 21:14:25
Dat heb jij gedaan natuurlijk.. maar goed wat jij wil, jij bent het type wat dus alleen maar achteraf moord en brand kan schreeuwen.

Ik ben een type die positief blijft, terwijl het merendeel alleen maar apen en beren zien.
nu twee weken rust, andere intensiteit, opladen en spelers met kleine pijntjes rustig laten herstellen.
Ik ben er van overtuigd dat wij echt een mega slag kunnen slaan met als laatste de topper tegen Almere!
Beter dan dat die pot tegen Jong Ajax ergens in maart april ingehaald moet worden. Stel dat Corona dan toeslaat, dan heb je helemaal een bizar programma.
Hoofd omhoog, borst vooruit en knallen de komende weken!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Wat ik al eerder zei, ik denk dat Henk en het team niet bezig zijn met randverschijnselen.
Alleen promotie telt en verder hebben we toch niet on de hand wat het weet doet, het corona gedoe of wat andere clubs of KNVB doen.

Puur iedere week de focus op 3 punten. De selectie is breed genoeg, we kunnen wel het eea aan tegenslag opvangen.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op februari 10, 2021, 07:09:06
Wat ik al eerder zei,ik denk dat Henk en het team niet bezig zijn met randverschijnselen.
Alleen promotie telt en verder hebben we toch niet on de hand wat het weet doet, het corona gedoe of wat andere clubs of KNVB doen.

Puur iedere week de focus op 3 punten. De selectie is breed genoeg, we kunnen wel het eea aan tegenslag opvangen.
Raakten we na een eerder druk programma(november/december) de 'swung' niet kwijt dat bepalende spelers het niveau niet konden halen door pijntjes. En was de 'winterstop' een reddingsboei en die reddingsboei is er na deze wedstrijden niet!

sunderland

Cambuur Groningen

3 wedstrijden in 7 dagen, beginnend op dinsdag en eindigend de maandag erop is gewoon te veel. Punt. Waarom spelen we pas volgende week dinsdag tegen TOP? Zet dat gewoon iets naar voren en het wordt al wat meer doenbaar. Zondagmiddag 12.15 is nog beschikbaar, wat is nu het probleem om ook die wedstrijd te verzetten?

grijskijker

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 10, 2021, 08:11:50
3 wedstrijden in 7 dagen, beginnend op dinsdag en eindigend de maandag erop is gewoon te veel. Punt. Waarom spelen we pas volgende week dinsdag tegen TOP? Zet dat gewoon iets naar voren en het wordt al wat meer doenbaar. Zondagmiddag 12.15 is nog beschikbaar, wat is nu het probleem om ook die wedstrijd te verzetten?
Dit dus :thumbsup of ze hadden Jong Ajax - Cambuur naar deze donderdag/vrijdag kunnen zetten..

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op februari 10, 2021, 08:07:54
Raakten we na een eerder druk programma(november/december) de 'swung' niet kwijt dat bepalende spelers het niveau niet konden halen door pijntjes. En was de 'winterstop' een reddingsboei en die reddingsboei is er na deze wedstrijden niet!

Klopt  maar leidde het tot puntverlies?
Het liep stroever maar we zakten nooit door de ondergrens.
Iedere wedstrijd creëren we de kansen en geven we weinig weg. Puntverlies is er alleen de  enkele keer dat we te veel kansen missen en het scoreverloop mee zit voor de tegenstander. Nooit door randverschijnselen.

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 10, 2021, 08:11:50
zo eenvoudig kan het zijn maar ik heb het idee dat Cambuur ook niet mee denkt in dit geval.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op februari 10, 2021, 08:43:08
Klopt  maar leidde het tot puntverlies?
Het liep stroever maar we zakten nooit door de ondergrens.
Iedere wedstrijd creëren we de kansen en geven we weinig weg. Puntverlies is er alleen de  enkele keer dat we te veel kansen missen en het scoreverloop mee zit voor de tegenstander. Nooit door randverschijnselen.
Wel een aantal kantje boord wedstrijden die zo de andere kant op hadden kunnen vallen..

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op februari 10, 2021, 09:03:54
Wel een aantal kantje boord wedstrijden die zo de andere kant op hadden kunnen vallen..
Er zijn inderdaad een paar wedstrijden geweest waarin we niet over het geluk konden klagen.
Maar dat dwingen we ook af.
Waar ik mij meer zorgen over maak is de KNVB die zijn oren altijd naar de grote clubs laat hangen.
Wat weerhoudt hun er van het programma wat aan te passen zodat we niet 4 wedstrijden in 12 dagen hoeven te spelen. Dit is willekeur.

Cambuur Groningen

Citaat van: Vlampiep op februari 10, 2021, 09:14:34
Er zijn inderdaad een paar wedstrijden geweest waarin we niet over het geluk konden klagen.
Waar ik mij meer zorgen over maak is de KNVB die zijn oren altijd naar de grote clubs laat hangen.
Wat weerhoudt hun er van het programma wat aan te passen zodat we niet 4 wedstrijden in 12 dagen hoeven te spelen. Dit is willekeur.
Ik neem aan dat er ook nog gediscussieerd wordt, als er al een beslissing was genomen was dat al gecommuniceerd lijkt me. Misschien duurt het juist zo lang omdat er wat meer in het programma geschoven moet worden?

grijskijker

Citaat van: Vlampiep op februari 10, 2021, 09:14:34
Ja en de kleiner clubs geen ballen hebben om als er een kleine club in opstand komt die te steunen en op belangrijke functies zitten ex topclub bestuurders/vrienden en je weet als het er op aan komt wie ze steunen.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op februari 10, 2021, 09:23:17
Ja en de kleiner clubs geen ballen hebben om als er een kleine club in opstand komt die te steunen en op belangrijke functies zitten ex topclub bestuurders/vrienden en je weet als het er op aan komt wie ze steunen.
Maar er zijn ook positieve ontwikkelingen, want het begint er op te lijken dat Cambuur op weg is naar een mooie toekomst.
Lonkende promotie/kampioenschap, nieuw stadion, attractief voetbal en positieve uitstraling gaat zijn uitwerking krijgen op grote concerns die in weer wat betere tijden dit aan hun naam willen verbinden.
Wat dat betreft kan ik 100% genieten ondanks dat de wedstrijden alleen online zijn te zien, voorzien van vreselijk commentaar van een stel omkoalen. |:) |:)

Specuveter