Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
26 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Jong Ajax - Cambuur (maandag 8-2, 21:00 uur)

Gestart door Huizen, februari 01, 2021, 12:01:34

Vorige topic - Volgende topic

AL

Niet best. Dus vrijdag en maandag spelen.
Ajax met sterk elftal en dan kun je dus 2x verliezen en is het verschil met nummer 3 compleet weg.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we niet mogen promoveren....

justremco

Citaat van: AL op februari 12, 2021, 18:08:02
Ajax met sterk elftal en dan kun je dus 2x verliezen en is het verschil met nummer 3 compleet weg.

Ajax speelt de avond ervoor om 21:00 in Lille, dus vraag me af of er wel selectie spelers gaan meedoen tegen ons

zeewolde

En Ajax 2 steeds veel pauzes. Lekker Cambuur dat je dit accepteert.

grijskijker

Citaat van: justremco op februari 12, 2021, 18:13:07
Ajax speelt de avond ervoor om 21:00 in Lille, dus vraag me af of er wel selectie spelers gaan meedoen tegen ons
Die spelers zijn ruim op tijd terug...

Bankzitter

We halen al meer dan 50 wedstrijden een gemiddeld aantal goals van 2,6... .
Dat moet toch wel een beetje vertrouwen geven in de goede afloop.

Almere heeft ook Volendam nog in te halen dus die zullen het ook nog druk krijgen dan.

grijskijker

Citaat van: Grijskijkert op februari 10, 2021, 08:07:54
Raakten we na een eerder druk programma(november/december) de 'swung' niet kwijt dat bepalende spelers het niveau niet konden halen door pijntjes. En was de 'winterstop' een reddingsboei en die reddingsboei is er na deze wedstrijden niet!
Dit zei ik een paar dagen geleden en herstellen doe je niet in een dag of anderhalve dag dus dit gaat echt doorwerken!

AL

Gaat er meer om dat je 3 wedstrijden in een week moet spelen.
Hoe goed je ook bent, met zware benen speel je veel minder goed.
Maar gelukkig hebben we een brede selectie, maar maak me zorgen om Hoedemakers en Muhren.
Als die geblesseerd raken kun je promotie vergeten.

grijskijker

Citaat van: AL op februari 12, 2021, 18:35:28
Gaat er meer om dat je 3 wedstrijden in een week moet spelen.
Hoe goed je ook bent, met zware benen speel je veel minder goed.
Maar gelukkig hebben we een brede selectie, maar maak me zorgen om Hoedemakers en Muhren.
Als die geblesseerd raken kun je promotie vergeten.
Zet daarbij Stevens, Mac-Intosch en Schouten! Wat dat je door overbelasting/kleine blessures/schorsing(Hoedemakers staat op scherp!) deze 5 mist tegen Almere en nog een wedstrijd?

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op februari 12, 2021, 18:19:24
Die spelers zijn ruim op tijd terug...
maar Haller mag niet mee, ik ga ervan uit dat ze dan Traore wel gebruiken. Komt bij dat ik de wedstrijd tegen jong Ajax wel met vertrouwen tegemoet kijk. Die gaan de bus niet parkeren, Jong Utrecht ook niet trouwens denk ik. Eerst maar snel op voorsprong tegen Oss komen en dan evt wat bankspelers inzetten.

grijskijker

Citaat van: Cambuur Groningen op februari 12, 2021, 18:46:27
maar Haller mag niet mee, ik ga ervan uit dat ze dan Traore wel gebruiken. Komt bij dat ik de wedstrijd tegen jong Ajax wel met vertrouwen tegemoet kijk. Die gaan de bus niet parkeren, Jong Utrecht ook niet trouwens denk ik. Eerst maar snel op voorsprong tegen Oss komen en dan evt wat bankspelers inzetten.
Heb liever hem dan Brobbey in de spits.. En Tadic zal wel in de spits gaan spelen..

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op februari 12, 2021, 18:56:15
Heb liever hem dan Brobbey in de spits.. En Tadic zal wel in de spits gaan spelen..
we gaan het zien. Het zal door ons geklaag wel niet verschoven worden :). Ik ben tevreden als we uit de komende 3 wedstrijden 6 of 7 punten halen. En vooral de week daarna niet van Almere verliezen. Nog 27-30 punten erbij en we zijn echt een heel eind. Dat zou uit de komende 16 wedstrijden 9x winnen moeten zijn en nog wat gelijke spelen, mag je er nog 4 verliezen ook. En Brobbey, snap je punt, daar heb ik het ook niet zo op, maar zou Ajax hem mog opstellen? Is eigenlijk geen reden meer voor lijkt me?

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op februari 12, 2021, 18:03:27
Wedstrijd tegen Almere met publiek, ze doen er bij de KNVB alles aan om ons in de KKD te houden!
Dat dat stel schijtbakken uit Zeist een hekel aan ons hebben is overduidelijk en ons de promotie proberen door de neus te boren is eveneens overduidelijk.
Maar ik verwacht ook van ons bestuur dat ze protest aan tekenen tegen dit onevenredig te spelen wedstrijden in 6 dagen. Dit vraagt om blessures, waarmee sporters hun carrière kunnen schaden.

Bankzitter

Ik hoop dat ze bij Almere net zo gaan paniekerig worden van de 2e plek als sommige forumgangers hier nu worden van een inhaalwedstrijd.
Dan redden we het  |:)

hobbes

Citaat van: AL op februari 12, 2021, 18:08:02

Beetje geloof in eigen kunnen |:)